coke/xtc

cok of xtc?

• xtc

Stemmen: 0 0,0%
  • coke

Stemmen: 1 100,0%
  • allebei

• geen van bijde

• Totaal aantal stemmers
    1

monkey89

Newbie
voel je bij coke net soown euforisch gevoel als bij xtc?
en in welk opzicht lijkt het op elkaar? of lijkt het helemaal neit op lekaar?
wil t wel een keer probere maar me vrienden raden het af k heb wel al 5 x xtc met speed geslikt

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Skippy

Wijs gebruiker
coke is kut, coke is alleen goed om wakker en alert te blijven, misschien klein beetje leuke sfeer..
Pillen zijn om goed van te spacen :mrgreen:

space scientist

Wijs gebruiker
de effecten van coke zijn eigenlijk heel licht en die van xtc veel beter

ook is xtc veel goedkoper maar omdat coke redelijk verslavend is wil je meer

Mr 187

Bewuste gebruiker
Het lijkt totaal niet op elkaar,xtc is lekker voor op een party waar iedereen spaced of voor lekker thuis te spacen.

Coke is lekker als je gaat stapppen in kroegen,je raakt dan in een soort roes vd alchohol en coke tezamen.

Moet er niet aan denken op een party met sos op te lopen en andersom moet ik er niet aan denken om op xtc in de stad of kroeg te verkeren.

J0rrit

Badass junkie
coke en xtc zijn allebei relaxt en ze geven allebei een ontzettemd euforisch en lekker gevoel, maar wel een heel ander gevoel. Al is coke over het algemeen niet zon heftig gevoel, maar dat is meer omdat het zo duur is. Want kom maar eens aan goede coke en snuif maar eens een gram ofzo in je eentje, reken maar dat je het dan net zo heftig als een pil kan voelen bijvoorbeeld, maar je spaced er inderdaad niet zo hard of nauwelijks van.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
pff als ik jou was zou ik niet met coke beginnen
ik vind dat het z'n prijs niet waard is en het is ook nog eens verslavend...
hou het maar bij een pilletje af en toe of wat mdma-kristallen :wave:

fc

Experimenterende gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
pff als ik jou was zou ik niet met coke beginnen
ik vind dat het z'n prijs niet waard is en het is ook nog eens verslavend...
hou het maar bij een pilletje af en toe of wat mdma-kristallen :wave:
wat zijn mdma-kristallen ???? Ik gebruik veel coke, maar heb teveel problemen met de neus en zou graag overstappen naar iets dat goedkoper is en me ook happy maakt

J0rrit

Badass junkie
mdma kristallen wordt xtc genoemd. Dit is alleen de puurdere vorm ervan. De bekendste vorm van xtc zijn pillen, houseparty pillen worden ze ook wel genoemd. Xtc maakt je heel erg euforisch en is een stuk goedkoper dan coke, en werkt veel langer, werkt een stuk heftiger.

Jeller

Badass junkie
idd, je kan nog makkelijk inslapen omdat je zo lekker ligt

maar voor mij geen van beiden, al is xtc wle leuk en paar keer in het jaar en coke zal ik ook niet afstaan indien iemand het mij aanbiedt

Psilo

Bewuste gebruiker
Van X kan ik nooit goed inslapen. En als ik slaap word ik vaak wakker en heb ik vaak heldere droomachtige beelden.

Maar het geeft dan niets, het ligt inderdaad gewoon lekker.

Maar kan altijd een benzo nemen gelukkig!

TeQ

Bewuste gebruiker
Coke vind ik toch een beetje belachelijk spul. Elke keer voel je je de dag erna in je zak gescheten als je weer eens in je portomonnee of naar je banksaldo kijkt. Er wordt teveel mee gerommeld omdat mensen er teveel winst mee kunnen maken. Echte goede heb je bijna nooit. Totdat je een keer dat ene adresje vind. En zelfs dan vind ik het zijn geld niet waard eigenlijk.

Van coke heb je aan het eind niet echt van "nu is het genoeg" , misschien spreek ik daarmee voor mezelf. Maar met X zit het er op den duur gewoon op en ga je lekker slapen, lekker denken over je trip en wat nagenieten

En qua effect..... coke en xtc lijken niet op elkaar. Mdma is euforisch, licht geestverruimend en je tript echt. Je gaat graag praten met de andere 'trippers' en je hebt er een band mee. Het is echt een effect zeg maar wat je voelt op mdma.

Met coke pas je gewoon tussen de dronkenlappen tussen het uitgaan, alleen ben je kraakhelder, maar je kunt wel met ze meelullen en echt diep zal het allemaal ook niet gaan. Coke is een beetje een oppervlakkige drug die vooral op je ego gericht is vind ik.

