Coke voor/na xtc

ik ga aanstaande zaterdag aan de speakers, maar om de crash een beetje op te vangen zit ik eraan te denken een halve gram coke te halen...

ik wil namelijk wel vol genieten van de mdma... is trouwens alweer 3 maanden geleden dat ik aan de mdma zat dus dat zal zijn werk wel doen... ik vind het alleen zo vervelend als het uitwerkt voordat het feest echt is afgelopen.

iemand hier ervaringen mee i.v.m. serotonine wat al vrijkomt bij coke gebruikt (of valt dat mee?)

beter ervoor/erna of gewoon helemaal niet ?

bvd ! :sunglasses:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
flupdiebubs zei:
ik wil namelijk wel vol genieten van de mdma... is trouwens alweer 3 maanden geleden dat ik aan de mdma zat dus dat zal zijn werk wel doen... ik vind het alleen zo vervelend als het uitwerkt voordat het feest echt is afgelopen.

Mischien is je MDMA wat later nemen ook een optie?

grts

MisterD

Experimenterende gebruiker
je kan het beste de coke nemen na de pillen want voor mij houdt het knallen altijd op als ik wat coke pak weet niet of het bij jou ook zo is maar zo gaat dat bij mij wel dus beter de coke erna is mijn ervaring

matss

Newbie
Ik doe wel s er voor en dan ook er na maar heb eigenlijk nooit het idee dat er na zin heeft..

Zou gewoon een van de twee doen..

neurotoxin

Belezen gebruiker
Ik zou eerder gaan voor een jointje (doen veel mensen). Dat verlengt het gevoel nogal en kan je later ook van slapen.

Maar het beste is gewoon je dosis in twee delen, of in kwarten. De duur daarvan aftrekken van de tijd dat het feest stopt, en dan een half uur daarvoor pas nemen.

Misschien wat later aankomen? Misschien eerst even slechts een biertje of twee-drie (max)?

De crash is pas drie dagen later heh? (dinsdagdip)

Twix

Experimenterende gebruiker
Ik vind coke van te voren wel lekker maar dan bedoel ik dus niet een ljintje opsnuiven een pilletje na binnen gooie en gaan :beer:
maar vroegero p de avond wat drinken met coke erbij dan na een feestje en dan pas pilletje erin.
de crave naar meer coke is veel erger dan de crash van mdma ( die ik zelf zelden heb)

uiteindelijk toch niet gedaan, had wel bij me maar geen zin om constant naar de wc te moeten...

daarnaast was ik wel wat teleurgesteld in de speakers, waren zeker niet slecht maar voelde hem maar slechts 3,5 uur (1,5 pil dan)... en dat voor iemand die het 1x per 3 maanden doet ofzo maja feest was gelukkig wel geslaagd :)

Bovenaan