coke + mdma ?

wittekop

Newbie
nu vond ik nog wat kristalletjes in men kastje :hearteyes:
maar had namelijk coke gaan halen al,
nu mijn vraag,kan je coke met mdma (kristalletjes) samen nemen?
iemand ervaring mee?
grtz

acidboy

Badass junkie
wittekop zei:
nu vond ik nog wat kristalletjes in men kastje :hearteyes:
maar had namelijk coke gaan halen al.

Gast kom nou, leer je moedertaal eens even naar behoren. Tot die tijd zou ik de drugs maar gewoon in je kastje laten liggen.

sve1200

Experimenterende gebruiker
Ja wat ik wel eens deed is een wat kristalletjes op de avond en na die tijd nog een nanakje :)

anoniempje

Bewuste gebruiker
Kan wel heb wel wit,bruin,pep,benzo's noem maar op doorelkaar gebruikt.
om maar zo raar mogelijk te worden :xtc:

maar ja iedereen reageert anders, er zijn wel heel veel die de ratten zien lopen, en andere paranoide gedachten krijgen.
Maar ik heb dit nooit gehad.
voorzichtig doen en beetje bij beetjegebruiken, en uurtje tussen laten zitten.zodat je weet wat het met je lichaam doet.

Angramar Temenos

Badass junkie
Speed en MDMA is een bekende combo, maar coke weet ik het niet. Zou het arrogante king of the world gevoel niet heel erg tegen het MDMA love-gevoel werken?

Token_White_Guy

Experimenterende gebruiker
Het lijken mij nogal tegenpolen van elkaar.
Kan we herinneren dat als ik tijdens een avondje goed feesten een punt pakte op de plee, de mdma-rush meteen weg was.
Lijkt me dus een gevalletje van 'of / of' en niet 'en / en'

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Token_White_Guy zei:
Het lijken mij nogal tegenpolen van elkaar.
Kan we herinneren dat als ik tijdens een avondje goed feesten een punt pakte op de plee, de mdma-rush meteen weg was.
Lijkt me dus een gevalletje van 'of / of' en niet 'en / en'

Ik vind het in ieder geval een fijne combi, je moet inderdaad niet teveel snuive anders gaat het overheersen. Maar ik had net genoeg om lekker een andere draai aan de M te geven en toch dat gevoel niet te verliezen. Maarjah wat voor de een werkt kan voor de ander heel anders uit pakken. Coke werkt op mij ook anders dan anderen, ik word er juist rlxt van, vooral als ik er ook nog bij blow.

Bovenaan