Vind het zelf wel wat op speed lijken allleen dan milder en wel wat schoner. Nadeel is dat je er de hele avond mee in de weer bent. Wat de gezelligheid ook weer onderbreekt. Daarom vind ik speed wat fijner.

Sommige dingen die ik net gezegd heb zijn feiten, maar er zitten ook wat eigen interpretaties van feiten in en meningen. Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen hiermee :wink:

zommes

Badass junkie
Mr 187 zei:
Het lijkt totaal niet op elkaar,xtc is lekker voor op een party waar iedereen spaced of voor lekker thuis te spacen.

Coke is lekker als je gaat stapppen in kroegen,je raakt dan in een soort roes vd alchohol en coke tezamen.

Moet er niet aan denken op een party met sos op te lopen en andersom moet ik er niet aan denken om op xtc in de stad of kroeg te verkeren.

Het zijn inderdaad niet vergelijkbare drugs.

melissa

Wijs gebruiker
ik vond t vroeger heerlijk om op sos op stap te gaan.......
eerst lekker thuis alvast beginnen met drinken en sniffellen en om een uur of 23.00 naar de stad met de hele bups.......
ik nam altijd wel een half pilletje voor vertrek zodat ik de trek in een volgende lijn kon overbruggen.......
tegenwoordig is er niks leuks meer aan.....
ben behoorlijk para en super alert in wat er om me heen gebeurd....
als ik trek krijg in de volgende snif breekt t zweet me uit,ik sta dan para te doen op de wc met de angst dat er ieder moment een bouncer binnen komt vallen......
dan sta je daar te shaken met je pakketje in je hand(waar alles uitdonderd voordat er wat je neus bereikt)en ik durf dan ook niks op te halen omdat je daqn t neus ophaal geluid hoort......
dus met minimale zuigkracht snuif ik dat ding omhoog wat weer resulteerd in dat de helft er weer uitvalt omdat ik niet hard genoeg heb opgehaald......
maargoed als je dan eindelijk de juiste benodide hoeveelheid in je neus hebt gekregen en je weer verder feest ben je een twintegtal minuten later alweer op weg naar de wc :rolleyes:
veel te gecompliceerd dus.......
daarom ga ik af en toe naar ons stamcafe daar kan je bij wijze van spreken van de bar af snitzen.......
de eigenaar maakt zich daar niet zo druk over die zegt altijd"dan word er meer gezopen :mrgreen: "
maar voor een avondje stappen zou ik tegenwoordig voor een pilletje gaan......
die kan je bij wijze aan de bar nog in je smoelie stoppen

melissa

Wijs gebruiker
ik vond t vroeger heerlijk om op sos op stap te gaan.......
eerst lekker thuis alvast beginnen met drinken en sniffellen en om een uur of 23.00 naar de stad met de hele bups.......
ik nam altijd wel een half pilletje voor vertrek zodat ik de trek in een volgende lijn kon overbruggen.......
tegenwoordig is er niks leuks meer aan.....
ben behoorlijk para en super alert in wat er om me heen gebeurd....
als ik trek krijg in de volgende snif breekt t zweet me uit,ik sta dan para te doen op de wc met de angst dat er ieder moment een bouncer binnen komt vallen......
dan sta je daar te shaken met je pakketje in je hand(waar alles uitdonderd voordat er wat je neus bereikt)en ik durf dan ook niks op te halen omdat je daqn t neus ophaal geluid hoort......
dus met minimale zuigkracht snuif ik dat ding omhoog wat weer resulteerd in dat de helft er weer uitvalt omdat ik niet hard genoeg heb opgehaald......
maargoed als je dan eindelijk de juiste benodide hoeveelheid in je neus hebt gekregen en je weer verder feest ben je een twintegtal minuten later alweer op weg naar de wc :rolleyes:
veel te gecompliceerd dus.......
daarom ga ik af en toe naar ons stamcafe daar kan je bij wijze van spreken van de bar af snitzen.......
de eigenaar maakt zich daar niet zo druk over die zegt altijd"dan word er meer gezopen :mrgreen: "
maar voor een avondje stappen zou ik tegenwoordig voor een pilletje gaan......
die kan je bij wijze aan de bar nog in je smoelie stoppen

A

Anonymous

Gast
*Flush gorgel gorgel stroom stroom SNIFFFFFFFF SNIFFFFFFF*

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik deed altijd de wc doortrekken als ik snoof in openbare wc's.
dat deed ik eerst ook,maar de dames toiletten zijn meestal zo overbevolkt dat als je doortrekt er al iemand aan je deur loopt te rammellen en dan moet je nog inpakken ed.....daar word ik alleen maar zenuwachtig van

Mac...

