Coke slikken

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Aangezien ik weiger te snuiven...werkt coke ook als je het slikt in een vloeitje? En krijg je een kater (gaar, moe e.d) zoals je die ook met pep kan hebben?

Judas

Wijs gebruiker
je kan het beter in water oplossen en opdrinken, dat is milder voor de slokdarm en de maag.
bij orale inname gaat wel veel coca verloren, oa. omdat het dan nog de lever passeert.

spuit het lekker in je achterwerk als je niet wilt snuiven (zie topic pluggen voor dummy's)
anale opname levert zelfs nog meer effect op dan neusslijmvlies :P

zo te horen ben je onervaren, er nog niet (lang) mee bezig :confused:

Als dat het geval is, denk er dan eerst nog eens 100x over na voor je met dit gevaarlijke goedje aan de slag gaat.... it will fuck you: je krijgt iets veel ergers dan een kater op je bord: een onstilbare honger naar meer, en in het gunstigste geval een zeikstem in je kop, die ook al ben je maanden clean, je probeert over te halen nieuwe coca te gaan halen :smilingimp:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Onervaren met coke ja. Echter gebruik ik pep tijdens feestjes, het enige nadeel daarvan vind ik het niet kunnen slapen. Daarom wil ik misschien coke gaan proberen. Vandaar de vraag of ik het kan slikken. Ik weet dat bijna iedereen het snuift, maar dat wil ik gewoon niet. Kijk pep kan je ook slikken waarom coke niet? Het duurt misschien wat langer voordat je wat voelt da's het enige lijkt mij....Vind je coke verslavender dan speed yeti?

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
ga het roken dan, is wel nog slechter voor je.
slikken lijk me niet verstandig en zonde van het spul.
is het veel te duur voor

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Onervaren met coke ja. Echter gebruik ik pep tijdens feestjes, het enige nadeel daarvan vind ik het niet kunnen slapen. Daarom wil ik misschien coke gaan proberen. Vandaar de vraag of ik het kan slikken. Ik weet dat bijna iedereen het snuift, maar dat wil ik gewoon niet. Kijk pep kan je ook slikken waarom coke niet? Het duurt misschien wat langer voordat je wat voelt da's het enige lijkt mij....Vind je coke verslavender dan speed yeti?

euhm bespaar je dan niet liever 45€ per gram en dan blijf je maar 1 nachtje wakker?

Judas

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Vind je coke verslavender dan speed yeti?
Daar kan ik geen antwoord op geven want ik heb nog nooit speed gedaan VRouwtje.
Problem with coca is dat het veels te kort duurt en te lekker is. Daarom = gevaar op verslaving erg groot. Lijkt me geen paktische dope voor uitgaansleven als je niet wilt snuiven. ALs je goede sos hebt kan je het in buisje meenemen en door je drinken doen. neem het echter niet puur in in vloeitje want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
steek gewoon thuis lekker spuit in je kont met cocaoplossing (1/5E SEALTJE) voor je weggaat naar party als je toch niet luisteren wil naar mijn goede raad EN DRINK DAN NOG AF EN TOE EN BEETJE :grin:

als je teveel cocaine innneemt komt er ook weinig van slapen. niet zo erg als ik over speed gehoord hebt, maar toch :openmouth:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Problem with coca is dat het veels te kort duurt en te lekker is. Daarom = gevaar op verslaving erg groot. Lijkt me geen paktische dope voor uitgaansleven als je niet wilt snuiven. ALs je goede sos hebt kan je het in buisje meenemen en door je drinken doen. neem het echter niet puur in in vloeitje want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.
steek gewoon thuis lekker spuit in je kont met cocaoplossing (1/5E SEALTJE) voor je weggaat naar party als je toch niet luisteren wil naar mijn goede raad EN DRINK DAN NOG AF EN TOE EN BEETJE :grin:

als je teveel cocaine innneemt komt er ook weinig van slapen. niet zo erg als ik over speed gehoord hebt, maar toch :openmouth:

Speed is net zo verslavend als coke denk ik zelf. Wat vinden jullie? Speed is misschien nog veslavender omdat het 5 keer zo goedkoop is als coke...

Nee wil het niet snuiven. Waarom niet puur coke in een vloeitje, doe ik ook altijd met speed. En denk dat speed agressiever voor je maag is dan coke. Als je door je drankje doet lijkt me niet heel fijn voor je tanden.

