combi xtc + speed + paracetemol?

Freezing

Bewuste gebruiker
Afgelopen zondag op maandag hebben we met n hele groep xtc gebruikt etc, hier zat mdma en speed in. Dat van speed wisten we niet maar kwamen we vanzelf achter. Opzich vond ik dit een hele lekkere, maar tegelijk ook rare combinatie, iedereen was lekker doorelkaar enzo, maar ook vet strak, iedereen was zowat aan het trillen, iedereen praatte HEEL veel en ook kon niemand stilzitten etc. Maar toen kreeg ik ineens migraine, werd er helemaal gek van maar durfde geen paracetemol te pakken omdat ik niet wist hoe dit uit zou pakken, nou wou ik dus weten of dit kan of dat het gevaarlijk ofzo is?

kan zijn dat deze vraag al vaker is gesteld maar vond het nergens ;p

Serenity

Badass junkie
Ik dénk (correct me if I'm wrong) dat je niet veel van de paracetamol zou hebben gemerkt, aangezien de xtc en speed zwaar overheersen..

Freezing

Bewuste gebruiker
Dus eigenlyk als ik n migraine aanval krijg tijdens xtc+speed kan ik er nix tegen doen behalve uitzitten?

MetaalKonijn

Badass junkie
Naar mijn mening kun je 't wel doen, als dat je sowieso ook nog een placebo-effect meegeeft, waarom niet. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan onder de acid, toen ik plots hoofdpijn kreeg.

zommes

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Naar mijn mening kun je 't wel doen, als dat je sowieso ook nog een placebo-effect meegeeft, waarom niet. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan onder de acid, toen ik plots hoofdpijn kreeg.

Placebo-effect is een goeie. Maar tijdens een LSD trip is het wel minder vervelend voor je maagwand als wanneer je op mdma & speed bezig bent.

Als je flinke hoofdpijn krijgt kan het ook door uitdroging komen, dus probeer het dan eerst met veel water drinken.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
zommes zei:
MetaalKonijn zei:

Placebo-effect is een goeie. Maar tijdens een LSD trip is het wel minder vervelend voor je maagwand als wanneer je op mdma & speed bezig bent.

Als je flinke hoofdpijn krijgt kan het ook door uitdroging komen, dus probeer het dan eerst met veel water drinken.

Ik denk dat je er heel erg koortsachtig en zweterig van word... En waarschijnlijk gaat je hoofdpijn ookniet weg, speed werkt over ht algemeen beter tegen koppijn dan paracetamol :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
zommes zei:
MetaalKonijn zei:

speed werkt over ht algemeen beter tegen koppijn dan paracetamol :wink:

Ook wel een goed punt inderdaad. :mrgreen: :P

Freezing

Bewuste gebruiker
Aan uitdroging lag het niet, had gewoon puur een migraine aanval, die ik vantevoren ook voelde aankomen maar toen had ik ook al pillen gehad dus toen kon ik ook geen paracetemol pakke omdat ik dus neit wist hoe het zou uitwerken.

Enige wat ik kon doen was liggen en wachten tot het voorbij was, maar het kutte eraan is dat het soms ff weggaat, maar dan kreeg ik een energiekick en kwam het dus weer terug.. ;p

Djo

Badass junkie
Paracetamol is leuk na een weekendje feest, he Safire?
Ik had een feestje gehad half pilletje en wat pepperdepep en toen had ik al 1 dag niks meer genomen, maar ik kreeg hoofdpijn, dus ik nam 2 paracetamolletjes a 500mg. Daarna begon ik allemaal dingen voor mijn ogen te zien en vreselijk te ijlen!
Dus Safire en ik gingen daar helemaal op in, op mijn geijl en wat ik allemaal zag! Geniale avond gehad!
Zo zag ik bijvoorbeeld allemaal df schermpjes voor mijn ogen, met een nieuw logo, dus een nieuw lid! Toen gingen we een naam voor dat nieuw lid bedenken! LOL!
En daarna weer heerlijk geslapen, na wat nachtjes wakker te zijn geweest! Slaappillen zijn helemaal niet nodig, neem paracetamol! XD! :sunglasses:

Doerak

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Ik dénk (correct me if I'm wrong) dat je niet veel van de paracetamol zou hebben gemerkt, aangezien de xtc en speed zwaar overheersen..
Vind je dat niet een beetje dom? Het gaat niet om het effect van de paracetamol op je gemoedstoestand (je wordt er echt niet meer high van ofzo), maar de uitwerking op je lichaam. Drugs + overige medicijnen is ALTIJD foute boel.

De drugs die je neemt worden afgebroken tot minder schadelijke stoffen in je lever. Als je drugs gaat combineren krijgt je lever meer te verduren. Dat zorgt ten eerste voor leverschade. Ten tweede zorgt het ervoor dat je lever de hoeveelheid gif niet aan kan en gif gaat "doorlaten" (simpel gezegd). Dit is de reden waarom 2 paracetamolletjes een veel groter effect hebben als je ze tegelijk neemt. Dit is niet meteen dodelijk. Paracetamol is niet meteen schadelijk, maar als je XTC en Speed hebt genomen....

Concluderen dat een combinatie niet slecht is omdat je je er niet anders door voelt lijkt me geen goed plan. Zorg altijd dat je 6 uur voor en na de drugs geen medicijnen neemt. Paracetamol is ervoor om pijn weg te nemen. In jouw geval werden die waarschijnlijk veroorzaakt door de drugs. Het is niet slim om dan meteen naar de volgende pillen te grijpen om van je migraine af te komen. Hoofdpijn kan veroorzaakt worden door uitdroging (zie kater na drinken). Neem dus flink wat water en neem wat druivensuiker of iets anders oppeppends wat niet schadelijk is.

Bovenaan