Dan zit je op t landelijk gemiddelde is al jaren rond de 65%
Goeie contacten zijn belangrijk als het om kwaliteit gaat en een beetje buiten je directe omgeving kijken ook.
Dus een beetje meer moeite doen dan die standaard telefoonnummers die je desnoods om 04.00 nog wel even een zwaar versneden halfje komen brengen want die gasten doen dat ook niet voor Jan met de korte achternaam.
Dat landelijk gemiddelde zegt me weinig want heb ik weinig aan, ik heb altijd echt goede gehad dus ik baal hier enorm van.
Als je goede gewend bent is dit percentage niks. Vooral waar het mee versneden word is steeds weer wisselend ook vreemd genoeg en gewoon kut op zich.
Die gasten die snachts rijden hoef ik niets van inderdaad, ik haal altijd op normale tijden en genoeg.
Meer moeite doen en buiten je omgeving kijken is makkelijk gezegd maar zou niet weten hoe.
Vroeger ging dat stuk makkelijker maar naarmate je ouder word word je vrienden en dealer cirkel kleiner he alle goede dealers die ik kon zijn ondertussen allang gestopt dus nu zit je met de ellende en moet je het met de nummers doen die je hebt.
Als het zo blijft zie ik geen andere optie dan maar te stoppen, ben geen proefkonijn
Zou het wel missen, sweekends een biertje en snuifje is toch wel lekker na een lange werkweek.
Maar als er geen betere kwaliteit meer is te vinden voor me houd het toch een keer op, pas nog van iemand een nr gehad, was hele goede zogenaamd, geen tijd gehad om te laten testen, paar biertjes op 5 lijnen en viel zowat in slaap..
Terwijl hij er op zich niet slecht uit zag, wel beetje krijterig als je tussen je vingers wreef dus dan weet je al dat hij niet super zal zijn maar slaap krijgen is weer wat nieuws. Ben ook heel erg benieuwd wat uit die test gaat komen als testcentrum weer open is breng ik wat ervan over is meteen er naartoe.
Dat landelijk gemiddelde is ook de boosdoener, mensen die nooit goede hebben gehad weten niet beter en blijven die lage kwaliteit kopen. Gevolg daarvan is dat de dealertjes lage kwaliteit blijven verkopen, want de mensen kopen het toch wel..
Precies.
Mijn contacten in het drugsmilieu zijn ook zeer marginaal. Daarom koop ik het op het darkweb. En ik heb betere spullen dan ooit tevoren. Coke van minimaal 85% met uitschieters omhoog.
Daar zit ik laatste tijd ook aan te denken om dat eens uit te gaan proberen maar geen idee hoe dat dan zou werken.
Zitten daar niet veel oplichters tussen? Dat idee heb ik van heel dat online kopen.