combi coke mdma

Joonz

Newbie
Klein vraagje
ik heb gedurende de laatste 3 jaar regelmatig (maar ook niet teveel - iets van een 10 keer per jaar ) xtc genomen, ook coke gaat er af en toe in :beer: , maar nog nooit heb ik de combinatie coke en mdma geprobeerd
volgende week is er een grote elektro party en ik zou dan mdma willen nemen, en miss ook wat coke. Mijn vraag is: is de combinatie gevaarlijk, en wat is het best: eerst snuiven en dan mdma, of omgekeerd?

alvast bedankt
Joonz

magical

Experimenterende gebruiker
Of je begint de avond vroeg met snuiven...en later op de nacht ga je aan de mdma.. Of je begint de nacht met mdma, en als deze (bijna)uitgewerkt is kan je wel lijntje pakke..
Heb uit ervaring ondervonden, dat coke tijdens mdma, het mdma gevoel onderdrukt, en het cokegevoel dus overheerst...zonde van je mdma & coke vind ik dan.
Gevaarlijk? Heb zelf nooit klachten gehad als ik het deed op 1 vd bovenstaande manieren

Hf ^^ :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het geen lekkere combi, ik voel dan bijna niks meer van de mdma en coke werkt sowieso vaak opgefucked bij mij...

lanenski

Newbie
Heb het onlangs eens gedaan, eerst een pilletje binnen en nadien aan de c gehangen. Stond wel scherp maar was sanderendaags wel een wrak :flushed:

Grote Electro Party? Kzie dat je van Gent bent...bedoel je dan het stubru feestje? :hearteyes:

eckies

Belezen gebruiker
C kan je wel doen als je mdma uitgewerkt is dan is het wel chill, maar tegelijker tijd is het geen goede combi.

Carlitos

Badass junkie
Vond het wel lekker tegelijkertijd.Meningen verschillen dus proef of je het lekker vind of niet.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Als je lekker ga op de MDMA moet je zeker geen coke gaan snuiven, dan is je xtc gevoel meteen weg nl.
De morning after vond ik het wel lekker.
Eigenlijk vind ik alleen een beetje pep bij XTC wel fijn, maar klein beetje.

Bovenaan