cola en paddos?? help snel

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Hoi iedereen!

Ik heb net een portie mexicaanse naar binnen gewerkt. We hebben eigenlijk alleen cola en sinas.

Is cola slecht voor de trip of kan het?

Kut ik ben knetter lol

Qocaïne

Badass junkie
slecht? nee!

je krijgt wel een dosis suikers binnen, het zal je trip enigzinds afzwakken.
maar ik denk dat dit minimaal is!

have fun!

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik ben HELEMAAL AAAN HET spacen

die cola lukt wel tering.....

geen live report dat lukt me nu niet

ooooooooooh heftif hahahh

ok

sorry ff rustig.

kalm aan hahahaha

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Mensen!

mexicaanse shit! Ik voel me zoooo gelukkig, dit is echt zo trippen. ik kijk naar buiten en alles ziet er zo mooi uit. onbeschrijvelijk, deze woorden zijn zo zinloos

er is nu een HELE vage film op CANVAS, een film met 4 beelden, onbeschrijvelijk..timecode heet hij

ik hou van jullie!

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
psychedelica kan meer euforie geven dan mdma hoor :rolleyes:

nou....ik heb bij paddos nooit zoveel euforie, maar ik voel me wel heel lekker op een andere manier, gewoon echt blij met dat ik leef en gewoon zo heel ontspannen, maar je kunt idd ook veel euforie krijgen ligt eraan, maar zoveel als mdma denk ik toch niet ( bij paddos iig )

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Hey mensen :grin:

WHOOOW, wat was dat een vette trip! En dat met een halve portie mexicaanse, volgende keer neem ik een hele!

Visuals, intens gelukkig gevoel, lachen, het was echt waanzinnig. Ik maak nog een report, het moet wat bezinken.

Een paar mindere aspecten waren na 10 minuten een bodyload met misselijkheid, mijn tripmaat had dat ook. Dat duurde een uur, maar verdween daarna totaal :grin:!

Wat ook minder was is dat ik heel plots terugknalde, visuals waren weg, en het algehele gelukkige trippende gevoel zwakte af. Toen ik besefte: Ik word weer normaal, toen vond ik dat erg jammer... :(

Maar ja, de volgende keer kan altijd een hogere dosis zijn, of sterker.

Dit was pas het begin.... :sunglasses:

neti

Badass junkie
mdma en het stofje in paddo's zijn soortgelijk volgens mijn apotheker, vandar waarschijnlijk een soortgelijke euforie

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
teebo zei:
hehe, heb me ook zitten verwonderen over die film
was knetterhigh

whoooooo

toen mijn maat die film opzette was ik echt keihard aan het gaan. Ik was echt aan het spacen op die 4 beeldjes. Vette film, al die beelden zijn 1 shot!

Glorf

Experimenterende gebruiker
Over die film. Ik had tijdens mn tweede paddo trip Microcosmos en wat van die david attenborough docu's op het beeld gegooid omdat het mooie beelden zijn om mee te pikken. Maar ik vond een speelfilm wat vermoeiend en een beetje zonde van de trip. Ik heb geen zin om moeite te doen om de hele tijd mn aandacht bij zo'n film te houden meestal zijn de stilstaande dingen veel mooier aan het bewegen. Als het toffe beelden zijn kan ik af en toe wel gepakt worden.

Mn tripmaat toen heeft later nog twee films gekeken hoorde ik. Ik trek dat echt niet. Hoe zit dat met jullie?

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik ben echt een filmjunkie, en maak ze zelf ook.

Ik hou vooral van psychedelische films. Maar de laatste keer dat ik tripte hadden we genoeg films om te kijken, alleen dat lukte maar niet...

We waren te veel in onze tripwereld. Het leek onmogenlijk om iets te gaan kijken. Zelfs Star Trek Enterprise, een van mijn favoriete series(we hebben de gehele serie gedownload) was te veel moeite om te kijken.

Bovenaan