Vrouwtje_Amsterdam
Bewuste gebruiker
Aangezien ik weiger te snuiven...werkt coke ook als je het slikt in een vloeitje? En krijg je een kater (gaar, moe e.d) zoals je die ook met pep kan hebben?
Vrouwtje_Amsterdam zei:Onervaren met coke ja. Echter gebruik ik pep tijdens feestjes, het enige nadeel daarvan vind ik het niet kunnen slapen. Daarom wil ik misschien coke gaan proberen. Vandaar de vraag of ik het kan slikken. Ik weet dat bijna iedereen het snuift, maar dat wil ik gewoon niet. Kijk pep kan je ook slikken waarom coke niet? Het duurt misschien wat langer voordat je wat voelt da's het enige lijkt mij....Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Daar kan ik geen antwoord op geven want ik heb nog nooit speed gedaan VRouwtje.Vrouwtje_Amsterdam zei:Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Worstenjongen zei:euhm bespaar je dan niet liever 45€ per gram en dan blijf je maar 1 nachtje wakker?
yeti zei:Daar kan ik geen antwoord op geven want ik heb nog nooit speed gedaan VRouwtje.Vrouwtje_Amsterdam zei:Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Problem with coca is dat het veels te kort duurt en te lekker is. Daarom = gevaar op verslaving erg groot. Lijkt me geen paktische dope voor uitgaansleven als je niet wilt snuiven. ALs je goede sos hebt kan je het in buisje meenemen en door je drinken doen. neem het echter niet puur in in vloeitje want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
steek gewoon thuis lekker spuit in je kont met cocaoplossing (1/5E SEALTJE) voor je weggaat naar party als je toch niet luisteren wil naar mijn goede raad EN DRINK DAN NOG AF EN TOE EN BEETJE
als je teveel cocaine innneemt komt er ook weinig van slapen. niet zo erg als ik over speed gehoord hebt, maar toch![]()
dutch-lycan zei:ga het roken dan, is wel nog slechter voor je.
slikken lijk me niet verstandig en zonde van het spul.
is het veel te duur voor
Als je het slikt heeft het denk ik een minder goede uitwerking omdat het niet direct in je bloed terecht komt. Als je het snuift komt het meteen in je bloed, dus geeft dat een heel ander effect.Vrouwtje_Amsterdam zei:dutch-lycan zei:ga het roken dan, is wel nog slechter voor je.
is het veel te duur voor
Nee ga het niet roken. Ik rook niet. Waarom slikken zonde zijn van het spul? Waarom werkt het minder als je het slikt dan? Met speed werkt het ook met slikken.
Vanadesse zei:Als je het slikt heeft het denk ik een minder goede uitwerking omdat het niet direct in je bloed terecht komt. Als je het snuift komt het meteen in je bloed, dus geeft dat een heel ander effect.Vrouwtje_Amsterdam zei:dutch-lycan zei:ga het roken dan, is wel nog slechter voor je.
is het veel te duur voor
Nee ga het niet roken. Ik rook niet. Waarom slikken zonde zijn van het spul? Waarom werkt het minder als je het slikt dan? Met speed werkt het ook met slikken.
Dat is tot nu toe juist de reden dat ik het nog niet heb gedaan. Ik heb een afkeer voor snuiven.VidaLoCa zei:Ik vind het snuiven gewoon goddelijk van coke.
Als je er een experiment van maken zou je het ook moeten snuiven. Beetje raar als je straks gaat roepen dat het een geweldig effect geeft terwijl je niet weet hoe het voelt als je het snuift. Je kan het nooit vergelijken als je het nooit beide hebt gehad. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet met je coke/geld.Vrouwtje_Amsterdam zei:Vanadesse zei:Als je het slikt heeft het denk ik een minder goede uitwerking omdat het niet direct in je bloed terecht komt. Als je het snuift komt het meteen in je bloed, dus geeft dat een heel ander effect.Vrouwtje_Amsterdam zei:Nee ga het niet roken. Ik rook niet. Waarom slikken zonde zijn van het spul? Waarom werkt het minder als je het slikt dan? Met speed werkt het ook met slikken.
Hm zo te horen heeft nog nooit iemand het geslikt...wellicht leuk experiment![]()
Worstenjongen zei:van coke slaap je toch ook niet..
trouwens
caatje zei:Je wil t niet roken, snuiven, pluggen en baalt dat je niet kunt slapen na speed (duh) waar om wil je überhaupt gebruiken?
(beter heb je kwalitatief redelijke tot goede coke)DonnieDark0 zei:Dus je krijgt of een succes avond met coke en succes met slapen of je krijgt geen succes met coke, maar wel met slapen. Hoe dan ook je belangrijkste doel, slapen, zul je altijd halen.... go for it.(beter heb je kwalitatief redelijke tot goede coke)
succes
honingolie zei:Fuck de coke en neem gewoon een valiumpje als je niet kunt slapen na 't uitgaan..
lysergine25 zei:Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.
Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO.![]()
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.
Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.
Bonie
^lysergine25 zei:dan zijn we eruit:
Coke is altijd onzuiver en slap, te duur en het werkt maar lauw.
Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.
Bommetjes Dex doen de job, zoals Honingolie( de verrader das iets tussen hem en me) al aangaf en ik zelf ook.
Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO.![]()
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.
Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.
Bonie
ps: Ik gelooof er geen reet van, als je 500 mg coke vreet van 80% dan ga je echt als een raket.
Ik zal het in de toekomst ook bewijzen.
Vrouwtje_Amsterdam zei:yeti zei:Daar kan ik geen antwoord op geven want ik heb nog nooit speed gedaan VRouwtje.Vrouwtje_Amsterdam zei:Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Problem with coca is dat het veels te kort duurt en te lekker is. Daarom = gevaar op verslaving erg groot. Lijkt me geen paktische dope voor uitgaansleven als je niet wilt snuiven. ALs je goede sos hebt kan je het in buisje meenemen en door je drinken doen. neem het echter niet puur in in vloeitje want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
steek gewoon thuis lekker spuit in je kont met cocaoplossing (1/5E SEALTJE) voor je weggaat naar party als je toch niet luisteren wil naar mijn goede raad EN DRINK DAN NOG AF EN TOE EN BEETJE
als je teveel cocaine innneemt komt er ook weinig van slapen. niet zo erg als ik over speed gehoord hebt, maar toch![]()
Speed is net zo verslavend als coke denk ik zelf. Wat vinden jullie? Speed is misschien nog veslavender omdat het 5 keer zo goedkoop is als coke...
Nee wil het niet snuiven. Waarom niet puur coke in een vloeitje, doe ik ook altijd met speed. En denk dat speed agressiever voor je maag is dan coke. Als je door je drankje doet lijkt me niet heel fijn voor je tanden.
Ik kan niet tegen alcohol, als ik twee drankjes drink dan ben ik dronken binnen een uur en wordt moe en dan wil ik slapen dus voor mij is het geen leuke drug.
yeti zei:Vrouwtje_Amsterdam zei:want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
Jellinek zei:Opname
Cocaïne lost op in het neussslijmvlies. 60% van de gesnoven cocaïne komt via het neusslijmvlies in het bloed terecht. De overige cocaïne en de versnijdingsmiddelen worden via de slokdarm afgevoerd naar de maag.