Coke valt niet lekker meer

S0s_90

Bewuste gebruiker
Heej, ik heb de laatste tijd vaak dat als ik 1 lijn pak deze niet lekker valt. Heb al geprobeerd daarna bij te pakken maar dan werd het alleen maar erger. Dit had ik voor het eerst een week of 8 geleden dus ik heb 4 weken niks gebruikt en toen toch maar weer een keer geprobeerd. Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van :confused: . Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan? :wave:

Andyy

Bewuste gebruiker
Dit had ik met wiet, werd er onzeker van.. soms wel is het gevoel dat me hart vanuit me borstkas naar me keel was gevlogen en dat ik bijna me hart zou uitkotsen.. :confused: gewoon kut... ik denk dat gewoon jou beste oplossing stoppen is!!

heroesss

Bewuste gebruiker
Dat lijkt een beetje op wat ik heb, en denk iedere keer weer dat ik word opgelicht met slechte of neppe zooi, maar een ander voelt het dan wel. :confused: Goede reden om er mee te stoppen :wink:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Maar dit moet toch een oorzaak hebben, dat mijn lichaam er antistoffen tegen aanmaakt ofzo :confused: ?
Want hoe kan het dat ik eerst altijd heel lekker op coke ging en 1.5 gram geen enkel probleem was, en dat ik nu naar 1 lijn me eigen al kut voel. Coke doesnt love me anymore :(

Andyy

Bewuste gebruiker
wees blij ?

ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden

S0s_90

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
kan toch ook iets geestelijks zijn??

Problemen heb ik niet, Althans niet waarvan ik me bewust ben :P

Andyy zei:
wees blij ?

ik denk dat sommige andere mensen zo graag wouden dat ze coke niet meer lekker vonden

Het probleem is dat ik mijn gebruik nog wel in de hand heb en altijd genoten heb van onder invloed te zijn en dat lukt nou dus niet meer... :(

heroesss

Bewuste gebruiker
Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?

Dreuge

Badass junkie
heroesss zei:
Maar is het dat je er echt kut op gaat (zoiets als een psychose, ziek voelen etc) of voel je er echt gewoon niks van, oftewel; je moet veel meer gebruiken zodat je er wel wat van voelt?

lees jij voordat je post?

heroesss

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
heroesss zei:

lees jij voordat je post?

ja zeker. En ik heb nu meerdere posts van de ts gelezen en nu was het voor mij niet duidelijk meer dus daarom vraag ik het zo.

S0s_90

Bewuste gebruiker
mooi genaait dus... :tongueout: zoiets moet toch een reden hebben, we zullen maar is 2 maanden wachten en dan weer een keer proberen. Kan ik me halfje weer voor lange tijd in me portomonee houden.

DSVM

Experimenterende gebruiker
S0s_90 zei:
Hoe het voelt valt moeilijk uit te leggen, geestelijk een ongemakkelijk gevoel, denk ik wil dit doen ben ik ermee bezig vind ik er geen ruk aan, geen zin om naar andere te luisteren, word er stil en in mezelf gekeerd van :confused: . Lichamelijk, soort van hoofdpijn gevoel. Dit heb ik van tevoren nog nooit gehad en vind het zelf ook heel vreemd, heeft iemand dit al eens meegemaakt? en zo ja waar ligt het aan? :wave:
Ik herken het wel.

Ik denk dat het inderdaad geestelijk is,depressieve gevoelens? maar ik heb er ook geen oplossing voor.

vbest84nb

Newbie
Hi,

Wat je beschrijft past precies bij wat ik voelde de laatste maanden van mijn cocainegebruik. Opgefokt leeg en onrustig. Geen zin om te praten, het voelde niet lekker maar toch was er de behoefte om het weer ééns keer in de zoveel tijd te nemen.

Dat laatse is wel te verklaren door de dopaminerush (bevredigend) van coke.

Probeer het eens een paar maanden niet te nemen, zoek een leuke hobby of sport als het toch niet meer brengt waar je naar op zoek bent...

Oom Klaas

Badass junkie
Coke is na een tijdje, over het algemeen, gewoon niet leuk meer.
Af en toe kan ik er ook dezelfde gevoelens van krijgen en dan neem ik gewoon niets meer en stop ik een lange tijd.

Sowieso kan je natuurlijk eens je coke laten testen, 1/10 van een gram inleveren bij een van deze testcentra. Misschien dat er buiten coke allemaal andere stofjes in zitten die je gewoon niet lekker laten voelen.

Maar een langere tijd stoppen kan nooit kwaad.

psychedelicchick

dit komt me ook bekend voor..
helemaal in het begin toen ik begon was het super maar na een paar keer merkte ik er niet veel van alleen dat ik me ook slecht en leeg voelde van binnen,ik kreeg ook steeds erge last van me maag.. ik heb daarna een tijdje niet meer gebruikt en afgelopen weekend wel weer ik had sos gehaald bij een andere dealer die heel goed schijnde te zijn maar echt wauwie het geweldige gevoel kwam weer helemaal terug ( ik zal eerlijk zeggen ik had wel heel veel gehad.... )
of je dealer is slecht ? :openmouth: of je moet idd ff stoppen ofzo? en het kan maybe ook aan de dosering liggen he maar kijk wel uit als je er gewend aan raakt heb je steeds meer nodig voor het gewenste effect en dadelijk neem je een overdosis dus daar moet je wel heel erg mee uit kijken!