Badass junkie
Kim zei:
Coke XTC past niet in de pijp ooooooooooooooooo wat ben ik wer bijdehand
Past wel!! (bijdehanter)

@Melissa: Hey meis, jij ook nog hier?? Kom eens on-line :wave:

En on-topic is alles al gezegd :)

dizzy

ik vind in drugsgebruik niks lekkerder dan dan de combinatie van....
voor een avondje

de ideale avond:

2 gram coke

3 pilletjes mdma

10 euro wiet+ een 5je hasj

een gezellige meid derbij en 5 flimpjes om uit te kiezen

heerlijk die combi :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
ik ben er toch uit coke
ik zat eerst te twijfelen maar ik ga me van coke toch chiller en mincer opgefokt voelen dan van xtc ik kan veel makkelijker stilzitten enzo maar ook dansen

Djo

Badass junkie
Ik vind coke op een party niet fijn, doe dan maar xtc. Ik moet best veel coke hebben wil ik wat voelen, maar ik doe het het meeste thuis. Mijn enerlaatste party ging ik met coke, maar ik voelde me op de een of andere manier heel opgefokt of zo. Een puntje of zo, dat kan nog wel, na de xtc dan. Zo heb ik het op de laatste party gedaan waar ik geweest was.
Maar het heerlijke gevoel van xtc is niet te evenaren met coke. Daar moet ik veel van bijpakken en dan denk je even op gelijke hoogte te zijn, maar dan ben ik het weer kwijt. Maar al met al is coke gewoon een heerlijk gezellig goedje voor bij wat drank. In een cafeetje of thuis of op een feestje. :beer:

dizzy

kijk ik omschreef net mijn ideale avondje , en daar blijf ik bij dat dat geweldig is

maar na er eens flink overna gedacht te hebben zou ik toch voor de coke kiezen...

ik heB daar nooit geen problemen mee gehad en met pillen wel weer, dat werd allemaal te veel en te vaak ( cir.10 p weekeinde voor 5 jaar lang)

maar met coke heb ik die drang niet en voel ik me niet zo verlapt zoqals met pillen en speed . snuif snuif snuif .. lekkere sex slapen en volgende ochtend gewoon eten /weer studeren : is dan geen probleem

moet toch zeggen COKE DOET :grin:

Jeller

Badass junkie
TeQ zei:
Met coke pas je gewoon tussen de dronkenlappen tussen het uitgaan, alleen ben je kraakhelder, maar je kunt wel met ze meelullen en echt diep zal het allemaal ook niet gaan. Coke is een beetje een oppervlakkige drug die vooral op je ego gericht is vind ik.
xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manier

vind xtc niet zo speciaal dus, maar eerder handig

Nezir zei:
I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt

xtc is meer voor gabbers
coke werkt toch veel korter :confused:
of bekijk je het zo:
je neemt een pil, die werkt uit en de volgende pillen werken niet zo goed meer

en bij coke werkt de volgende lijn weer evengoed of beter?

zommes

Badass junkie
Jeller zei:
xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manier

vind xtc niet zo speciaal dus, maar eerder handig

Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is schijn.

XTC kan heel diep gaan. Moet je maar is met drie man, na een tijdje niet aan de mdma te hebben gezeten, een échte xtc-sessie gaan houden.

Dat houdt in: neem allemaal de geadviseerde dosis (75-125 mg, daarna nog te verhogen met max 75 mg) zet trancedentale muziek op, het liefst van die echte Indiaase muziek en rook een vette joints. Ga comfortabel zitten en sluit de ogen... De CEV's zullen niet van oppervlakkige aard zijn.

Met xtc kan er rust in je hoofd/geest ontstaan waar je best veel mee kan, alleen gaan mensen inderdaad tegen elkaar aan lullen, omdat ze dat blijkbaar lekker vinden...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Nezir zei:
I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt

xtc is meer voor gabbers

er is niks nep aan xtc :rolleyes:
als ik xtc neem ben ik de komende 5 uur wel zoet hoor, dus het werkt zeker niet kort, zeker niet als je het vergelijkt met sos wat 20 minuten tot 3 kwartiertjes werkt, het is nog duur ook vergeleken bij de ronde vriendjes, en dat pillen voor gabbers zijn is onzin, ken zat gabbers die ook vaak zat hun neus poederen met cocaine :rock:

Imke

Badass junkie
Nezir zei:
xtc is meer voor gabbers

Waar haal je die onzin uit? :confused: Waarom is XTC nep? Xtc geeft langer effect dan coke.. en je hoeft geen gabber te zijn om xtc te nemen hoor, niet alle gabbers nemen drugs..

dread_head

Belezen gebruiker
ik had t geprobeert
maar voelde er niet veel van
zal wel aan mij ligge
maar men neus was niet normaal Onrielekst
maraja..
kweenie xtc is gewoon de sjit.. :sunglasses:

Bovenaan