Coke pluggen!

_Kat_

Bewuste gebruiker
Jaja! Wat heeft die Kat toch met drugs in zijn hol stoppen?! Ik weet 't. Hoe dan ook, heeft er hier iemand ervaring met het pluggen van cocaine? Het lijkt me namelijk zonde om het te snuiven, als je met rectale inname de duur verdriedubbelt, en het effect twee keer zo hard is. Misschien dat je iets meer moet pluggen dan dat je moet snuiven, ik weet 't bijna wel zeker, maar dat is geen probleem. Heeft iemand dit hier ooit geprobeerd?

Judas

Wijs gebruiker
Heb het wel eens gedaan om mijn neus te sparen. Als je genoeg aan 2 tot 4 lijntjes op een avond hebt, dan is het wel een aanrader. Het hakt er inderdaad lekker in en de rush houdt langer stand. Als je echter een notoire binger bent die door blijft snuiven tot de sos op is, dan wordt het pluggen een onpraktische bedoeling. Steeds maar weer die spuit erin douwen...en daarbij, met de harde kanten van dat spuitje kan je gemakkelijk je slijmvlies beschadigen. Als je goed high bent, dan ben je niet zo voorzichtig meer.
Oppassen dus. Denk ook dat je dit niet structureel moet doen omdat sos een agressief goedje is dat ook inwendig daar schade kan veroorzaken, ondanks dat het verdunt met water is.

Succes ermee Kat :wink:

Bovenaan