Coke testuitslagen eind 2018

Hi,

Ik vroeg me af wat momenteel zo’n beetje de testuistlagen van iedereen zijn en in welke regio dat is.
Hier in Breda kom ik helaas niet hoger meer dan tegen de 70% laatste maanden. Niet goed genoeg voor mij.
Ben stukken beter gewend dus vraag me af hoe het in de rest van Nederland is gesteld tegenwoordig.
Misschien ken ik alleen nog maar slechte dealers met mijn beperkte netwerk of is de kwaliteit overal zo laag tegenwoordig.
Zie hier op het forum alleen oude info staan van testuitslagen dus ben benieuwd.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dan zit je op t landelijk gemiddelde is al jaren rond de 65%

Goeie contacten zijn belangrijk als het om kwaliteit gaat en een beetje buiten je directe omgeving kijken ook.

Dus een beetje meer moeite doen dan die standaard telefoonnummers die je desnoods om 04.00 nog wel even een zwaar versneden halfje komen brengen want die gasten doen dat ook niet voor Jan met de korte achternaam.

रति

Wijs gebruiker

Goeie contacten zijn belangrijk als het om kwaliteit gaat en een beetje buiten je directe omgeving kijken ook.

Dus een beetje meer moeite doen dan die standaard telefoonnummers die je desnoods om 04.00 nog wel even een zwaar versneden halfje komen brengen want die gasten doen dat ook niet voor Jan met de korte achternaam.
Precies.
Mijn contacten in het drugsmilieu zijn ook zeer marginaal. Daarom koop ik het op het darkweb. En ik heb betere spullen dan ooit tevoren. Coke van minimaal 85% met uitschieters omhoog.

Dat landelijk gemiddelde zegt me weinig want heb ik weinig aan, ik heb altijd echt goede gehad dus ik baal hier enorm van.
Als je goede gewend bent is dit percentage niks. Vooral waar het mee versneden word is steeds weer wisselend ook vreemd genoeg en gewoon kut op zich.
Die gasten die snachts rijden hoef ik niets van inderdaad, ik haal altijd op normale tijden en genoeg.
Meer moeite doen en buiten je omgeving kijken is makkelijk gezegd maar zou niet weten hoe.
Vroeger ging dat stuk makkelijker maar naarmate je ouder word word je vrienden en dealer cirkel kleiner he alle goede dealers die ik kon zijn ondertussen allang gestopt dus nu zit je met de ellende en moet je het met de nummers doen die je hebt.
Als het zo blijft zie ik geen andere optie dan maar te stoppen, ben geen proefkonijn :wink:
Zou het wel missen, sweekends een biertje en snuifje is toch wel lekker na een lange werkweek.
Maar als er geen betere kwaliteit meer is te vinden voor me houd het toch een keer op, pas nog van iemand een nr gehad, was hele goede zogenaamd, geen tijd gehad om te laten testen, paar biertjes op 5 lijnen en viel zowat in slaap..
Terwijl hij er op zich niet slecht uit zag, wel beetje krijterig als je tussen je vingers wreef dus dan weet je al dat hij niet super zal zijn maar slaap krijgen is weer wat nieuws. Ben ook heel erg benieuwd wat uit die test gaat komen als testcentrum weer open is breng ik wat ervan over is meteen er naartoe.

Dat landelijk gemiddelde is ook de boosdoener, mensen die nooit goede hebben gehad weten niet beter en blijven die lage kwaliteit kopen. Gevolg daarvan is dat de dealertjes lage kwaliteit blijven verkopen, want de mensen kopen het toch wel..

Precies.
Mijn contacten in het drugsmilieu zijn ook zeer marginaal. Daarom koop ik het op het darkweb. En ik heb betere spullen dan ooit tevoren. Coke van minimaal 85% met uitschieters omhoog.

Daar zit ik laatste tijd ook aan te denken om dat eens uit te gaan proberen maar geen idee hoe dat dan zou werken.
Zitten daar niet veel oplichters tussen? Dat idee heb ik van heel dat online kopen.

रति

Wijs gebruiker
Zitten daar niet veel oplichters tussen? Dat idee heb ik van heel dat online kopen.
Is veilig maar hang van je eigen handelen af.
Er staan wel wat tips hoe veilig te kopen op het normale web. Kan je geen link geven vanwege forumregels, maar met een beetje zoeken vind je het.

