ik vond t vroeger heerlijk om op sos op stap te gaan.......
eerst lekker thuis alvast beginnen met drinken en sniffellen en om een uur of 23.00 naar de stad met de hele bups.......
ik nam altijd wel een half pilletje voor vertrek zodat ik de trek in een volgende lijn kon overbruggen.......
tegenwoordig is er niks leuks meer aan.....
ben behoorlijk para en super alert in wat er om me heen gebeurd....
als ik trek krijg in de volgende snif breekt t zweet me uit,ik sta dan para te doen op de wc met de angst dat er ieder moment een bouncer binnen komt vallen......
dan sta je daar te shaken met je pakketje in je hand(waar alles uitdonderd voordat er wat je neus bereikt)en ik durf dan ook niks op te halen omdat je daqn t neus ophaal geluid hoort......
dus met minimale zuigkracht snuif ik dat ding omhoog wat weer resulteerd in dat de helft er weer uitvalt omdat ik niet hard genoeg heb opgehaald......
maargoed als je dan eindelijk de juiste benodide hoeveelheid in je neus hebt gekregen en je weer verder feest ben je een twintegtal minuten later alweer op weg naar de wc
veel te gecompliceerd dus.......
daarom ga ik af en toe naar ons stamcafe daar kan je bij wijze van spreken van de bar af snitzen.......
de eigenaar maakt zich daar niet zo druk over die zegt altijd"dan word er meer gezopen

"
maar voor een avondje stappen zou ik tegenwoordig voor een pilletje gaan......
die kan je bij wijze aan de bar nog in je smoelie stoppen