Combinatie 4mmc met 2cb

XMR

Wijs gebruiker
Beste medeforummers,
Ik zat er aan te denken om zaterdag op een feest 4mmc en 2cb te combineren. De 2cb was ik van plan om laag te doseren (+-15mg, ik reageer niet sterk op psychedelica) ongeveer halverwege het feest om de redelijk heldere high van 4mmc wat vager/meer trippy te maken. Het plan is om de 4mmc gewoon door te pakken tot vlak voor het einde van het feest.

Nu is mijn vraag aan jullie of iemand ervaring heeft met deze combinatie. Doseringen en tijdstippen hoeven uiteraard niet gelijk te zijn, maar ben een gewoon benieuwd wat ik ongeveer kan verwachten.

Heb veel ervaring met psychedelica, zowel los als in combinatie met mdma (maar dus niet met 4mmc). Eventuele tips zijn uiteraard ook welkom.

Neo-Shulginist

Badass junkie
de redelijk heldere high van 4mmc wat vager/meer trippy te maken.
In mijn ervaring botsen 4-MMC en 2C-B nogal wat dat betreft. Het heldere stimulerende van 4-MMC voelt te energiek aan, en kan ook leiden tot wat paranoia i.c.m. 2C-B.

Ik heb 2C-B veel gecombineerd met allerlei verschillende empathogenen en entactogenen. MDMA werkt top samen met 2C-B. Maar 4-MMC in mijn ervaring niet zo. Dan kan je ze beter los van elkaar nemen.

• Like
Waarderingen: XMR

XMR

Wijs gebruiker
In mijn ervaring botsen 4-MMC en 2C-B nogal wat dat betreft. Het heldere stimulerende van 4-MMC voelt te energiek aan, en kan ook leiden tot wat paranoia i.c.m. 2C-B.

Ik heb 2C-B veel gecombineerd met allerlei verschillende empathogenen en entactogenen. MDMA werkt top samen met 2C-B. Maar 4-MMC in mijn ervaring niet zo. Dan kan je ze beter los van elkaar nemen.
Bedankt voor je reactie, naar zulke details was ik benieuwd. Ik zat er nog eens even wat beter over nadenken of ik dat wel wil riskeren op een feest.

Bovenaan