Coke valt tegen

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Ik weet niet waar u woont maar op straat is het (meestal) altijd versneden.
Jammer, bij goede kwaliteit hou je je klanten tenminste.
Anyway, coke duurt sowieso niet lang.
15 min - 30 min max bij een goede lijn.
Hoop dat je een goede connect vind of het niet meer gebruikt haha, zonde geld.

WAZA

Belezen gebruiker
Ik weet niet waar u woont maar op straat is het (meestal) altijd versneden.
Jammer, bij goede kwaliteit hou je je klanten tenminste.
Anyway, coke duurt sowieso niet lang.
15 min - 30 min max bij een goede lijn.
Hoop dat je een goede connect vind of het niet meer gebruikt haha, zonde geld.
als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep.
Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken.

Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt.
En je ken nog 6 uur slapen ook.

niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT

Laatst bewerkt:
Nou niet altijd meeste coke ga je moeilijk van inslaap meestal de versneden rommel is zo.

Goed ik haal meestal de boliviaanse versie zoet van smaak en sterk en een rustig coming down waardoor ik niet de behoefte krijg om nog meer lijnen te nemen

• Like
Waarderingen: ljuv

ljuv

DF-koningin
Ik heb er ook niet zoveel mee tbh, jij zei 30-40min maar bij mij is het met 20min alweer voorbij :/
Echt grappig want dit zei ik een half jaar terug ook nog, en nu lof ik sos.
Edit: "hmm ja het pakt me niet zo, ik praat al genoeg van mezelf hihi"
Het pakt je vanzelf meid, sleutels in aantocht. Het pakt je eigenlijk dus als een vent die al 20 minuten achter je aan loopt terwijl je s nachts naar huis loopt. Dan houd ik ook mn sleutels stevig vast en word je alsnog gepakt.

Zanza

DF-koning
En toch weten we het ALLEMAAL voor we eraan beginnen.
Nou... Denk dat dit bijzonder onderschat wordt. Er zijn er best een aantal die er 'voorzichtig' mee om kunnen gaan. (Houden zo ljuvie)

Het ligt er wel aan in hoeverre je het kunt beperken en niet gaat associëren aan bepaalde gelegenheden. Want dan is het wel een gelopen zaak.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Echt grappig want dit zei ik een half jaar terug ook nog, en nu lof ik sos.
Edit: "hmm ja het pakt me niet zo, ik praat al genoeg van mezelf hihi"
Het pakt je vanzelf meid, sleutels in aantocht. Het pakt je eigenlijk dus als een vent die al 20 minuten achter je aan loopt terwijl je s nachts naar huis loopt. Dan houd ik ook mn sleutels stevig vast en word je alsnog gepakt.
Het effect vind ik heerlijk, dat zeker. Het is ook zo kietelend voor je brein dat als je het de eerste twee keer niet lekker vindt, je de derde keer wel verkocht bent. Het duurt een beetje kort maar dat kan wel opgelost worden door te blijven pakken. Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets + de prijs en waar het mee versneden wordt.. maar goed als ik een paar biertjes op heb ben ik zo overtuigd hoor.

Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol.

ljuv

DF-koningin
Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets
Oja dit heb ik dus totaaaaaaal niet. Heb pas 1 keer gehad dat ik dacht "haha ik ga echt niet naar bed nu" maar uiteindelijk toch op de bank in slaapgetyft. En dat schuldig voelen wat iedereen heeft hebbik ook niet. Maar ik gebruik wel echt weeeeeinig op een avond ook (vind ik).
Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol
Hahahahahahah dat laatste😂 Gebeurt hier ook veel.
Maar okay geneesmiddeltje, ik weet mijn missie als we eens een biertje doen😏

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Maar ik gebruik wel echt weeeeeinig op een avond ook (vind ik).
Voor mijn volgende keer is dit een streven. Ik zit het vaak een beetje na te jagen en dan eindig ik met een flinke dosis, denk dat het allemaal een stuk aangenamer wordt als ik het beperkt kan houden.
ik weet mijn missie als we eens een biertje doen😏
Hahah is goed, ik ben de moeilijkste niet schijnt het 😜

Magicalwoman

Belezen gebruiker
als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep.
Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken.

Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt.
En je ken nog 6 uur slapen ook.

niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT
Jaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Het effect vind ik heerlijk, dat zeker. Het is ook zo kietelend voor je brein dat als je het de eerste twee keer niet lekker vindt, je de derde keer wel verkocht bent. Het duurt een beetje kort maar dat kan wel opgelost worden door te blijven pakken. Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets + de prijs en waar het mee versneden wordt.. maar goed als ik een paar biertjes op heb ben ik zo overtuigd hoor.

Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol.
Ik vind jou ervaring met sos enorm interessant haha.
Coke heeft verschillende effecten op mij, hangt er vanaf hoe ik me voel etc.
Ik word wel enorm creatief haha.
Maar grappig dat jij dan "rare dingen" doet.

Zo werkt t voor iedereen weer anders

Topstoney

Newbie
Jaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.
Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterk

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Wtf 😅 dit is de 1ste maal in vele jaren dat ik hoor dat iemand vitamine b poeder bij zijn pure coke doet. Als dat spul puur is snuif je toch lekker puur! Pure goeie coke is een zijden dekentje voor de neus als je het vergelijkt met andere middelen. Nooit zou ik wat door goed spul mixen.
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon 🙈
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon 🙈
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee

Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee 🙈

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️

Topstoney

Newbie
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee 🙈

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️
Hoor ook voor het eerst vitamine D, ik wou het met inositol of iets in die richting proberen, en hoe doe je dit dan het best/makkelijkst los van de verhouding? Zou je me een pb kunnen doen?

Deler77

Newbie
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Goed spul nodig

WAZA

Belezen gebruiker
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?

Bovenaan