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Is dit niet ongeveer een standaard reactie van coke.

1. je hebt heel veel zin in coke
2. een stemmetje in je achterhoofd zegt dat je het toch niet moet doen (vaak onbewust)
3. je pakt de coke
4. je denkt godverdomme heb ik hier nou weer 50 euro voor neer gelegd en voelt je ongemakkelijk omdat je bij je eigen denkt, ik had het waarschijnlijk toch gezelliger zonder coke.
5. toch weer opnieuw proberen.

TheIronMaiden.

Je verhaal klinkt herkenbaar. Een paar jaar geleden had ik ook intens lange cokenachten waar we maar bleven lullen als Brugman.
In de plaats daarvan is op een gegeven moment de paranoia gekomen wanneer ik thuis eens iets gebruikte. Ik moet zeggen dat dit vaak ook met de kwaliteit/ soort coke te maken had. Het lekkere relaxte maakte plaats voor een onmakkelijk gevoel (muziek heel zacht, door het huis sluipen etc.) Hierdoor vroeg naar bed gaan en op een gegeven moment zoiets hebben van: Dit hoeft voor mij niet meer. Hierdoor veel minder gaan gebruiken en de momenten van te voren goed uit gekozen. Ook maar eens een andere dealer geprobeerd. Gelukkig nu geen last meer van.

Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)

Oom Klaas

Badass junkie
eXeCuze zei:

2. een stemmetje in je achterhoofd zegt dat je het toch niet moet doen (vaak onbewust)
3. je pakt de coke
4. je denkt godverdomme heb ik hier nou weer 50 euro voor neer gelegd en voelt je ongemakkelijk omdat je bij je eigen denkt, ik had het waarschijnlijk toch gezelliger zonder coke.

Bij jou misschien,
als ik het doe geniet ik er gewoon van.

knolselderij

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
eXeCuze zei:

3. je pakt de coke

Bij jou misschien,
als ik het doe geniet ik er gewoon van.

soms geniet ik dr egt van maar dit klinkt tog wel heel herkenbaar

W.F.L.

Badass junkie
TheIronMaiden. zei:
Wanneer je hier een iets leuks over wil lezen koop dan het boek The Heroin Diaries van Nikki Sixx. (bassist Motley Crue)

[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:

Beeeb

Bewuste gebruiker
aXXis zei:
Ultieme kans om te stoppen, grijp deze zou ik zeggen!

Inderdaad!

Maar ik begrijp je gevoel wel dek ik. Ik voel me ook soms een beetje kansloos. Maar toch,stoppen, is best lastig. Zeker als er drank in het spel is. :flushed:

Beeeb

Herkenbaar verhaal.
Ik heb hetzelfde en dan niet alleen met coke maar ook bij speed en mdma. Vroeger kon ik nooit nee zeggen tegen lijntje. Maar waneer ik nu bijvoorbeeld speed of coke neem wordt ik er alleen maar beetje ongemakkelijk van, niet in de zin van opgefokt of onrustig, meer dat ik er een saai en leeg gevoel aan overhoud, zo'n gevoel van 'been there done that', helderheid zonder inhoud zegmaar.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
[youtube]7d57WGkhi-M&feature=related[/youtube]

:grin:[/quote]

I love to read!!! is dit boek ook in het nederlands te krijgen?[/quote]

Volgens mij niet. Maar kan je geen Engels dan? Het is echt een gestoord boek! :grin:[/quote]

of ik engels kan? hmm talen is nie me sterkste punt.
duszz beter in 't nederlands!!
pech voor mij dus, want hij isnie int nederlands.

alcoholist

Wijs gebruiker
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..dus niet drinken is ook niet snuiven.. als het je lukt om te stoppen met coke dan vind ik dat knap..maar je hebt het gevoel geproefd..dus altijd zal er een stemmentje blijven zeuren die je probeerd over te halen..je moet sterk zijn om alles op te geven..

pascal828

Badass junkie
alcoholist zei:
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..
Dat heb ik dus. :grin:

Daarbij drink ik over het algemeen ook geen alcohol, waardoor coke nog minder aantrekkelijk voor mij is.

alcoholist

Wijs gebruiker
pascal828 zei:
alcoholist zei:
ik zie zoveel mensen die zeggen dat ze zich niet flex voelen na de 1e paar snuifjes..dat betekent dat je er nuchter ook geen behoefte aan hebt..
Dat heb ik dus. :grin:

Daarbij drink ik over het algemeen ook geen alcohol, waardoor coke nog minder aantrekkelijk voor mij is.

dan zou ik dus 0.0 gebruiken qua coke als ik jou was,coke is het puntje op de i..en de i is het drankgebruik..ik heb gelukkig nu goeie sos kunnen regelen..ik ben er dus achter gekomen dat een halve gram niet in een kleine seal past..het sealtje sluit niet goed..dus iemand die jou coke in een klein pakje verkoopt (die goed sluit) heeft je dus belazerd..sorry ff offtopic..coke is bullshit als je er niet bij drinkt..:grin:

Bovenaan