Coke + XTC

Dag dames en heren,

Iemand ervaring met de combinatie van Coke en XTC? Word XTC dan ook gesnoven? Of gaat dit hardstikke fout? Ik wil het graag weten voor oud en nieuw :grin: , alvast bedankt :)

Tripkip

Newbie
Ik zit met dezelfde vraag :)

Heb 3 pillen gereserveerd en nog een halve gram coke voor met nieuwjaar. Alleen wetek niet of dit zo'n goed idee is, aangezien de pillen het coke-effect miss gaan laten dalen.

Weten jullie hier meer over, bv; wat je het beste eerst kan nemen en in welke dosis of is dit gwoon een slecht gedacht om deze 2 drugs tegelijk te gebriken

thx :wave:

chr776

Experimenterende gebruiker
Ehm!! Ik zou allesinds wachten met de coke tot de pillen uitgewerkt zijn, of bijna uitgewerkt. Als je tijdens het flippen een lijn gaat snuiven zijn je pillen gedaan en zal niet meer terug komen.

melissa

Wijs gebruiker
chr776 zei:
Ehm!! Ik zou allesinds wachten met de coke tot de pillen uitgewerkt zijn, of bijna uitgewerkt. Als je tijdens het flippen een lijn gaat snuiven zijn je pillen gedaan en zal niet meer terug komen.

idd

ow... klinkt niet fijn :grin: ik had zelf namelijk in gedachten om eerst een lijn te nemen tegelijk met een snoepie, dan begint het snoepie ongeveer te werken als de lijn exit is..

chr776

Wat klinkt er niet fijn aan ? Coke snuiven als je pillen zijn uitgewerkt is wel fijn! Rook er ook nog een joint of paar op.. nog fijner!! Krijg je lichtelijk het gevoel alsof je pillen terug beginnen werken en ook tintelingen in je gezicht, handen,.... druk op je hersenen, best wel fijn vond ik dat vroeger.

Tripkip

Newbie
chr776 Geplaatst: 27 Dec 2006 16:25 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

En wat als je eerst een paar lijnen doet, daarna, na ze zijn uitgewerkt, doe je de pillen en dan vervolgens, na dat de pillen zijn uitgewerkt, doe je nog een paar lijnen. Zou het dan gaan?

chr776

Het is al zo'n 8 jaar geleden voor mij weet je kan me niet zo herinneren of ik ervoor coke snoof, misschien in de namiddag een lijn maar ik nam vooral pillen, coke was eens af en toe voor erbij maar ik hield dat altijd voor erna. Ik wou met niks de werking van pillen verkeerd beïnvloeden..
Het enige wat ik wel ervoor, tijdens en erna deed altijd was jointen roken.
Heb 1x 2 lijnen coke niet kunnen weigeren toen ik goed aan het gaan was van pillen, dat had me zéér bespeten want het was gedaan gvd. Had nadien nog 3 goede pillen bijgeslikt maar was niet meer lijk het voorheen aan het gaan was!!!

Sniffie

Ik zou zeker coke voor op het einde bewaren. Eventueel kan je klein beetje voor de pil pakken, maar om na de pillen nog wat coke te hebben, is wel zo fijn om rustiger te worden.

Deep Blue

Bewuste gebruiker
En wat als je eerst een paar lijnen doet, daarna, na ze zijn uitgewerkt, doe je de pillen en dan vervolgens, na dat de pillen zijn uitgewerkt, doe je nog een paar lijnen. Zou het dan gaan?

Of je kan eerst wat lijnen doen en tegelijk pillen steken, wanneer de coke niet meer werkt, meer pillen steken,..na een paar lijnen uiteraard.Dan snuif je zeker nog 3 pillen en lijnen, niet vergeten veel lijnen!
Daarna meer pillen, pillen, lijnen en pillen.

heb eerst de lijnen gedaan en dan de xtc, xtc klapte niet in maar effect was wel heviger dan normaal geloof ik.. maja :) t was echt een vette avond thnx

Barbie

Bewaar gerust een pil NA de laatste lijn...beter! Wel een sapje in de buurt houden... :grin:

piemaster

Newbie
@ iedereen: Zowel xtc als coke zorgen voor een verhoogde hartslag en bloeddruk. Als je na de coke nog een pil neemt, is dat een extra belasting voor je hart en vaten. De combinatie coke en daarna xtc kan bovendien voor een extra kater zorgen.

Let ook op de signalen van je lichaam. Als je erg moe bent, moet je zeker geen drugs nemen om deze vermoeidheid te verdrijven. Als je bij coke alcohol gedronken hebt, verhoogt dat de kans op problemen na het nemen van de xtc.

groet van een drugshulpverlener

El Retro

Wijs gebruiker
Een pil na coke nemen als het uitgewerkt is werkt gewoonweg niet. Omdat je serotine niveau gewoon al hoog ligt van de coke. Wil je de MDMA laten werken, moet je hogere dosissen gaan nemen, dat is althans mijn ervaring.

Jeller

Badass junkie
hangt er ook vanaf hoeveel je gesnoven hebt denk ik.. kwijt nog een keer dat ik een lijn coke had gedaan en die heb ik gewoon weggesmoord.. 1 lijn is natuurlijk nie veel, maar als ge da me weed al kunt moet het toch zeker me pillen ook lukken e

Bovenaan