Coke met de mond opzuigen?

MartijnS

Newbie
Ik heb van een maat van mij een gek idee gehoord. Die kerel probeerd altijd de gekste dingen, om te kijken wat ook leuk is.

Laatst kwam hij met een idee, namelijk lijntjes niet snuiven, maar opzuigen met een buisje.

Iemand ervaringen ermee? Ik heb het zojuist geprobeerd, en er is wel een verschil, het valt sneller en wat zwaarder. :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
dat is zoooo 2006...
coke in een capsule doen en dan in je anus douwen... dat is pas hip...

L

Lid 3601

Gast
Saivy zei:
Bah, dat lijkt me vies om te doen en ook niet erg gezond voor je tandjes..

Idd. Die chemische smaak vanachter in de keel kan ik bij het snuiven nog verdragen, maar om het nu op te zuigen? No, thank you.

royallicious

Belezen gebruiker
Laat ik het eerst maar gewoon snuiven en me anusje nog maar ff maagd :wink:.
zuigen lijkt me zowiezo niks hoor....

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Nog nooit van gehoord. Ik sta wel open voor nieuwe probeersels :)
lijkt me wel heel ranzig eigenlijk, zal het binnenkort toch mischien eens proberen :grin:

Lijkt me sterk dat het beter werkt maarja :]

zommes

Badass junkie
Als je het snuift gaat het naar je synapsen bovenin je neus, niet direcht je brein in. Zal wat wezen.

MartijnS

Newbie
Ik heb het 2 keer gedaan de nacht dat ik dit onderwerp plaatste.

Het effect was beter, maar achteraf gezien wel korter. Wel lekker en apart om te doen!

El Retro

Wijs gebruiker
Ja met naar de hersenen gaan bedoelde ik gewoon het goeuie gevoel dat je krijgt van snuiven. Zo is het bij mij althans, gelijk als ik die lijn snuif heb ik al een gevoel. Ik ruik die geur, en word gelukkiger. Maar ik weet niet hoe het zou zijn om het op te zuigen, mss eens proberen als de gelegenheid zich voordoet :).

Delirium

Badass junkie
Met je mond de coke "inademen" gaat totaal niet werken.

Je orale wegen zijn nat en slijmerig en als je coke "inademt" zal het grootste deel vast komen te zitten aan de natte wanden in je keel. Dit zul je doorslikken en dan komt de coke in je maag, waar het niet zo veel doet volgens mij.

Alles wat niet aan je keel vastplakt komt in je longen en die hoest je weer uit.

Nou, joy. Gewoon snuiven die hap.

IKKE1979

Newbie
dan zou ik me toch gaan schamen als ik de volgende afspraak heb bij de tandarts inderdaad. Want hij kan zo aan je mond zien dat het glazuur op je tanden is aangetast door de zuren in coke. Hij kan in één oogopslag zien dat je gebruikt.

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Lekker belangrijk.

Wie weet hoeveel grammetjes hij er doorheen heeft gehaalt toen die tijdens z'n studie soms dagen aan een stuk zat te blokken?! Hehe.

ZooC

Newbie
Inderdaad moeilijk doen om niks.
Je kan erop wachten dat er iemand een topic start dat ie Coke Anaal gaat opzuigen.....

Misschien weet ik niks over coke, maar wel over darmen

:mrgreen:

In je darm zit toch slijmvlies dat doorbloed wordt? Het bloed wordt daar aangevoerd (die cellen van het slijmvlies daar worden gevoed door bloed dat van het hart komt )en afgevoerd (bloed dat terug naar het hart stroomt). Dus volgens mij werkt het wel degelijk. Wie probeert? :sunglasses:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Hedonistica zei:
Misschien weet ik niks over coke, maar wel over darmen

:mrgreen:

In je darm zit toch slijmvlies dat doorbloed wordt? Het bloed wordt daar aangevoerd (die cellen van het slijmvlies daar worden gevoed door bloed dat van het hart komt )en afgevoerd (bloed dat terug naar het hart stroomt). Dus volgens mij werkt het wel degelijk. Wie probeert? :sunglasses:

Iemand had het toch al geprobeerd? En zei dat het wel werkte

TimeKiller

Bewuste gebruiker
MartijnS zei:
Ik heb van een maat van mij een gek idee gehoord. Die kerel probeerd altijd de gekste dingen, om te kijken wat ook leuk is.

Laatst kwam hij met een idee, namelijk lijntjes niet snuiven, maar opzuigen met een buisje.

Iemand ervaringen ermee? Ik heb het zojuist geprobeerd, en er is wel een verschil, het valt sneller en wat zwaarder. :mrgreen:

Meneer.....

TomTom

KK doe niet ignorant mensen, 'alle' dames die ik ken snuiven geen coke omdat ze dat "voor Junks" vinden. Hun stopen +- 1 dikke lijn in hun spa, dan komt het ook in je maag, en hebben er ook effect van. Dus opzuigen zal ook wel effect geven, al vind ik het al een tikkie gay/niet manly omdat je het 'opzuigt', snapje, snort that bitch-ass line makker...

p'z

fc

Sniffie zei:
Coke moet gewoon worden opgenomen in je bloed en dat kan idd ook via de mond/maag.
maar effect is veel minder en duurt langer voor het werkt anaal werkt wel redelijk maar toch die rush niet zoals snuiven , heb het nog gedaan toen mijn neus volledig kapot was via maag en anaal maar nu weer lekker door de neus

TomTom

WTF anaal? Doen mensen dat? Kaaaaanker ouwe ben je wel lekker bij je hoofd? Fakkin patientjes...

Bovenaan