coke testen

miss X

Newbie
Hi, ik heb de volgende vraag; ik heb mijn vriend een thuistest voor cocainegebruik laten doen . uitslag wasdat hij coje gebruikt had (dit vermoede ik al door gedrag) eerst ontkennen. Na een half uur gaf hij toe dat hij twee dagen ervoor een hijs had genomen van een sigaret met coke erun, maar dat hij niet gelogen had op de vraag of hij gesnoven had. Mijn vraag is of de testen voor coke reageren op de inname van coke dmv sigaret (plof) en zoals hij aangeeft enkele hijs?. Ik zie graag een reactie tegemoet. Vind t erg lastig omgaan met d situatie, word veel beloofd en gezworen dat hij niet gebruikt tot hij wat laat slingeren(pakje)...T is zelfs zo dat hij voor m syaat en zn neus vol wit zit, hij zweert dat t niet zo is en aangeeft datt ik gek ben of ruzte loop t zoeken...aanval is d besye verdediging. en als hij r ni onderuit komt vol buw is en doet t nooit!!!meer en ik ben belangrijkste etx. tor ik weer wat vind. relatie eerder verbroken hierom.

Tufnut

Badass junkie
Als jij een pakje coke vind, er wit aan zijn neus en hij positieg test dan weet jij zelf best hoe het zit. Beter vraag jij je af wat jij wil met je relatie.

miss X

Newbie
Hoi,

Het probleem is dat ik geen pakjes vind (wel eens voorgekomen in verleden) ik zie het aan zijn gedrag, en uiterlijk. Dat is een discussie die ik niet win, want hij zegt dat het niet zo is en dat ik hem moet vertrouwen, want hij wil m niet kwijt. Hij heeft alleen gedronken. En doet niets verkeerd.
Maar omdat mijn gevoel zegt dat het niet klopt wat hij zegt heb ik online testen besteld waarmee je thuis door middel van urine kan testen op gebruik van coke binnen 48 uur. Deze test faalde hij dus. Nu zegt hij dat hij niet gelogen heeft maar hijs van een sigaret met coke heeft genomen. Ook fout maar zoals hij zegt geen reden om een relatie te verbereken. Sta daar zelf dubbel in omdat coke coke is. En liegen blijft liegen.

Eerder heb ik de relatie verbroken, uiteindelijk terug gegaan met de belofte dat hi niet zou gaan gebruiken, ik zal nl altijd blijven reageren zoals ik reageer en kan het niet accepteren. En aangegeven dat hiij naar een verslavingsinstelling moet, want ik kan m niet helpen (dat geeft hij elke aan, maar nooit uit zichzelf, altijd nav betrapt zijn). Hij is naar de huisarts geweest en die geeft aan at hij niet verslaafd is. Wel is hij doorverwezen naar psycholoog.

Naar aanleiding van die test, zit ik zwaar in dubio, of ik de relatie moet verbereken. Mn vriend is voor de rest een leuke lieve jongen, alleen die COKE heeft zoveel consequenties. Ruzies daar uit onstaan lopen heel erg uit de hand op een ongezonde manier. En ondermijnt de relatie in het algemeen. Hij geeft aan dat hij het nu echt niet meer doet en ik kan hem dus nu testen via de thuistesten, zoals hij aangeeft een stok onder de deur. Maar nogmaals heel moeilijk omdat ik vind dat hij m zo vaak mooi woorden verkocht heeft en zo vak mij voor "gek verklaard" omdat het niet zo was, wat ik dus betwijfel.

Mijn vraag blijft of het moeglijk is of er door middel van sigaret met coke roken de test ook positief uitslaat. Als dat namelijk niet zo is heeft hij weer gelogen, terwijl je zou verwachten dat hij nu maar beter eerlijk kan zijn.

@gefrustreerd

Tufnut

Badass junkie
Als jij tegen drugsgebruik bent en hij dit niet zo'n probleem vind en zijn drugs ook nog eens coke is, dan komt het w.s. nooit goed. Waarom houd je je vast aan zo'n test? Denk beter verder dan dat.

Met druggebruik is op zich niets mis, maar als jij en hij er zo anders in staan dan ondermijnt dat jullie hele relatie en is de kans groot dat het een hoop verspilde energie gaat kosten.

Dus óf je accepteert het druggebruik of niet, maar ga niet op zoek naar argumenten waarom hij misschien toch gelogen heeft. Als je zegt niet te hebben gesnoven en later blijkt dat je wel hebt gerookt, dan ben je behoorlijk huigelachtig bezig en dat is waar het om moet gaan.

Bovenaan