Combinatie 3mmc en LSD

dernael

Bewuste gebruiker
Hoi allen!

Ik heb een vraag mbt de combinatie LSD en 3mmc.

Binnenkort ga ik sinds een te lange tijd weer eens een keer goed stappen. Samen met wat vrienden ga ik naar een Psytrance feest, wat tot in de ochtend duurt. Ik ben er vaker geweest en altijd een geweldige tijd gehad.

Nu is mijn plan om aan het begin van het feest LSD te nemen en wanneer ik de piek heb gehad wat 3mmc te nemen.

Ik vraag me af hoe de combinatie van deze substanties is. Heeft er iemand ervaring hiermee?

Ik ben een ervaren tripper als het om LSD gaat. 3mmc Heb ik maar 1 keer gebruikt bijna een jaar geleden, dat was erg goed bevallen.

Normaal gesproken zou ik wat speed meenemen. Maar daar blijkt ineens een droogte aan te zijn in mijn omgeving.

Ik heb wat rondgezocht naar antwoorden maar kan niet veel over de Combinatie vinden. Hopelijk heb ik dit in de juiste categorie geplaatst.

Groetjes!

mitchieee

Wijs gebruiker
Deze combinatie niet gedaan, maar het zal werken als geen ander,
Ik heb 3mmc met 4ho met gecombineerd en met 2cb, en dat beviel me zeker wel

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb de combo helaas niet kunnen testen. Ze waren nogal grondig met fouilleren deze keer en alles wat ik bij me had is afgepakt..

Dat was even flink balen, maar gelukkig lopen er op dat feest altijd een heleboel lieve mensen rond, die graag wat willen delen.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Heb je wel de LSD kunnen innemen? Die kun je mooi even van tevoren aan het werk zetten, knappe security die dat nog uit je systeem krijgt!

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Ik heb de combo helaas niet kunnen testen. Ze waren nogal grondig met fouilleren deze keer en alles wat ik bij me had is afgepakt..

Dat was even flink balen, maar gelukkig lopen er op dat feest altijd een heleboel lieve mensen rond, die graag wat willen delen.
Wanneer je een LSD zegel niet mee naar binnen krijgt, dan beter niet meedoen aan het WK dope-smokkel...

Zijn er ondertussen mensen die dit wel hebben geprobeerd en hier wat meer toelichting over kunnen geven? Ben van plan dit vanavond te doen op een feestje. Ik heb met beide ervaring echter nooit gecombineerd.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Denk vast dat het leuk zal zijn, alleen zou ik pep gebruiken. Minder de neiging om bij te nemen + je zal al heel euforisch van lsd zijn dus waarom nog bovenop die troep gooien

Sillous

Belezen gebruiker
Als ik zo nieuwgierig mag zijn, waar had je je stuff verborgen?

Als ik weet dat er grondig gecontroleerd wordt dan steek ik het in de schoenen of onder de balzak :sweatsmile:

Bovenaan