Combinatie speed met 2cb

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Zijn er mensen die ervaring hebben met de combinatie speed en 2cb? Ik zou dan eerst speed nemen en als dat langzaam aan het uitwerken is neem ik 2cb in.

Ook heb ik nog 3fa liggen en ben benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken. Omdat dit een stof is uit de amfetamine familie.

• Like
Waarderingen: Cera

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zijn er mensen die ervaring hebben met de combinatie speed en 2cb? Ik zou dan eerst speed nemen en als dat langzaam aan het uitwerken is neem ik 2cb in.

Ook heb ik nog 3fa liggen en ben benieuwd hoe mensen hier tegen aan kijken. Omdat dit een stof is uit de amfetamine familie.
Daar word je paranoia van. Geen beste vibe voor je trip. Dan kan je het nog beter andersom doen: eerst de speed dan de 2C-B. Maar ook dan vind ik het geen top combinatie.

Beter mdma en 2C-B dat gaat wel samen 👌

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Daar word je paranoia van. Geen beste vibe voor je trip. Dan kan je het nog beter andersom doen: eerst de speed dan de 2C-B. Maar ook dan vind ik het geen top combinatie.

Beter mdma en 2C-B dat gaat wel samen 👌
Ik merk dat bij elk stimulerend middel wat ik tot nu toe heb genomen, dat het einde altijd heel koud en kil aanvoelt. Ik heb met 2cb al veel ervaring op zowel lage als hoge dosering. Ik vind 2cb de heilige graal als het gaat om de scherpe randjes ergens van af halen. In mijn 2cb trips komen altijd dezelfde dingen naar voren als een warm gevoel van binnen, objecten worden mooier. Eigenlijk is mijn zicht altijd 1 grote roze/paarse waas dat lijkt uit een sprookje. Dit is perfect om de kille comedown wat te verzachten na het nemen van xtc echter omdat speed minder op je serotonine zit weet ik dus niet in hoeverre deze 2 middelen een synergie zullen aangaan. De speed heeft zn piek gehad en is aan het afdalen en dan wil ik dat de 2cb langzaam gaat inwerken. Zelf denk ik sowieso niet een te hoge dosis nemen omdat de trip effecten niet al te erg de overhand moeten krijgen.

Cera

Belezen gebruiker

Ik doe het eigenlijk altijd. Ik merk wel dat de arrogante klootzak in mij naar voren komt en eigenlijk een te vlotte babbel krijg.

Bovenaan