combi yellowcabs - xtc

MKA

Newbie
Gisteren niet erg slim geweest op neverland. Eerst een halve bol genomen die ik nog nooit eerder had genomen waarvan ik letterlijk bijna in slaap van viel. Echt raar . Ik had ook yellowcabs bij en voor mij terug wakker te krijgen heb ik er zo n paar genomen wat wel hielp .
Toen terug een halve bol genomen , nu wel die ik altijd neem en zo heb ik er nog 2 halfkes genomen.
Thuis gekomen en kon niet slapen , nu nog altijd niet.
Ik heb ook constante hardkloppingen . kan dit blijvend zijn ?
Ik heb nu ook schrik dat wanneer ik in slaap zou vallen dat ik mss in een coma val . Kan dit gebeuren ? Mss stomme vragen ? Weet iemand hier meer over ?
Kan trouwens niks meer eten en amper drinken

Tufnut

Badass junkie
Dat je dit moet meemaken is de les die je moet leren. Wie niet horen wil, moet maar voelen... voortaan altijd testen he?!

Ben zelf niet bekend met de term Yellowcabs, maar een vreemde stof met xtc kan al verevelende gevolgen hebben, laat staan met ene derde stof erbij. Zorg dat je wel eet en drinkt, hoe lastig het ook is. Verder toch ook je rust proberen te pakken. Door ga je meestal niet zomaar, begint het er toch op te lijken kun je altijd een dokter opzoeken.

Dumbass. :mrgreen:

gregory94

Experimenterende gebruiker
water drinken. (ook niet te veel , maar niks drinken is sowieso ongezond)

en als je je veel zorgen maakt , en de hartlkloppingen blijven aanhouden => dokter raadplegen.

spijtig dat het zo gegaan is. :<

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Niet slapen en niet kunnen eten na MDMA gebruik, erg vreemd... :grin:

Wat een BOL of een yellowcap is weet ik ook niet...
Als klachten blijven aanhouden, naar huisarts gaan.
Niet pas als je doodgaat Tuffert! Jij krijgt je sorry ass ook niet meer naar de HAP toe als je 4 dagen niets eet, drinkt of slaapt. :( :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ah okee...

Wanneer ik google op yellowcaps kom ik enkel afslank pillen en taxi centrales tegen :P

Edit: Há, ik denk dat het hier over ephedra gaat. Tenminste, dat ik de werkzame stof in die afslankpillen..

MKA

Newbie
Bollen is in belgie idd Xtc , sorry voor het misverstand :). En wij kunnen deze dus bij onze pillen niet laten testen , het enigste wat wij kunnen is eens gaan kijken op pillreports voor zover dat te vertrouwen is.
Yellowcabs had ik via google gevonden als herbal xtc.
Nu weet ik dat ge Nooit moogt combineren maar aangezien ik maar om de 2 maanden neem en van die eerste halve " bol " (Harley davidson) bijna in slaap viel hadden wat nederlanders die ik daar had leren kennen tegen mij gezegd dat ik die yellowcaps er gerust mocht opnemen om mij terug fit te voelen , en heb er toen zo 3 genomen , toen terug een halve "bol" (powerbutton ) weer een yellowcab en erna weer 2 halve bollen .
Alles is goed gegaan tot ik thuis kwam en in bed ging liggen . Kon echt niet slapen en mijn hart ging echt tekeer . Dus die nacht niet kunnen slapen , en overdag ook niet . Toen toch maar naar spoed gegaan voor de zekerheid , maar daar stelden ze mij gerust dat alles ok was en die kloppingen van die yellowcabs waren. Die nacht heb ik echter nog niet kunnen slapen en overdag ook niet . Pas de nacht erna ben ik rond 3uur terug in slaap kunnen vallen.
Geloof mij dit wilt ge niet meemaken. Heb mijn les dus wel geleerd :)
Vraag mij zelfs af als xtc wel iets voor mij is en denk er dusdanig aan om te stoppen

Bedankt voor de reacties

Bovenaan