• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Combo'Tje Foutgegaan (Ervarings Log)

MMDMA

Newbie
X = Ik,dit word gebruikt omdat ik beter over iemand anders kan vertellen dan over mezelf
Ik vertel dit verhaal omdat ik jullie mensen wat wil bijbrengen.
het mag meschien lezen als een hoop mizerie
Maar ik heb ten volle van die 3 jaar genoten,vande slechte en de goeie dagen :grin:

-We gaan 3 jaar terug in de Tijd.

*X Gaat soms uit,naar cafee's in de buurt,maar de verveling slaat daar vlug toe.
Al gauw ontdekt X de Discotheeks en Clubs,X probeert daar voor het eerst XTC.
X is een hele toffe ervaring rijker en beleefd een prachtige avond.

*Voor X het weet vertoefd hij bijna elk weekend @ een party.
X leert heel veel mensen kennen,en Trip'd elke week op een 2 tot 3 XTC pillen.

*3 Pilletjes werden er al gauw 5 omdat de kwaliteit van XTC enorm daalde.
Speed maakte zijn intrede en X probeerde het een keer.
X vond dit een toffe ervaring maar het was niet te vergelijken met XTC.

-1 Jaar later gaat X nog steeds elk weekend naar een Party of Club...
X Heeft een leuke vriendin,veel vrienden en voelt zich gelukkiger en volwassener.
Het was alsof XTC ervoor gezorgd had dat het beste in mijzelf naar boven was gekomen.
Ik gedroeg me anders,ging beter leven en beter op mezelf letten.

-1.5 Jaar later het is net gedaan met X zijn vriendin,hij zag dit meisje enorm graag en is er kapot van,dus X besluit een avondje te gaan feesten om de zorgen te vergeten.
X vind geen XTC dus besluit maar een speed bommetje van 1 Gram te nemen,de kwaliteit van de PEP is toch zo bagger dat daar puur maar 500mg van overblijft.
X krijg een pilletje of 2 in zijn handen geduwd van een goede vriend en besluit er 1tje te nemen omdat de speed niet erg werkt,waarschijnlijk omdat dit was ingenomen via een bommetje. X drink wat alcehol Glas Vodka en een paar Redbuls achteraf die 2 de pill werkt X dan ook maar naarbinnen want van die eerste voelt hij niks en van de speed heeft hij hoofdpijn.

*X Komt thuis en rookt nog een Joint met paar vrienden,op de hoop zo de slaap te kunnen vatten.
Hoewel het erg dom was om achter die 1 gram speed,2 slechte pillen en vodka nog te roken deed X het toch,X kreeg het enorm benauwd was verward en moest gaan zitten kreeg ademhalings problemen en had het gevoel dat hij moest overgeven...X kalmeerd na een tijd en voelt zich beter.

*X kan de slaap niet vatten en blijft piekeren in zijn bed tot een 6 Uur s'avonds,Hij valt inslaap
en krijgt al gauw een van de ergste ervaring van zijn leven.

*X word wakker rond 1 uur snachts,kan niet meer bewegen,krijgt geen lucht en hoord een hard gepiep dat luider word http://www.youtube.com/watch?v=kTgq-AJR-Os&feature=related (zoals een machine die aangeeft dat je een hartstilstand hebt kijk filmpje)
X zijn hart begint heel vlug en heel onregelmatig te kloppen,Zo vlug als ongeveer 400Bpm bijna het driedubelle van het gewone aantal.X probeert naar lucht te happen maar dit lukt niet.

*X Zegt VANZELF Ingedachte (X Hoord die woorden alsof hij ze zelf zegt)"Nee! ik krijg een hartaanval,ik ga sterven." gevolgd door "Vechten heeft geen zin meer ik geeft het op" en als laatste "Ik heb een mooi leven gehad het is welletjes geweest"".

*Van waar dit kwam weet ik niet meschien gebeurt dit bij iedereen die net gaat sterven,en waren mijn hersenen zo verward dat die dachten dat ik ging servern?

*X valt terug weg en word 5 minuten later wakker alsof er niets gebeurt was,het eerste dat X dacht is "dit was gedroomd",Maar als X naar de wekker kijkt en ziet hij dat het 01.05U is.
X voelt zich enorm anders maar denkt er niet over na en gaat terug slapen.

*X heeft een Hyperventilatie gehad waarschijnlijk de combinatie van speed,weed alcohol en de extreme hitte s'nachts,die zijn ademhaling in de war stuurde en de hersenen zonder zuurstof zette,met als gevolg dat die alarm sloegen en via de hyperventilatie terug aan lucht probeerde te komen.

*De volgende ochtend is X een ander mens X beseft dit pas na enkele weken maar datgene dat "het beste uit X haalde" is verdwenen (gestorven)
X word terug verlegen nog erger als ervoor,X word associaal en lijkt nietmeer zo goed te weten hoe hij in sommige situaties moet reageren,het kan X ook allemaal niet zoveel meer schelen,X denkt alleen maar aan zijn ex-vriendin die hij mist.
X stop met Drugs voor 3 maand en probeert af en toe nog eens XTC en Speed maar het volledige effect van vroeger is bij X nietmeer te vinden en X beslist er mee optehouden.
X krijgt in een latere periode weer zoon Hyperventilatie alleen weet X nu hoe hij dit onder controle moet krijgen en dwingt zichzelf wakker te worden en een luchtje te scheppen.

-2.5 jaar later is X nog een af en toe gebruiken,hij gebruikt soms 3 dagen speed maar dan op een gecontroleerde manier door te dosieren,en goede PEP te kopen.X is terug van die verlegenheid af en weet nu terug hoe hij moet reageren bij andere mensen.

-Nu X geniet van een Lijntje PEP maar overdrijft niet,drinkt veel water en komt vaak buiten om een luchtje te scheppen.en leeft gezond.
X heeft een nieuwe vriendin,en ziet er goed uit.
X heeft ook geen enkele hyperventilatie meer gehad.

Mike

Bewuste gebruiker
Samenvatting: X was een beetje dom, x is nu door schade en schande een beetje minder dom...

Sterkte verder kerel!

Technofanaat

Experimenterende gebruiker
X probeert een overzicht van zijn leven te scheppen
X zit helaas op dit moment aan de pep en geeft een vertekend beeld van zichzelf waarvan hij zou willen dat het zo is
X kan beter nuchter zijn leven bekijken en er een veel eerlijker beeld over maken, dat weet hij zelf ook maar hij vind het zo fijn als hij pep opheeft om zo'n verhaal neer te knallen

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
X komt er wel als je alle drugs naast je neer kan leggen, dus geen verslavings drang hebt naar drugs :)

kiekert

Bewuste gebruiker
X was gewoon een achterlijke gebruiker die zijn les heeft geleerd.

Mensen die elk weekend xtc pakken snappen er helemaal niets van. :wave:

T-men

Bewuste gebruiker
Sjesus wat een chaotische bedoeling met al die X'n...

Een Swim'metje lijkt me de volgende keer beter!
(klinkt ook niet maar leest makkelijker)

T-men

Bewuste gebruiker
SWIM loopt niet op te letten, drukt twee keer op de knop en kan zijn post nu niet meer verwijderen... :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Nasica zei:
X komt er wel als je alle drugs naast je neer kan leggen, dus geen verslavings drang hebt naar drugs :)
Dus als je gewoon verantwoordelijk gebruikt en niet alle drugs naast je neer legt, heb je een verslavingsdrang? :confused: beetje kortzichtig vind je ook niet?

Bovenaan