Coke

Ano57

Newbie
Ik snuif nu al een tijdje i denk nu ongenveer bijna 4jaar , ik ben niet verslaafd fz dat ik het dagelijks nodig heb maar ik merk wel als ik uitga en drink etc dat ik na wat biertjes altijd de zin heb om er om te gaan endan helemaal.los te gaan. Ik ben wat bang dat ik de vrijdag samen met de vrienden te veel aan het linken ben aan het gebruiken ook (bijna al mijn vrienden gebruiken ook) we gaan nog als groep dingen doen maar als het dan neerkomt inde kroeg inde avond zijn we bijna altijd on it , nu ben ik bang dat wij ek eig vooral mijzelf dan een probleem hebben thx om te leven

_shikantaza

Badass junkie
Ik snuif nu al een tijdje i denk nu ongenveer bijna 4jaar , ik ben niet verslaafd fz dat ik het dagelijks nodig heb maar ik merk wel als ik uitga en drink etc dat ik na wat biertjes altijd de zin heb om er om te gaan endan helemaal.los te gaan. Ik ben wat bang dat ik de vrijdag samen met de vrienden te veel aan het linken ben aan het gebruiken ook (bijna al mijn vrienden gebruiken ook) we gaan nog als groep dingen doen maar als het dan neerkomt inde kroeg inde avond zijn we bijna altijd on it , nu ben ik bang dat wij ek eig vooral mijzelf dan een probleem hebben thx om te leven
Klinkt als verslaving. Zoek hulp voordat het erger wordt. Bezoekje aan de huisarts zou een goed begin zijn. En stop maar eens een maand met alcohol, dan grijp je misschien minder snel naar de coke.

Als ik me niet vergis maakt alcohol en coke gecombineerd een ander stofje in je hersenen en waarschijnlijk daarom dat je bij het drinken van alcohol sneller coke erbij wilt omdat je dat gevoel terug wil. Moet er wel bij zeggen dat mij altijd vertelt werd dat het nog eens veel schadelijker is om deze combo te gebruiken dan bijvoorbeeld enkel coke dus zou het zeker niet aanraden om het elk weekend te doen. Zoals hierboven beschreven zou het niet slecht zijn om hulp te zoeken. In iederen geval succes gewenst en zorg goed voor jezelf!

Bovenaan