crazyb00
Newbie
Yoo. Vroeg me af of iemand dit gevoel herkent & wat ertegen kan gedaan worden.
Ik ga regelmatig eens naar techno feestjes. MDMA bommetjes zijn mijn go-to.
Dit is een gemiddelde avond.
23.00 - eerste bommetjes. (1x lichaamsgewicht)
01.00 - een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht) --> peak uren tussen 1-4
(03.00 - soms nog een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht))
4.30u - tot hier ga ik lekker. maar rond dit uur word ik pots super neerslachtig, ben ik totaal niet sociaal & wil ik niet meer dansen. Tegelijk wil ik ook allesbehalve naar huis. Het voelt als een soort paniekerig gevoel van 'ik wil niet dat het stopt' ofzo. Maar neem ook niet meer bij. Vind dit gevoel echt vreselijk. Meestal vertrek ik een uurtje hierna.
Mijn vrienden hebben daar totaal geen last van, met dezelfde dosis gaan zij lekker tot 7u.
Dagen erna weinig last behalve moeilijk slapen.
Dus aantal vragen:
- nog iemand die zo'n comedown-gevoel heeft gehad? ervaringen?
- Waaraan kan het liggen ?
- Kan ik iets doen om het te vermijden ?
- Kan ik iets doen op het moment zelf ?
- Ben niet flink wat de 3-maanden betreft. maar sowiezo minstens anderhalf maand. Ik heb het ook als er meer dan 3 maanden hebben tussen gezeten tho.
Is gewoonweg later beginnen misschien een oplossing ? Lijkt me gwn niet leuk als iedereen al in die vibe is en ik nog niet.
Was aan het denken om evt. sleutel Keta/4mmc te snuiven als vriendjes het beginnen voelen, en dan op hetzelfde moment mijn eerste bommetjes zodat die inwerken als de ket/4mmc uitwerkt. Het zou sowiezo bij die ene sleutelpunt blijven want wil zo weinig mogelijk combineren. (Ik weet dat het 'volgens de regeltjes' sws niet mag, maar vraag me af wat iemand met ervaring ervan denkt)
Lemme know what you think
Ik ga regelmatig eens naar techno feestjes. MDMA bommetjes zijn mijn go-to.
Dit is een gemiddelde avond.
23.00 - eerste bommetjes. (1x lichaamsgewicht)
01.00 - een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht) --> peak uren tussen 1-4
(03.00 - soms nog een bom bijnemen. (0,5x lichaamsgewicht))
4.30u - tot hier ga ik lekker. maar rond dit uur word ik pots super neerslachtig, ben ik totaal niet sociaal & wil ik niet meer dansen. Tegelijk wil ik ook allesbehalve naar huis. Het voelt als een soort paniekerig gevoel van 'ik wil niet dat het stopt' ofzo. Maar neem ook niet meer bij. Vind dit gevoel echt vreselijk. Meestal vertrek ik een uurtje hierna.
Mijn vrienden hebben daar totaal geen last van, met dezelfde dosis gaan zij lekker tot 7u.
Dagen erna weinig last behalve moeilijk slapen.
Dus aantal vragen:
- nog iemand die zo'n comedown-gevoel heeft gehad? ervaringen?
- Waaraan kan het liggen ?
- Kan ik iets doen om het te vermijden ?
- Kan ik iets doen op het moment zelf ?
- Ben niet flink wat de 3-maanden betreft. maar sowiezo minstens anderhalf maand. Ik heb het ook als er meer dan 3 maanden hebben tussen gezeten tho.
Is gewoonweg later beginnen misschien een oplossing ? Lijkt me gwn niet leuk als iedereen al in die vibe is en ik nog niet.
Was aan het denken om evt. sleutel Keta/4mmc te snuiven als vriendjes het beginnen voelen, en dan op hetzelfde moment mijn eerste bommetjes zodat die inwerken als de ket/4mmc uitwerkt. Het zou sowiezo bij die ene sleutelpunt blijven want wil zo weinig mogelijk combineren. (Ik weet dat het 'volgens de regeltjes' sws niet mag, maar vraag me af wat iemand met ervaring ervan denkt)
Lemme know what you think