Hoi,
Het probleem is dat ik geen pakjes vind (wel eens voorgekomen in verleden) ik zie het aan zijn gedrag, en uiterlijk. Dat is een discussie die ik niet win, want hij zegt dat het niet zo is en dat ik hem moet vertrouwen, want hij wil m niet kwijt. Hij heeft alleen gedronken. En doet niets verkeerd.
Maar omdat mijn gevoel zegt dat het niet klopt wat hij zegt heb ik online testen besteld waarmee je thuis door middel van urine kan testen op gebruik van coke binnen 48 uur. Deze test faalde hij dus. Nu zegt hij dat hij niet gelogen heeft maar hijs van een sigaret met coke heeft genomen. Ook fout maar zoals hij zegt geen reden om een relatie te verbereken. Sta daar zelf dubbel in omdat coke coke is. En liegen blijft liegen.
Eerder heb ik de relatie verbroken, uiteindelijk terug gegaan met de belofte dat hi niet zou gaan gebruiken, ik zal nl altijd blijven reageren zoals ik reageer en kan het niet accepteren. En aangegeven dat hiij naar een verslavingsinstelling moet, want ik kan m niet helpen (dat geeft hij elke aan, maar nooit uit zichzelf, altijd nav betrapt zijn). Hij is naar de huisarts geweest en die geeft aan at hij niet verslaafd is. Wel is hij doorverwezen naar psycholoog.
Naar aanleiding van die test, zit ik zwaar in dubio, of ik de relatie moet verbereken. Mn vriend is voor de rest een leuke lieve jongen, alleen die COKE heeft zoveel consequenties. Ruzies daar uit onstaan lopen heel erg uit de hand op een ongezonde manier. En ondermijnt de relatie in het algemeen. Hij geeft aan dat hij het nu echt niet meer doet en ik kan hem dus nu testen via de thuistesten, zoals hij aangeeft een stok onder de deur. Maar nogmaals heel moeilijk omdat ik vind dat hij m zo vaak mooi woorden verkocht heeft en zo vak mij voor "gek verklaard" omdat het niet zo was, wat ik dus betwijfel.
Mijn vraag blijft of het moeglijk is of er door middel van sigaret met coke roken de test ook positief uitslaat. Als dat namelijk niet zo is heeft hij weer gelogen, terwijl je zou verwachten dat hij nu maar beter eerlijk kan zijn.
@gefrustreerd