Ja dat klopt, d’r blijft sws iets achter tijdens het productie proces en daarna word er wat toegevoegd om er meer van te maken
Komt omdat het als een blok wordt geperst. Wilt niet zeggen dat het 100% puur is.
Beiden waar….
1. 100% puur bestaat niet, door het productieproces gaat er altijd wat verloren.
2. 99/100 keer wordt het ook al versneden in land van herkomst tot meestal rond de 88 a 92 %.
3. Binnenlands wordt het versneden tot rond de 65 a 70 % gemiddeld.
4 helaas wordt het inderdaad vaak versneden met de grootste troep en verkocht door slechte straat dealers tot soms wel 50%.
5. Gelukkig gaat het laatste tijd stukken beter en is het percentage coke een stuk hoger.
6. Helaas nog wel vaak met de verkeerder middelen versneden.
7. Geloof me; dealers die beweren die “pure” hebben of een percentage van 90….. test het en je zult bedrogen uitkomen.
je moet een doorgewinterde gebruiker zijn om 3gr op een avond op te maken van het kaliber 90%. Helaas spreek ik uit ervaring…
Ik werk zelf in de Rotterdamse haven en ze geven je trainingen en cursussen om hoe om te gaan met criminelen die je gaan benaderen, je om proberen te kopen, en je gaan chanteren (bedreigen, dierbaren bedreigen zoals kinderen)
Voorral de mensen die op de terminals werken, planners & douane medewerker worden hier goed in getraint
Verschrikkelijk dat je je werk doet en je bedreigd wordt met dierbaren…. Het zal je gebeuren. Ik hoop dat jou dit nooit overkomt😘
ik weet het…. Het voelt hypocriet terwijl ik dit schrijf en je het eigenlijk weet op t moment van gebruik. Gelukkig heb ik nog net op tijd het licht gezien.