Ik kan niet tegen alcohol, als ik twee drankjes drink dan ben ik dronken binnen een uur en wordt moe en dan wil ik slapen dus voor mij is het geen leuke drug.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
dutch-lycan zei:
is het veel te duur voor

Nee ga het niet roken. Ik rook niet. Waarom slikken zonde zijn van het spul? Waarom werkt het minder als je het slikt dan? Met speed werkt het ook met slikken.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
dutch-lycan zei:
is het veel te duur voor

Nee ga het niet roken. Ik rook niet. Waarom slikken zonde zijn van het spul? Waarom werkt het minder als je het slikt dan? Met speed werkt het ook met slikken.
Als je het slikt heeft het denk ik een minder goede uitwerking omdat het niet direct in je bloed terecht komt. Als je het snuift komt het meteen in je bloed, dus geeft dat een heel ander effect.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Als je het slikt voel je er igg minder van. Je hebt dié bekende rush niet. En ik vind coke even verslavend als speed. Coke geeft een lekkerder gevoel maar speed haal je 10 gram en coke 1 gram.
Echter, als je al pep hebt gesnoven is coke lekker voor je neus. Het brandt niet zo :) het verdooft je neus en keel. Ik vind het snuiven gewoon goddelijk van coke.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Vanadesse zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
dutch-lycan zei:
is het veel te duur voor

Als je het slikt heeft het denk ik een minder goede uitwerking omdat het niet direct in je bloed terecht komt. Als je het snuift komt het meteen in je bloed, dus geeft dat een heel ander effect.

Hm zo te horen heeft nog nooit iemand het geslikt...wellicht leuk experiment :)

Vanadesse

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Vanadesse zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Hm zo te horen heeft nog nooit iemand het geslikt...wellicht leuk experiment :)
Als je er een experiment van maken zou je het ook moeten snuiven. Beetje raar als je straks gaat roepen dat het een geweldig effect geeft terwijl je niet weet hoe het voelt als je het snuift. Je kan het nooit vergelijken als je het nooit beide hebt gehad. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet met je coke/geld.

caatje

Badass junkie
Je wil t niet roken, snuiven, pluggen en baalt dat je niet kunt slapen na speed (duh) waar om wil je überhaupt gebruiken?

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
van coke slaap je toch ook niet..

trouwens

Nou ik hoor dat je wel kan slapen gewoon van coke hoor. Tenminste als je het niet een uur neemt voordat je gaat pitten. Als ik met speed om zaterdagavond om 10 uur s avonds slechts één bommetje neem dan kan ik serieus pas zondag avond tukken...Je gaat me toch niet vertellen dat dat met coke ook zo is....

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Je wil t niet roken, snuiven, pluggen en baalt dat je niet kunt slapen na speed (duh) waar om wil je überhaupt gebruiken?

Ok jij leest niet goed. Natuurlijk weet ik dat je na speed niet kan slapen! Zie comment hier boven! Daarom wilde ik speed vervangen door coke. Omdat coke ook op je dopasysteem werkt net zoals speed. Alleen ben je dan niet 24 uur wakker van het spul als het goed is!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke, je wilt alle andere manieren van coke nemen niet doen, alleen slikken blijft dus over.
Ik zou zeggen haal een gram of halve gram verdeel je halve gram in 3 bommetjes. (of je hele in 6 natuurlijk :) ) en neem de proef op de som.
(ik raad aan niet minder dan 3 bommetjes van een halve gram te maken)

3 mogelijkheden:

- Je merkt het niet /amper
- je merkt het een beetje
- je merkt het goed.
(je hebt als voordeel dat je niet weet hoe het is om te snuiven dus je hebt geen vergelijkingsmateriaal van niveau wat positief is in jouw geval)

Je doel zal je altijd halen, want slapen kun je wel na coke mits je zoals je al eerder zei niet een uur na inname probeert te slapen. Dus je krijgt of een succes avond met coke en succes met slapen of je krijgt geen succes met coke, maar wel met slapen. Hoe dan ook je belangrijkste doel, slapen, zul je altijd halen.... go for it. :wave: (beter heb je kwalitatief redelijke tot goede coke)

p.s.
Het niet slapen van speed kun je echt niet met het niet slapen van coke vergelijken. Als je nog actief bent van coke slaap je hoogstens moeilijker in, maar zeker als je een nacht gedanst hebt heb je daar geen problemen mee.

Ohja nog een optie om coke te gebruiken waarvan ik weet dat het werkt, maar ook dat het niet echt gezond is, is je vinger door het pakje halen en het over je tandvlees smeren. Ik raad het je niet aan als je tandvlees je lief is.

succes

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Dus je krijgt of een succes avond met coke en succes met slapen of je krijgt geen succes met coke, maar wel met slapen. Hoe dan ook je belangrijkste doel, slapen, zul je altijd halen.... go for it. :wave: (beter heb je kwalitatief redelijke tot goede coke)
succes

Thanks! Als ik van plan ben om het testen zal ik de uitkomsten posten op het forum~!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
Fuck de coke en neem gewoon een valiumpje als je niet kunt slapen na 't uitgaan..

