Combi: coke-xtc/mdma-ghb.. aanrader?tips?

JoshPit

Newbie
Hey..

Komende zaterdag ga ik naar een feestje en ben van plan om vanaf 9u aan de coke te gaan. Zo rond 1u wil ik een pilletje droppen. Rond 3u wil ik het tweede pilletje pakken of misschien wat mdma dippen. Rond 4-5u ben ik van plan aan de ghb te beginnen. Is dit een goed plan? Hebben jullie nog tips?

Ik heb nog nooit xtc/mdma gebruit na het snuiven van coke en vraag me af of de xtc/mdma dan gewoon goed werkt. Is het misschien verstandig later te beginnen met de coke, omdat ik anders mss eerder inkak (heb niet zoveel coke-ervaringen:P). Coke na mdma vond ik overigens drie keer niks, maar dat had ik van te voren kunnen weten.

Ghb heb ik een aantal keren gedaan na een party met mdma op en op een after. Zwaar relaxt. Is dit gewoon aan te raden op het einde van een party (en met deze combi)?

Bvd..

-Josh

aXXis

Experimenterende gebruiker
Heb zelf voor Thunderdome is 1 gram sos gedaan en toen geloof het of niet 5 pillen die nacht. Voelde wel wat, maar de sos onderdrukte zo duidelijk de xtc. Nooit meer van me leven dat ik dit doe, pure verspilling van een goeie trip. GHB erna is natuurlijk altijd lekker :)

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Ik zou je aanraden om eerst wat GHB en/of een pilletje te nemen, en dan wanneer je pilletjes beginnen uit te werken wat sos om de crash tegen te gaan.

Oom Klaas

Badass junkie
Eristoff zei:
Ik zou je aanraden om eerst wat GHB en/of een pilletje te nemen, en dan wanneer je pilletjes beginnen uit te werken wat sos om de crash tegen te gaan.

En dan krijg je een superharde crash van mdma+coke, lijkt me ook niet echt lekker.

Funky Monkey

Badass junkie
Ikzelf heb de combinatie speed / ghb gedaan en ghb is wel heel lekker om de crash tegen te gaan. Je moet niet nog op een feestje lopen of wat dan ook, maar gewoon ergens op een after waar je lekker kan crashen en chillen (of gewoon thuis natuurlijk) Coke en MDMA / XTC kan je prima combineren, de coke zal in het begin de MDMA onderdrukken (net als speed of welke andere dopamine stimulant dan ook) maar als die (dopamine stimulant) begint uit te werken krijg je de MDMA vaagheid. Inprinciepe heel lekker vind ik persoonlijk. Verder is GHB gewoon een lekkere drugs om een come down op te hebben. Waar je wel op moet letten is dat zowel coke als MDMA / XTC je uitdrogen en dat je dus genoeg vocht moet drinken wat geen alcohol bevat.

Enjoy!

jimi

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Coke en MDMA / XTC kan je prima combineren, de coke zal in het begin de MDMA onderdrukken (net als speed of welke andere dopamine stimulant dan ook) maar als die (dopamine stimulant) begint uit te werken krijg je de MDMA vaagheid. Inprinciepe heel lekker vind ik persoonlijk.

Dus je krijgt niet de space van de MDMA en de up van de Coke tegelijkertijd?
Dat was mijn eigen geniale plan voor zaterdag namelijk.

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Eerst coke en dan X. denk dat dit wel te doen is...
maar eerst X en dan coke; niet aan mij besteed, veel te snel je Love feeling kwijt...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze vraag gaat over verschillende soorten drugs en past dus niet specifiek in het xtc subforum. Ik verplaats hem even naar drugs algemeen...

Bovenaan