Rodge
Belezen gebruiker
Mijn dochters zijn 11 en 16. De foto is van vorig jaar en niet genomen op een avond dat er een ander bij was, anders waren dat soort dingen wel opgeruimd. En hoewel onder andere het stoeltje wel ooit aangeschaft was voor onze jongste dochter, zal je vast wel begrijpen dat zij er met geen mogelijkheid meer inpast. Maar zoals onze dochters zo nu en dan uit logeren gaan, en wij dus onze gekke avondjes kunnen hebben blijft de dochter van de vriendin van mijn vrouw ook wel eens een dagje/nachtje of weekendje bij ons zodat hun ook eens iets samen kunnen doen en niet alleen nog maar papa en mama zijn. Dus waarschijnlijk is daarom onder andere het stoeltje van zolder gehaald en was het nog niet meteen opgeruimd toen ik die foto nam, maar ik zal er voortaan rekening mee houden. Heb ik op deze manier voldoende verantwoording voor je afgelegd, of is nu de post weer te lang geworden naar je zin?Puur nieuwsgierigheid hoe oud zijn je dochters? Heel jong nog omdat er een prinsessenstoeltje staat of is dit een hele oude foto van je vrouw?
Begint me langzamerhand wel steeds meer tegen te staan hier pffff. Je zou op een forum waar zo goed als iedereen drugs gebruikt wel een beetje verwachten dat er niet over elk wissewasje een hele discussie zou ontstaan als iets onzinnigs als een prinsessen stoeltje dat toevallig op een spontane foto staat op gang komt. Maar goed...niet iedereen heeft iets beters te doen of reageert goed op drugs 🤔