Bedankt maar als het via post is en dan van vreemden en vooraf betalen lijkt me een te grote gok.
Dat is het me niet waard, met een beetje geduld komt er hopelijk weer wel iets op mijn pad en in tussentijd maar “verplicht” nuchter zijn voorlopig haha
Althans zo ver ik weet van wat je op het nieuws enzo hoort werkt dat dark web allemaal via postbestellingen. Is dat echt zo? Of mag je zoiets ook niet zeggen ivm forumregels, in dat geval heb ik niets gevraagd, ik wil de forumregels ook niet overtreden.

रति

Wijs gebruiker
Koop je wel eens spullen via ebay? Dit is exact hetzelfde.
Maar goed, ik zit hier niet om je te overtuigen :wink:
Ik koop de beste spullen van daar voor een zeer goede prijs. Zal niet snel meer iets van een huisdealer kopen.

Maar goed, we gaan off topic. Ben ook wel benieuwd naar de gemiddelde kwaliteit van huisdealers in NL / België (alhoewel ik er niet veel van verwacht). Straatdealers zullen we maar helemaal buiten beschouwing laten...

Ik koop nooit wat van EBay of marktplaats whatever inderdaad hahahaha
Maar we dwalen inderdaad af ja.

Testresultaten is waar het om gaat in dit topic inderdaad.
Ik hoop ook dat we wat resultaten gaan zien van mede forumleden en ook de regio’s, ben benieuwd of daar ook veel verschil in valt te zien.

रति

Wijs gebruiker
Ik koop nooit wat van EBay of marktplaats whatever inderdaad hahahaha
Maar we dwalen inderdaad af ja.

Testresultaten is waar het om gaat in dit topic inderdaad.
Ik hoop ook dat we wat resultaten gaan zien van mede forumleden en ook de regio’s, ben benieuwd of daar ook veel verschil in valt te zien.
Ben ook benieuwd. Maar denk dat maar weinigen het testen. Ik test alleen 1x bij een nieuwe verkoper. Daarna test ik het op het gevoel. Inmiddels kan ik de puurheid wel bij benadering inschatten. Natuurlijk niet zo exact als een echte test, maar dat is voor mij prima.

Ben ook benieuwd. Maar denk dat maar weinigen het testen. Ik test alleen 1x bij een nieuwe verkoper. Daarna test ik het op het gevoel. Inmiddels kan ik de puurheid wel bij benadering inschatten. Natuurlijk niet zo exact als een echte test, maar dat is voor mij prima.

Op het eerste gezicht zie je al veel inderdaad en als je wat tussen je vingers doet en 2x wrijft dat zegt echt al heel veel, dat heb ik inmiddels 32 jaar geleden al geleerd. Het moet snel verdwijnen en alles moet verdwijnen als dat is is het 9 vd 10 keer hele goede. En geur zegt ook wel wat natuurlijk laten we dat niet vergeten.
Als er wat wit achterblijft (toch zeker als er echt witte stukjes overblijven, gooi het dan maar meteen weg!) of je moet vaak en stroef wrijven of er blijven hele kleine zwart achtige stukjes over, net vuil zoals je ziet als je met vuile vingers je vingers wrijft zeg maar dan weet je gewoon dat hij versneden is. Of die nepglinsters, dan verdwijnt alles snel maar blijven de glinsters op je vingers haha. Zit dan ook tegen het zakje aan als je goed kijkt. Allemaal troep maar O zo veel mensen die denken en zeggen dat dat goede is en het volop gebruiken. En dealers die glashard liegen en beweren dat ze top kwaliteit hebben.
Ja want het zijn brokken en brokken zijn altijd goed. Uuuuhhhhhh ja want niemand heeft een kilopers natuurlijk om er terug een brok van te persen.
Anyway sinds ik geen vaste dealer meer heb kom ik dit keer op keer tegen vandaar dat ik steeds laat testen nu.
Wil wel weten wat voor troep erin zit voor ik het snuif.
Kan ik uitschieters hebben van tegen de 70% maar dat wil dus zeggen dat je nog steeds 1/3 troep zit te snuiven he.
Als het richting de 50% gaat snuif je de helft troep, dat moet niemand willen.

Landelijke gemiddeldes zijn overigens onbetrouwbaar want niet iedereen laat het testen, en een landelijk gemiddelde hoort helemaal al geen maatstaf te zijn natuurlijk. O het landelijk gemiddelde is 50% , dan bof ik dat ik 60% heb, dat is goede dan. Ja daaaaag. Gekkenhuis.

Bovenaan