• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

colombiaanse paddo's - onze bubbel

tikkel

Newbie
Report: halve portie colombiaanse paddo's (1e keer)
Maaginhoud: eerst een pizza
Tijd van inname: geen idee
Plaats: bij iemand binnen
Sitter: niemand

dinsdag 16 oktober:

we hadden het er al lang over gehad en vonden het tijd om het dan tog maar is te doen

ik en een andere gozer naar amsterdam, paddo's hale en 2 pakjes stoppers (per pakje 2 dextro en 4 andere vage capsules) omdat die man van de smartshop vroeg of het de 1e keer was en raade nog andere paddo's aan maar we wouden graag een hallucinerend effect.
voor vertrek nog even snel naar de coffeeshop (12,50 hasj en 12,50 wiet)

daarna naar huis gegaan en zitten wachten op het avondeten want daarna zou het zo ver zijn

na gegeten te hebben meteen naar het huis van die gozer, het was een uur of 7 en we zaten er al een tijd naar te kijken maar besloten nog even te wachten omdat iemand anders misschien nog zou komen.
half uur later ware we al begonnen aan die paddo's (met die gast) en ik vond ze neit te vreten dus heb ze maar door chiken 2night en daarna macaroni gedaan (wat trouwens zeker wel goed te eten was)

weer even wat later begon het te werken, we keken naar de schaduw van een plant op het plafond en het leek of die steeds groter en kleiner werd, en ik kreeg een raar gevoel van binnen

half uur later ware we vol aan het spacen, pc op tv aangesloten, windows media player aangezet met die bewegende kleurrige figuurtjes en dingen, de kleuren waren intens mooi en soms leken figuurtjes uit de tv te springen

denk een kwartier later zijde ze dat ik een joint moest draaien, ik had daar totaal geen zin in en zij brokkel maar en ik pakte tip en vloei en ging weer tv kijken (het heeft best lang geduurd voor die eindelijk klaar was, maar meer omdat ik tv aan het kijken was en niet draaide)
de tijd leek te vliegen en alles was nog steeds mooi

tijd voor de joint, even in de tuin de joint roken en vaag zitten praten, we zaten met ze 4en om de tafel en het leek net 70's show van comedy central, we ware flink van de wereld en een van die gasten zij het is zo leuk alles doet ook mee

terug naar binnen hadden we het gevoel in een bubbel te zitten, meer het gevoel van een plek waar t relaxed en warm is en nix kan je hier maken, toen begon het echt om alles zaten we te lachen en de tv was mooi de rook in het huis gaf een leuke sfeer

een van die gasten (die zij dat alles meedeed) zij kom we gaan achter de bank zitten en dat was natuurlijk een geweldig idee, dus joint rolle en 8er de 'bankbubbel' roken met ze alle
toen we daar zate kwam het broertje van een van die gasten binnen en zag ons zitten (wat die wel niet gedacht moest hebben)

nja terug op de bank en die gast van 8er de bank zitten en alles doet mee begon vet vaag te lulle : welke dag is het?, WAAAAAT !, wat heb ik vandaag gedaan, ben ik naar school geweest ?, WAAAAT ! hoe laat moest ik thuis zijn ? nja wij vonden dit dus helemaal geweldig en hebben hem vrijwel de hele avond uit gelachen

de rest van de avond zijn we doorgekomen door chips te eten, joints te roken en tv te kijken, opeens ging de bel

het was de buurman, we zaten alles bij elkaar te schreeuwen de hele avond en de pa van die jongen belde omdat hij de stekker van de huistelefoon er uit had getrokken zodat we niet gestoord zouden worden (zijn pa wist het blijkbaar) en we moesten weg en hij moest thuis blijven

ik was al uitspacende (voor mijn gevoel) dus vond het niet heel erg maar tog.. , snel spullen in pakken en die gast die al die vraagde stellen maar de stoppers gegeven waarvan hij geen idee had wat die dingen waren

nja even later met ze allen op een bankje zitten en nog een stick roken en die gast snapte er nog steeds de ballen van uiteindelijk belde ze ma hem dat hij een uur te laat was (half 1 was het) en we wouden hem nog niet laten gaan vanwege hoe iej daar aan het spacen was, maar uiteindelijk was iedereen goed thuisgekomen

en het was zeker een vette ervaring

nja veel lees plezier iedereen

- tikkel - :stoned:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Goed dat je eerste keer goed is bevallen. Je schrijft nog niet zo vloeiend maar kon het wel lezen :wink:
Vind het wel een beetje een kutactie van jullie dat je je maat zo uit hebt gelachen terwijl hij totaal de weg kwijt was. Zoiets kan verkeerd vallen en tot een bad trip leiden. Hoop niet dat ie bad is gegaan.

Nog een vraagje, weet je wat er in die stoppers zaten? Neem aan gewoon vit c + dextrose?

tikkel

Newbie
nee hij is niet bad gegaan, en hij vond het zelf niet erg, maarja op het moment zelf was het zeker grappig

en geen idee wat er in die stoppers zat in ieder geval 2 dextro's en 4 capsules (met geeen idee wat er in)

Vette trip!

Nog nooit paddo's genomen hiervoor, maar dit is zeker wel een hele vette eerste keer! Bewegende schaduwen op het plafon, bewegende figuren op de tegels in de badkamer, kortom, mooie trip! Hoe lang duurt het nou echt voor je weer genoeg "hersteld" bent om weer een volledig hevige trip te krijgen eigenlijk?

Getekend,
Degene van wie het huis was waarin getript werd :stoned:

vire

Experimenterende gebruiker
Re: Vette trip!

Spacende Badeend zei:
! Bewegende schaduwen op het plafon, bewegende figuren op de tegels in de badkamer

geloof me dit had ik ook toen ik slecht ging =P
ofjah niet in de badkamer maarjah :P

btw hoe snel je hersteld bend
hebt een keer met week pauze gedaan en toen klapte hij net zo hard
maar had toen wel 3 porties waar ik van elke 1/3 ophad (we waren gewoon met 3en) omdat dat volgens de smart eigenaar harder aantikte

whiterose

Experimenterende gebruiker
De trip is leuk geschreven, soms wat onduidelijk, maar ik begrijp het wel. En heeft de ma van die 'gast' niks gemerkt aan hem? Verder best wel geluk gehad met de buurman, en het lijkt me echt een leuke trip te zijn geweest! :wink:

:wave:

Wausi

Newbie
whiterose zei:
De trip is leuk geschreven, soms wat onduidelijk, maar ik begrijp het wel. En heeft de ma van die 'gast' niks gemerkt aan hem? Verder best wel geluk gehad met de buurman, en het lijkt me echt een leuke trip te zijn geweest! :wink:

:wave:

Die gast ben ik :P
en nee me ouders hadden gelukkig nix gemerkt.
Ben later in me bed nog verder gaan spacen, en heb voor de rest enorm slecht geslapen. Me hartslag was debiel hoog dus kon geen oog dichtdoen:) (leek wel een pep/pillen effect??) maar iig niet bad gegaan gelukkig

Voor de rest vond ik t zeker een grappige ervaring, en waarschijnlijk wel voor herhaling vatbaar, maar volgende x iig rustig proberen te blijven :stoned:

afz de gast die wat te hard spacede :mrgreen:

--------------------------------------------------------------------
Done: Wiet, hasj, speed, xtc, salvia, paddo's.
To do: Who knows??

Bovenaan