coke met venalaxfine?

qlep136

Newbie
hallo ik wil morgen coke gebruiken maar ik slik sinds 5 weken venalaxfine 75 mg anti deprisiva
ik vraag me af of het kwaad kan om dit 1 malig te doen? wat denken jullie? op internet kom ik er niet echt uit miss dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt!

Fool

Badass junkie
Ik denk dat het in ieder geval vaker dan één keer proberen niet zo'n goed idee is met een depressie. En ik denk ook dat je met depressieve klachten eerder kans hebt om het niet bij één keer te laten.

MeejheM

Badass junkie
Dat is zeker een aandachtspuntje. ik ken er zat die 1 keer coke zouden proberen... Persoonlijk vind ik er niks aan.

Daar kun je je beter zorgen om maken dan de combi coke met je medicatie.

qlep136

Newbie
Heb t toch gedaan een gram pep en een gram coke. T ging goed dus daar ben ik blij om ik merk nog niet echt dat ik depressiever ben geworden of iets dus dat scheelt. Ik had al vaker gebruikt maar nog niet in de tijd met mijn medicatie

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ongetwijfeld (of niet?) ten overvloede maar je weet dat pep en coke een depressie flink in de hand kunnen werken... Als je al last hebt van een depressie is het op z'n zachtst erg onverstandig om drugs te gebruiken...

Bovenaan