Dat is niet voldoende om te slapen na een avondje uitgaan op speed hoor :) (ligt aan de hoeveelheid natuurlijk die je neemt)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dan zijn we eruit:

Coke is altijd onzuiver en slap, te duur en het werkt maar lauw.
Dex is sterk altijd zuiver, goedkoop en het werkt extreem lang.
Bommetjes Dex doen de job, zoals Honingolie( de verrader das iets tussen hem en me) al aangaf en ik zelf ook.

Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Ga je bijpakken in die 12 uur erop dan is het slapen een NO GO. :rockband:
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.

Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.

Bonie

ps: Ik gelooof er geen reet van, als je 500 mg coke vreet van 80% dan ga je echt als een raket.
Ik zal het in de toekomst ook bewijzen.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

Neem 50 mg stop het in een capsule en GOGOGO na 12 uur is het uitgewerkt en met 1 valium of 1 temzepam slaap je prima.
Dan moet je het handboek maar is beter doornemen want ergens zit het falen in je eigen gebruik.

Je klinkt echt superverstandig, je haat snuiven ( ik ook) maar je houdt van de speed (ik ook).
Dus maak het je zelf niet te moeilijk en probeer de dex in handen te krijgen zo ik zo zeggen.

Bonie

Okay, ik weet dat dex links gedraaid is ofzo en zuiverder dan normale toch?
Gisteren toch besloten mijn coke experiment achter me te laten, en idd 1 bommetje pep genomen. (80 mg van 25%) En was weer heerlijk! Net uurtje geslapen en weer fris als een hoentje, zo lekker weer fris achter de boeken! Nu nog de dex in handen krijgen!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
dan zijn we eruit:

Coke is altijd onzuiver en slap, te duur en het werkt maar lauw.
Bommetjes Dex doen de job, zoals Honingolie( de verrader das iets tussen hem en me) al aangaf en ik zelf ook.

Bonie

ps: Ik gelooof er geen reet van, als je 500 mg coke vreet van 80% dan ga je echt als een raket.
Ik zal het in de toekomst ook bewijzen.
^
Het relaas van een speed lover.
- Als het na 12 uur inderdaad helemaal is uitgewerkt zou je toch geen valium of temazepam hoeven te nemen om te slapen?
- coke is niet altijd onzuiver en slap (ik heb overigens alleen van onzuivere coke gehoord. Nooit van slappe coke?)

Ik ben niet meer voor coke of pep, allebij hebben ze hun toepassing:
* Coke coelt net wat beter (mits je kwaliteit hebt), speed werkt langer.
* Coke is duur, pep goedkoop.
* Met coke kan je zelf inplannen hoelang je nacht zal worden, Met pep moet je minimaal 12 uur door.

Hoe je avond/nacht en de daarop volgende dag eruit moeten zien bepalen de keuze van de drug bij mij :wink:

Talec

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
yeti zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Speed is net zo verslavend als coke denk ik zelf. Wat vinden jullie? Speed is misschien nog veslavender omdat het 5 keer zo goedkoop is als coke...

Nee wil het niet snuiven. Waarom niet puur coke in een vloeitje, doe ik ook altijd met speed. En denk dat speed agressiever voor je maag is dan coke. Als je door je drankje doet lijkt me niet heel fijn voor je tanden.

Ik kan niet tegen alcohol, als ik twee drankjes drink dan ben ik dronken binnen een uur en wordt moe en dan wil ik slapen dus voor mij is het geen leuke drug.

ja idd vind speed ook erg verslavend, maar ben er nu al ruime tijd mee gestopt. Had wel ook dat als ik speed nam er rap mee weg was en men grammetje al rap op was, en idd aangezien de lage prijs koop je al rap wat meer enz. Maar dan de dag erachter, fuuuck never again thx, het zelfde geld voor dex. Nu even on-topic, coke slikken zou ik persoonlijk niet doen. Snuif het gewoon, het is niet zoals speed snuiven. Roken of basen zou ik al zeker niet doen. Ik denk dat je maag fucked zal aanvoelen door die coke, verdoofd of een raar gevoel! Het is soms al raar als je keel verdoofd is !

grtz

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
yeti zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
want het is f*cking agressief goedje voor je maag. voor je er erg in hebt = er een maagzweer.

De coca komt toch sowieso in uw maag terecht. Een deel wordt in de neusholte opgenomen de rest zakt naar de maag...

Tsjek deze prent maar eens :wink: http://www.wiedenhof.nl/ul/sm1gram/articlat.htm

Neusgat -> Neusholte (deel opgenomen) --> Slokdarm --> maag --> ...

Dit merk je toch als je het slikt, dat het begint te zakken :smilingimp:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Nog een artikeltje:
Jellinek zei:
Opname
Cocaïne lost op in het neussslijmvlies. 60% van de gesnoven cocaïne komt via het neusslijmvlies in het bloed terecht. De overige cocaïne en de versnijdingsmiddelen worden via de slokdarm afgevoerd naar de maag.

Bovenaan