Coke versnijden met ritalin

Kordie

DF-koning
Ik raad jullie aan om de aflevering van de Amerikaanse serie Dope op netflix te kijken die over Nederland gaat en de cocaïnebazen daarzo

Hij heet: This isn't miami vice

In Nederland zitten de grootste cocainebazen van de hele wereld, de mocro maffia

De Nederlandse media houdt men voor de gek door te zeggen dat Nederland geen narcostaat is maar dat is het zeker wel. De grootste cocaïne toevoer van de hele wereld gaat namelijk naar Rotterdam en Antwerpen.

Ze bespreken ook waarom er veel meer dealers dan gebruikers zijn

Heb hem net gezien. En ik kan je alleen maar gelijk geven.
Ongelooflijk wat een invoer, wat een coke, wat een geld.
Rotterdam noemde ze de magneet van de drugs van EU.

Vincent A

Bewuste gebruiker
Zo lang er een markt voor is blijft die coke komen
als de ene weg word afgesneden vinden ze een nieuwe of ze maken een nieuwe

Paranoize.

Badass junkie
Ik werk zelf in de Rotterdamse haven en ze geven je trainingen en cursussen om hoe om te gaan met criminelen die je gaan benaderen, je om proberen te kopen, en je gaan chanteren (bedreigen, dierbaren bedreigen zoals kinderen)

Voorral de mensen die op de terminals werken, planners & douane medewerker worden hier goed in getraint

Kordie

DF-koning
ze geven je trainingen en cursussen om hoe om te gaan met criminelen die je gaan benaderen, je om proberen te kopen, en je gaan chanteren (bedreigen, dierbaren bedreigen zoals kinderen)

Goed van de haven.
Is dit benaderd worden door criminelen nu iets wat vaak voor komt?
Die indruk kreeg ik wel in de serie, maar ben eens benieuwd of dat meer de werkwijze is van die groep of dat het toch een "standaard iets" is.

Paranoize.

Badass junkie
Goed van de haven.
Is dit benaderd worden door criminelen nu iets wat vaak voor komt?
Die indruk kreeg ik wel in de serie, maar ben eens benieuwd of dat meer de werkwijze is van die groep of dat het toch een "standaard iets" is.
Jazeker dar gebeurd heel veel. Bij die cursus leren ze je ook dingen zoals dat meestal pas wanneer je een keer met ze in zee bent gegaan, dat ze dan pas echt druk gaan zetten en je gaan bedreigen. Als je de eerste keer al weigert laten ze je meestal met rust

Het kan iets klein zijn zoals je pasje uitlenen maar dat hebben ze al bij veel bedrijven getackled. Maar er zijn
er nog steeds zat corrupt

Colekkr

Belezen gebruiker
Ja dat klopt, d’r blijft sws iets achter tijdens het productie proces en daarna word er wat toegevoegd om er meer van te maken

Komt omdat het als een blok wordt geperst. Wilt niet zeggen dat het 100% puur is.
Beiden waar….

1. 100% puur bestaat niet, door het productieproces gaat er altijd wat verloren.
2. 99/100 keer wordt het ook al versneden in land van herkomst tot meestal rond de 88 a 92 %.
3. Binnenlands wordt het versneden tot rond de 65 a 70 % gemiddeld.
4 helaas wordt het inderdaad vaak versneden met de grootste troep en verkocht door slechte straat dealers tot soms wel 50%.
5. Gelukkig gaat het laatste tijd stukken beter en is het percentage coke een stuk hoger.
6. Helaas nog wel vaak met de verkeerder middelen versneden.
7. Geloof me; dealers die beweren die “pure” hebben of een percentage van 90….. test het en je zult bedrogen uitkomen.

je moet een doorgewinterde gebruiker zijn om 3gr op een avond op te maken van het kaliber 90%. Helaas spreek ik uit ervaring…

Ik werk zelf in de Rotterdamse haven en ze geven je trainingen en cursussen om hoe om te gaan met criminelen die je gaan benaderen, je om proberen te kopen, en je gaan chanteren (bedreigen, dierbaren bedreigen zoals kinderen)

Voorral de mensen die op de terminals werken, planners & douane medewerker worden hier goed in getraint
Verschrikkelijk dat je je werk doet en je bedreigd wordt met dierbaren…. Het zal je gebeuren. Ik hoop dat jou dit nooit overkomt😘

ik weet het…. Het voelt hypocriet terwijl ik dit schrijf en je het eigenlijk weet op t moment van gebruik. Gelukkig heb ik nog net op tijd het licht gezien.

Bovenaan