colanoot en nootmuskaat

space scientist

Wijs gebruiker
hallo ik ben hier dus nieuw maar ik vind dit forum nu al handig.

Zoals de meeste wel weten is dat als je echt niks hebt en je wilt toch wat dan kijk je voor middelen uit de natuur. Nou had ik al gehoort van nootmuskaat en had een vriend van mij colanoot van de smartshop. Ik dacht, miss wel een leuke combo maar dat is eht dus niet. Ik had eerst 2 scheppen colanoot op samen met koffie en dat voelde al slecht, lichte misselijkheid en geen extra energie wat eht wel zou moeten doen. Daarna ook nog anderhalfe noot nootmuskaat en daarna ging het mis. Dit is dus echt de meest slechte combi ooit. Alleen maar veel buikpijn en de gedachten dat er inbrekers waren in mijn huis, gedachten op volle snelheid. Kon ook niet in slaa¨komen. Uiteindelijk 12 uur achter elkaar geslapen en met nog steeds lichte buikpijn

mijn advies, gebruik nooit 1 van deze spullen, en al helemaal niet door elkaar, ik hoop dat jullie er wat aan hebben

fun

Bewuste gebruiker
nee dat zijn echt van die gevangenisdrugsjes die je alleen pakt als je niks anders kunt krijgen.
Hier in Nederland kun je alles krijgen, het meeste ook nog supermakkelijk, dus waarom zou je dan nootmuskaat etc gaan proberen?

Als het nou vet was ok, maar ik heb dr nog nooit één positief report over gelezen, alleen maar negatieve.

wiet busje

Belezen gebruiker
had ik ook al tegen 'm gezegt, maar toch moest ik nootmuskaat meenemen (en mn moeder zich maar afvragen waarom ik in vredesnaam nootmuskaat uit de kast pakte toen ik naar space scientist ging :rolleyes:) :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
nootmuskaat

Over kolanoot kan ik niet meespreken, maar over nootmuskaat wel. Kheb t et zelf al een paar keer geprobeerd, met wisselend succes welliswaar :P . Maar ik heb nu een manier gevonden om nootmuskaat te gebruiken, die ten eerste de gore smaak verdoezeld, ten 2de heb ik zo ook geen misselijkheids gevoel niet meer terwijl bij roken of gewoon opeten wel (bij het eten komt dit ongetwijfeld door de smaak :cry: , wat een gore smaak heeft dat toch seg :P ).
Maar ik had ergens op een site (miss wel erowid.com, maar ben niet zeker) gelzen over iemand die het in capsulles stak van van vitaminen etc. en kdacht toen bij men eigen laten we dat eens proberen. Ik heb het dan gedaan op die manier en drekt van de eerste keer (op die manier dan toch :rolleyes: ) was het een succes, ik zeg niet dat dit bij iedereen zo zal zijn, maar ik heb het nu al een paar keer gedaan en het werk zeker niet elke keer even goed (soms zelfs helemaal niet) maar ik vind het wel een fijne trip (alléja trip :rolleyes: ).
Het effect is nogal moeilijk te beschrijven, je tript wel (ik heb er wel nog geen visuals van gehad) maar het is eerder een mindfuck, de trip gebeurde bij mij volledig in men hoofd. Niet dat dit gene fijne trip was, in tegendeel, ik vond het zelf een heel aangename ervaring, alleen de extreem geïrriteerde en extreem rode ogen vond ik wel een minpunt.

Bovenaan