Coke vervanger

Hi allen,

Wat is onder RC’s momenteel de beste optie als Coke vervanger? Het gezochte effect is natuurlijk de sterke stimulans, maar tegelijkertijd ook de niet te lange effecten i.v.m. slaap en kater.

Onder de Rc’s genoeg opties mogen ervaren, maar vooral na langer bijpakken komen er al snel bij-effecten die niet wenselijk zijn.

hoor graag jullie mening!

Bengozy

Bewuste gebruiker
Omdat je puur om RC vraagt zal ik dan toch gaan naar de 2mmc - 3cmc. 3mmc is amper meer beschikbaar helaas.

Omdat je puur om RC vraagt zal ik dan toch gaan naar de 2mmc - 3cmc. 3mmc is amper meer beschikbaar helaas.

dank! Die heb ik inderdaad geprobeerd, vind ik qua effect wel echt anders qua uitwerking.

MDPHP vond ik in beginsel er wel echt op lijken , alleen de coming down absoluut niet haha..

hoeft voor mij niet perse een RC te zijn, alle opties zijn welkom.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Waarom zoek je eigenlijk een RC vervanger voor coke? Zeker nu de hele RC markt gestopt is door alle verboden, is de kans op schadelijke troep alleen maar groter geworden.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
DMP is net op de markt, zou het beste coke analoog tot zo ver zijn, krijg morgen een sample van een vendor als het goed is, dan laat ik t weten.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Ik kan niets hierover vinden op Erowid of psychonautwiki, waarom zou je dit willen uitproberen?
DMP is net op de markt, zou het beste coke analoog tot zo ver zijn, krijg morgen een sample van een vendor als het goed is, dan laat ik t weten.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Dat een vendor nieuwe waren de hemel in prijst snap ik wel, hij wil immers verkopen. Maar als nog echt zo nieuw is, dan moet je je ook afvragen in hoeverre dit getest is. Wat zijn de risico’s, wat zijn de doseringen, wat zijn de interacties, wat zijn de schadelijke effecten op korte en lange termijn?
Vooropgesteld: jij moet echt helemaal zelf weten wat je doet, ik doe namelijk ook wat ik zelf wil doen. Maar ik vind het nog al wat om als proefkonijn te dienen voor zoiets, terwijl coke zelf redelijk makkelijk te krijgen is.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik kan niets hierover vinden op Erowid of psychonautwiki, waarom zou je dit willen uitproberen?
Zelfs op Bluelight is er nog niemand die het meteen in zijn/haar aderen heeft gespoten. Nog niet proberen dus, tenzij je de eerste wil zijn die ontdekt wat voor gezondheidsklachten je ervan kunt krijgen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
dat komt omdat het pas een paar dagen uit is. de vendor prijst de stof de hemel in en verwijderd zn eerdere coke analogen omdat die zo slecht zijn ten opzichte van DMP. daarom wil ik dit gaan testen.
Je maakt me wel iets nieuwsgierig. Die andere 3 meuk wel geprobeerd maar achteraf spijt van daar geld aan besteed te hebben.
Dit lijkt dus wel bijna , met name "bijna", de moeite waard te worden... :grimacing:

Bovenaan