Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik geloof niet dat het gevaarlijk is, wij doen het altijd wel. Gewoon niet te lang inhaleren, maar dat gebeurt automatisch(te spaced out om de ballon nog in je bek te houden:P). Moet wel zeggen dat de eerste keer dat ik het deed, kreeg ik wel een piep in mijn oren(zonder muziek ofzo) wat me wel vreemd leek, en niet geheel onschuldig.
Moet wel zeggen dat de eerste keer dat ik het deed, kreeg ik wel een piep in mijn oren(zonder muziek ofzo) wat me wel vreemd leek, en niet geheel onschuldig.
"Neem geen lachgas als je erg verkouden bent. Lachgas zet uit in lucht en je trommelvlies kan springen als je hoofd "verstopt" is. Behalve oorpijn geeft dit soms blijvende gehoorschade."
Bron: http://www.drugsinfoteam.nl/folders/lachgas.html
Dit zou het dus kunnen zijn, ik denk toch dat je wel heel erg verkouden moet zijn want heb er zelf nooit last van gehad.
Heb trouwens deze combinatie zelf nooit gedaan. Wat me wel opvalt is dat Ik de "roes" van XTC en lachgas wel wat van elkaar weg vind hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.