Combo Paddo's 2cb

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
Hallo,

wie heeft er ervaring met de combinatie paddo s en 2cb. Ik zat er aan te denken om ze te combineren. Mischien dat het wat interesants opleverd, maar ben een beetje bang dat het gevaarlijk is.
greets

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me niet zo snel gevaarlijk. Tenminste de twee kan je best combineren, maar ik weet hoe de werking is van deze twee in combinatie. Kan best zijn dat ze elkaar enorm versterken.

Immo

Badass junkie
Lijkt me lichamelijk niet echt een fijne combinatie, aangezien beide een flinke bodyload veroorzaken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Persoonlijk zou ik planten en chemicaliën niet met elkaar willen mixen, pak dan acid of een andere rc of 2c-x.

Angramar Temenos

Badass junkie
DrippTone zei:
Persoonlijk zou ik planten en chemicaliën niet met elkaar willen mixen, pak dan acid of een andere rc of 2c-x.

Planten zijn evengoed "chemisch", of denk je nou echt dat er een verschil is tussen synthetische psilocybine & psilocyne en een paddenstoel? Word soms zo moe van mensen die "natuurlijk" en "chemisch" indelen. Verder respects hoor :wave:

OT: Met LSD combineert het iig prima, en sinds LSD een afgeleide tryptamine is net als psilocybine (paddo's), zie ik weinig problemen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:

Planten zijn evengoed "chemisch", of denk je nou echt dat er een verschil is tussen synthetische psilocybine & psilocyne en een paddenstoel? Word soms zo moe van mensen die "natuurlijk" en "chemisch" indelen. Verder respects hoor :wave:

Er zit een groot verschil tussen wat we maken en wat ons gegeven is. Ik had van jou wel verwacht dat je dat wist.

crocodile

Experimenterende gebruiker
In plantjes kunnen misschien ook andere stoffen zitten die de werking beinvloeden. Voor de rest zit het allemaal tussen de oren, psilocybine is psilocybine. Synthetische stoffen worden uiteindelijk ook uit natuurlijke stoffen gemaakt.

Shorty

Newbie
Ik heb wel eens middelmatige portie Paddo's op icm. 2C-B (15mg) en dat leverde een redelijk stuurbare mild hallucinerende paddo trip op. Je voelt alle effecten van 2C-B (mooie kleurtjes, structuren, scherpere blik/gehoor, betere smaak; "het leven in HD/BluRay kwaliteit" noem ik 't altijd) en daarbovenop de trippy effecten van de paddestoel. Verder geen nadelige effecten gevoeld. Alleen het in slaap komen was wat moeilijk door de Paddo's.

Ik vond het ook moeilijk om emoties in te schatten van mensen. Ik zou 't niet aanraden om 't te gebruiken op een feest. Je krijgt veel info te verwerken en ik persoonlijk snapte dronken mensen niet. Ik wist dat de mensen om me heen gezopen hadden (ik ook overigens) maar ik kon hun gedrag niet plaatsen. Ik merkte 't verschil tussen dronken mensen en normaal menselijk gedrag niet, wat me lichtelijk paranoia maakte. Desalniettemin goed te doen die combi...

Ik vind overigens 2C-B wel mooi zoals 't is. (zonder paddo's erbij, wel een beetje alcohol) Je moet 't een beetje leren gebruiken...

Bovenaan