coke tijdens verkoudheid

Ga aanstaande vrijdag een lijntje leggen, maar ik ben stront verkouden. Zijn er nadelen aan verbonden, ik bedoel zijn de effecten dan minder of maakt het niet uit? Anders moet ik nog even een pilletje regelen. :wink: Alvast bedankt!

exact

Belezen gebruiker
als je neus verstopt is wordt snuiven een beetje moeilijk :wink: maar anders zie ik het probleem niet :wink:

:wave:

Djo

Badass junkie
Is niet aan te raden, maar ja, als je nu een paar dagen goed stoomt, misschien dat je dan vrijdag van start kunt met een snotloze neus! :)

Dus je bent verslaafd..

Nee, mijn verkoudheid komt niet van overmatig coke gebruik. Maar zo te horen kan ik het beter alleen doen als ik niet meer verkouden ben. Bedankt voor de informatie en ik laat nog wel weten wat het geworden is

acidboy

Badass junkie
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet uitmaakt... je neus staat na 1 lijntje waarschijnlijk toch wel helemaal open. Je zal wellicht wat meer last hebben van een loopneus omdat er genoeg is wat kan lopen zegmaar:)
Verder denk ik dat je de dag erna zeker meer last zal hebben van een verstopte neus.

jcutter123 zei:
Ik bedoelde meer van het feit dat jij zo graag wilt gaan snuiven.
Het is meer dat ik dit zulk dingen lang van te voren plan, maar als ik echt nog heel erg verkouden ben sla ik het gewoon over...

@acidboy, ik denk dat je gelijk hebt. Kijk wel even dus...

Bovenaan