columbiaanse verkoudheid

snuggz

Newbie
ik gebruik meestal alleen in het weekend coke, maar de hele weer erna ben ik er gewoon chronish verkouden van. wie heeft daar nog meer last van want ik loop echt de hele week te snotteren!
grtz snuggz

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
haha idd leuke topic naam :wink: ,,
Ik heb dat verkouden zijn 2x gehad denk ik, maar geen hele week last van gehad, ongeveer tot 3 dagen erna.
:wave:

shakes

Belezen gebruiker
snuggz zei:
ik gebruik meestal alleen in het weekend coke, maar de hele weer erna ben ik er gewoon chronish verkouden van. wie heeft daar nog meer last van want ik loop echt de hele week te snotteren!
grtz snuggz

Dat heb ik ook, echt irritant is dat! Denk niet dat je er iets aan kunt doen..

MystiX

Experimenterende gebruiker
aan die colombiaanse verkoudheid :rolleyes: is nix te doen het is een natuurlijke reactie van de neus-slijmvliezen omdat de coke deze beschadigt (bijt in) helaas maar waar

btw goeie topicnaam :grin: :smoke:

Marcel

Belezen gebruiker
Wat wel kan helpen is het schoonspoelen van je neus na afloop. Dus gewoon met lauw water uit de kraan. Dan is alle troep eruit en werk je de irritatie tegen.

En het is aan te raden om een eigen snuifbuis te gebruiken (niet samen delen).

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ja heb ik ook vaak. Ik zit er 3 a 4 dagen mee na gebruik dat ik voel alsof mijn neus vanbinnen een beetje is opgevreten. Een tip is de coke zeer fijn versnijden zodat je geen dikke brokken binnenkrijgt en na gebruik altijd wat water snuiven en terug uitsnuiten.

Jeller

Badass junkie
het beste wat je er tegen kan doen is stoppe met snuiven.. als je per se nog coke wilt doen, doe het dan in bommetjes, het slaat wel nit zo in als een lijn maar het werkt wel..

ts

Bewuste gebruiker
gewoon goed versnijden en idd je eigen buis gebruiken ipv een of ander biljet waarmee de halve pakistaanse kinderprostitutie al is klaargesnoven!

hqahaha ja ik had ook een snot neus de dag erna maar dat was na een minuutje of 10 al weer over.

spolen schijnt wel goed te zijn idd, met zout water heb ik ergens gelezen...

Mac...

Badass junkie
Water alleen helpt al heel veel. Als je na het snuiven in bed gaat liggen ofzo, ff van te voren je neus spoelen met water. Zout water is overigens echt niet lekker om te snuiven, maar dat is poeder ook niet.

roaren*

Bewuste gebruiker
kheb ooit eens een verkoudheid had(een echte dan, niet van te snuiven), en khad dan o.a. een soort spuit dat ek moest insuiten in men neus, en dan moest snuiten, ze zei dat dat was om men neus te reinigen, mss kun je hier meer informatie over zoeken of gewoon even vragen bij de apotheker.

Ik gebruik nu pas sinds een tijdje, maar elke keer ben ik de dagen erna strontverkouden. In het begin dacht ik dat het ergens anders aan lag, maar nu weet ik het zeker. Ik heb slapeloze nachten, word midden in de nacht wakker met een verstopte neus en hij gaat maar niet open. Heb alles geprobeerd, neus snuiten, neusspray, stomen, zelfs op m'n hoofd staan heeft amper effect. Water met opgelost zout snuiven helpt ook niet, want hij zit gewoon helemaal dicht. Nog meer mensen ervaring hiermee? Wat kun je het beste hiertegen doen? Ik overweeg om helemaal te stoppen, want al die slapeloze nachten is het simpelweg gewoon niet waard. HELP!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat kun je het beste hiertegen doen? Ik overweeg om helemaal te stoppen, want al die slapeloze nachten is het simpelweg gewoon niet waard. HELP!
Minder of niet meer gebruiken is natuurlijk het best.

Het feit dat meer mensen hier last van hebben lijkt me duidelijk gezien dit topic bestaat en het dus zelfs al een naam heeft onder gebruikers.

Het is ook eigenlijk heel logisch, want je neus is niet gemaakt om te snuiven. Bovendien werk je bij coke ook veel meer weg op een avond dan van de meeste andere drugs door de korte werkingsduur.

Wat wel echt kan helpen is tijdens gebruik al regelmatig een zoutoplossing snuiven. Dat kan via een lepel met lauw water of gewoon met een neusspray. Belangrijk bij een neusspray is dat je dan dus de zoutoplossing hebt en niet die troep tegen een verstopte neus. Zout maakt je neus schoon en wanneer je dit tijdens gebruik al doet zal er minder coke in je neus achterblijven, waardoor het naderhand ook minder verstopt raakt. Uiteraard is het geen perfecte oplossing, dus reken er niet op dat je dan achteraf helemaal nergens meer last van hebt.

Bovenaan