Combinatie MDMA & 2C-B

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Wegens het gigantische kwaliteitspillentekort ben ik maar eens gaan scouten naar wat X voor het aankomend feestje van zaterdag. Ik heb drieëneenhalvemaand niks gebruikt, dus dat moet weer knallen worden.

Eerst heb ik witte smileys aangeboden gekregen, eerst maar even 2 voor meegenomen om te testen, marquis gaf al geen verkleuring. Pillreports meldde mcPP.
Later heb ik rolexjes op de kop kunnen tikken, waar tot mijn grote verassing 15mg van het goedje 2C-B in bleek te zitten.
Dat is al gauw zo'n 2 jaar geleden :hearteyes:.

Inmiddels heb ik een telefoontje gekregen dat er tóch op het laatste moment nog goede MDMA pillen verkrijgbaar zijn.

Nu mijn vraag;

Is de combinatie MDMA met 2C-B done, of not done? Ik las ergens dat het braakneigingen kan verzoorzaken, daar sta ik niet zo op te wachten.
Ik ben van plan eerst een paar uurtjes te roezen op de MDMA (300mg totaal) en later de avond zo'n 2C-B'ertje achterover te slaan; is die volgorde verstandig of raden jullie anders aan?

Het lijkt mij uit eerdere ervaringen met 2C-B dat ze elkaar wel leuk kunnen versterken, ben er wel erg benieuwd naar in ieder geval!

Alvast bedankt!
Stay safe.

TrippyShit

Badass junkie
Jawel. De braakneigingen zullen niet door de mdma combo komen. 2c-b geeft gewoon een vies gevoel in je maag :P Welke omgeving kom je trouwens vandaag? Ik heb namelijk ook die pilletjes gehad met 15mg 2c-b :P

De volgorde lijkt me alleen niks. Trippen als mn mdma uitwerkt :kots: Dan wil ik gewoon naar huis en slapen :P

zakkie

Rolexjes ook gehad, en ze zijn echt nog lekker.
Ik heb daarna nog mdma genomen, maar bijna niets meer van de 2cb gevoeld.

Nienke

Newbie
Ik heb 1 x mdma gebruikt en 1 2cb en 1 keer een xtc pilletje en 1 2cbtje. Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet. En mijn visuele gedeelte wordt mega versterkt. De eerste keer tripte ik heel erg en de tweede keer ging ik mijn hele leven overdenken. Ik kan 2 dagen later pas savonds weer goed slapen. Ik wordt er echt iedere keer ziek van:(. En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz. Die 2cb ik vind het niets. Missch dat het leuk is om een keer puur alleen een kwartje te nemen maar ik hoef die shit niet meer.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Nienke zei:
...Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet ... Ik wordt er echt iedere keer ziek van:( ... En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz ...

Maar dat topic wat je had gemaakt deed toch sterk denken aan mCPP in plaats van MDMA..

2C-Em

Belezen gebruiker
PatrickBateman zei:
Maar dat topic wat je had gemaakt deed toch sterk denken aan mCPP in plaats van MDMA..
daar deed het mij ook aan denken, maar het kan op zich wel.

VivaLaBlonde zei:
Is de combinatie MDMA met 2C-B done, of not done? Ik las ergens dat het braakneigingen kan verzoorzaken, daar sta ik niet zo op te wachten.
Ik ben van plan eerst een paar uurtjes te roezen op de MDMA (300mg totaal) en later de avond zo'n 2C-B'ertje achterover te slaan; is die volgorde verstandig of raden jullie anders aan?
Done! Leuke combinatie, goede volgorde ook; de volgorde voor het combineren van deze twee als je het mij vraagt. Het fijnste is als de 2CB het stokje over neemt als de M uitwerkt, dus een beetje timing komt er bij kijken. Tis wel kut als je M eerder uit werkt dan je 2CB begint te werken, die nuchtere periode is dan wel gaar :P Zelf 2 keer deze combi gedaan geloof ik, en één keer met Methylone en 2CB..of was het in totaal 2x waarvan 1x Methylone...hmm..nou ja het effect is een beetje hetzelfde.

300mg totaal is wel veel, maar als dat is wat je gewend bent..leef je uit.

De misselijkheid hoeft niet zo zeer door de combinatie te komen, sommige mensen worden gewoon misselijk van 2CB of andere varianten, of ervaren een zwaar gevoel op de maag of iets dergelijks. Dat kan er gewoon bij horen. Maar het hoeft niet op te treden. Zelf heb ik het, van de vele trips op 2C'' tjes, alleen gehad op de 1e keer 2CT7 en bij 50mg 2CB. Het duurde dan een half uurtje of uurtje max, daarna ben je weer met wat anders bezig. Echt misselijk was ik er ook niet van, meer een apart gevoel.En van braken was gelukkig helemaal geen sprake.

Immo zei:
Zover ik weet zijn het 2 stoffen die prima gecombineerd kunnen worden. :)
Is ook zo :) Geen gevaarlijke combo iig (zo lang je er niet mee gaat rijden :/ )

Angramar Temenos

Badass junkie
Het hangt er van af hoe je op MDMA reageert, en vooral als het uitwerkt. Krijg je dan meteen een extreem nare crash, of meer dat je moe wordt, en de crash pas de dag erna/dinsdagdip? Als je meteen na het gebruik crasht zou ik zeker niet gaan trippen..

2C-Em

Belezen gebruiker
Nee dan misschien niet, maar als je nog in een lekkere flow blijft zitten is het natuurlijk prima te doen :)

Nienke

Newbie
PatrickBateman zei:
Nienke zei:
...Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet ... Ik wordt er echt iedere keer ziek van:( ... En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz ...

Ik had een keer mdma en 1 ander snoepje op wat waarsch mcpp of 2cb was op. het was een combi.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
300 mg mdma en dan in de na-space 2cb lijkt me sowieso kunnen. Kan misschien nog wel lijden tot leuke visuals/hallucinaties. :hearteyes:
Veel plezier :wave:

2C-Em

Belezen gebruiker
Gast :( help een ander forum naar de haaien.

IP Ban.

Je bedoelt dat we jou moeten mailen he? Het adres is stiekem van jezelf toch? Of geeft je dealer je hier korting voor :angry:

Patricio77

Mooie voorraad heb je VivaLaBlonde haha. Net hier voor het eerst een Shulgintje genomen, zit nog midden in mijn trip. Ong 2 x 50 mg mdma, tussendoor wat kamagra en daarna na ongeveer drie uurtjes overgegaan op 2 x 7,5 mg 2cb (om het uur). Mijn hemel wat een trip. Heel sensueel en seksueel met mijn vriendin. Zintuigen horen, zien, voelen alles staat aan. Trip totaal iets van zes a acht uur. Hele heftige fysieke sensaties, overweldigend, bijna beangstigend maar dan in lekkere zin. Poeh. Zou dit alleen wel thuis doen, in een club of festival zou voor mij veel te heftig zijn. En ben echt wel wat gewend qua mdma, truffels etc. Kortom, ga er voor VivaLaBlonde:)

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
Mooie voorraad heb je VivaLaBlonde haha.
Dit is een topic uit 2009 en VivaLaBlonde is sinds 2016 niet meer hier online geweest. Vermoedelijk leest ze dit dan ook niet en zal haar voorraad wel verdwenen zijn. Gelieve enigszins in de gaten te houden hoe actueel een topic nog is.

Bovenaan