Coke van Ad Fransen

kildeer

Belezen gebruiker
Al één keer eerder genoemd op het forum (drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=529&start=90&st=0&sk=t&sd=a&hilit=ad+fransen), maar dit boekje verdient een eigen topic: Coke van Ad Fransen

Herkenbaar en griezelig persoonlijk verslag van een cocaïneverslaving. Leest als een trein en staat naast Fransen's eigen verhaal strak van de cokeweetjes; zelfs informatief voor de meest doorgewinterde gebruiker. Het boekje bevat tevens een schat aan vindingrijke synoniemen voor het witte spul waar de Van Dale jaloers op zou zijn. Koop 'm, huur 'm, lease 'm, maar lees hem in ieder geval!

Gemini

Badass junkie
Ik heb hem toevallig vanmiddag besteld.
Hij is morgen of overmorgen binnen.

Ik ben erg benieuwd!

Gemini

Badass junkie
Ik ben er vandaag in begonnen en ben nu halverwege.
Er zitten wel stukken tussen die me wat minder boeien, waar ik moeilijk doorheen kom, maar over het algemeen leest het wel lekker weg.
Ik lach me wel kapot om sommige stukken. (I've got the powder)

Zo in de bus nog een hoofdstukje of 2 lezen en dan morgen weer verder.

Gemini

Badass junkie
Ik heb hem vandaag in 1 x uitgelezen en ik vond het een goed boek.
Ik ben niet zo'n boekenliefhebber, dus dat ik een boek in 1 dag uitlees zegt wel wat.

Ik raad het iedereen in ieder geval aan!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
als ik me niet vergis kwam hij hier zelfs zijn zegje doen op het forum...

Ik heb net zijn berichten even gelezen en denk dat je gelijk hebt! Gaaf hoor, een echte schrijver op het forum :hearteyes: Toen ik de topicnaam las dacht ik trouwens eerst dat Ad Fransen een dealer was, vond het al zo lullig :)

Complicity

Belezen gebruiker
In een dagje uitgelezen. Ik vond het een goed boek. Hij is echt goed in staat je een kijkje in zijn hoofd te laten nemen als (ex-)coke gebruiker. Alleen heb ik de indruk dat hij, omdat het zo'n grote rol in zijn leven heeft gespeeld, het belang van cocaine in de maatschappij wel een beetje overschat.

Absolute aanrader om een keer gelezen te hebben, dat sowieso!

Bovenaan