Combi : XTC,KETA,LSD,GHB,SPEED ..check me out

caatje

Badass junkie
uhu :rolleyes:

en dat wil je nu even mededelen omdat......?

Ben je bang dat er straks geen plaats meer is voor een topic ofzo?

Midway

Wijs gebruiker
je moet toch geen aparte topic maken voor te mededelen dat je een tripreport gaat maken? als iedereen dat zou doen

Carlitos

Badass junkie
Dat je het mededeelt vind ik dom.
Maar ik vind het opzich wel leuk dat je het gedaan hebt,schrijf maar is een goed tripreport.

Ik ben ook altijd benieuwd naar combinaties en/of veel drugs.
Alleen als je het zo loopt aan te kondigen denk ik dat je er idd ''stoer'' of trots mee probeerd te zijn.
Maar dat is het niet.

Je doet het niet voor de stoerheid,maar eerder naar wat er met je gebeurt neem ik aan.
Alhoewel het bovenstaande wel flinke combo is ik maar ik weet ook niet in welke hoeveelheden.

Snap wel alle bovenstaande reacties :sunglasses:

-spaceman-

Badass junkie

Komeetman

Belezen gebruiker
begrijp niet echt waarom je speed & xtc combineert met GHB, maarja

Best dom dat je dit doet, enkel om stoer te doen.

Als je je grenzen wilt verleggen, ga dan voor een zware K-hole of morfine ofzo

azgaza

Badass junkie
Kan je niet gewoon het tripreport posten als je zo ver bent, of iets over de combinatie? Een aankondiging dat je er een tripreport van gaat maken is een beetje zinloos.
Verder als je het net gedaan hebt kan je het toch ook in 'welke drugs gebruik je nu' topic posten?
Zinloos topic dus.

Jeller

Badass junkie
heel domme thread, hopelijk beter report

of hersens beetje aangetast door al die dope in 1 keer?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
haha, is een goede combi, niks extreems aan als je er een beetje de tijd voor neemt, succes ermee :mrgreen: Oja, nog iets, als ik je een advies mag geven, doe die lsd apart van de rest. Gewoon op een andere dag dan geniet je er meer van, en zal het ook beter aankomen....

Maargoed, je moet het zelf weten, maar lsd is een drug.... onderschat m niet...

Tony Montana

Belezen gebruiker
Als die echt alles inneemt wat er op zijn lijstje staat dan heeft ie waarschijnlijk ook een houten doos besteld met 6 planken op maat.

Dit is ook weer een typische schreeuw om aandacht.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is wel extreem natuurlijk, maar je gaat er niet dood aan, ja misschien als je alles tegelijk neemt in grote hoeveelheden. maar ik heb dit ook wel eens allemaal bij elkaar gebruikt, en opzich is het wel te doen... Gewoon wat tijd voor uittrekken. Voor mij hoeft t ook niet meer zo hoor, maar beetje uittesten, en soms is extreem gaan is wel goed.

teebo

Bewuste gebruiker
oh!
goed idee voor je tripreport:
laat ons precies weten om hoe laat je welke hoeveelheden binnensmikkeld
SPANNEND!

vogel

Bewuste gebruiker
XTC,KETA,LSD,GHB,SPEED

uuhhmm is het niet een beetje link ghb combineren met ketamine
tis allenbei toch verdovend? en remmend op de ademhaling ?

J0rrit

Badass junkie
Nick de Neger zei:
vogel zei:
XTC,KETA,LSD,GHB,SPEED

tis allenbei toch verdovend? en remmend op de ademhaling ??
Lekker rustig toch... weer een spammerd minder :beer:

haha, aan de ene kant terecht, maar aan de andere kant niet, hij is misschien hele irritant met zn spams, maar iemand doodwensen is toch het andere uiterste.

caatje

Badass junkie
DarkScope zei:
Nick de Neger zei:
vogel zei:
XTC,KETA,LSD,GHB,SPEED

tis allenbei toch verdovend? en remmend op de ademhaling ??
Lekker rustig toch... weer een spammerd minder :beer:

haha, aan de ene kant terecht, maar aan de andere kant niet, hij is misschien hele irritant met zn spams, maar iemand doodwensen is toch het andere uiterste.

tjonge wat neem jij het serieus, als je die malloot een beetje gevolgd zou hebben op het forum dan zou je nu wel kunnen weten dat het 1 grote nepperd is die waarschijnlijk verteld vanuit zijn fantasie.

jasper

Wijs gebruiker
vogel zei:
XTC,KETA,LSD,GHB,SPEED

tis allenbei toch verdovend? en remmend op de ademhaling ?

ja maar de speed werkt het toch tegen?

vind het in ieder geval een domme combinatie en dan eigenlijk vooral omdat er lsd tussen staat.

en @ hans zelfs ik heb het door :openmouth:

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Denkt er niemand dat er misschien een mogelijkheid bestaat dat EcksterC eigenlijk helemaal niet zo dom is en mss wel 2 stonede doperds die hun kapotlachen achter de pc, met het feit dat iedereen hier er zich zo druk om maakt! :confused:

Bovenaan