Complete blackout etizolam

Benzo-Papa

Newbie
Hallo allemaal, ik ben een man van 50, leven met gebruik uppers en downers achter de rug, niet continu, maar wel rode draad. Op artsrecept oxazepam en zopiclon voor spanningen en slaap. Nu heb ik tijdje geleden de RC ontdekt... Beetje geëxperimenteerd met de verschillende RC Benzo's... Laatste keer 50 besteld en op een vrijdag dat ik wilde chillen 3 genomen en 2 Vodka/Bitter lemon... Toen TV gaan kijken om te wachten op relaxed worden.

Daarna ging licht uit en weet ik niets meer, behalve dat halve huis gesloopt was, glas en veel kapot nadat ik in de nacht even bij kwam... Hulp gevraagd buurman, die me weer naar bed heeft gebracht... Alles kwijt in geheugen, totaal niets, ook niet dat ik er volgende dag achter kwam dat van de 50 pillen er nog maar 22 over waren... Compleet weg!

Is er iemand die van hen al eens RC's Etizoalam heeft laten testen... En is dat meestal zuivere etilaam of zitten er meer psychoactieve stoffen door?

Ik weet dat we eigen proefkonijnen zijn, maar dit is een grote shop, wie weet meer?

Dank bij voorbaat!

Han-C

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Batches kunnen verschillen , en speculeren is niet toegestaan.
Niemand kan je hier antwoord op geven behalven een testcentrum.

Al weet ik niet of ze rc's testen.

Wat ik zou doen is zeggen dat je het als xtc gekocht hebt en zelf laten testen.

inner_search

Badass junkie
Nee helaas niet
Er was een forum voor rc vendors , maar die is offline gehaald omdat vendors personen en bots betaalde om andere vendors slecht te praten of hunzelf goed.

Testen is de enige oplossing zoals al meerdere malen aangegeven.

Aan ts , je eerste post loopt ook op het randje van wat je mag of niet mag met je aanhaal naar de vendor in kwestie.
Ik weet namelijk direct welke vendor je bedoeld.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
dit is een bekend fenomeen. mijn eerste ervaring met etizolam ook een blackout gehad van een paar dagen, 50 mg opgemaakt...
ik moest leren om mezelf in bedwang te houden en bewust te zijn van de delusions of sobriety.. als je combineerd met alcohol doe dat dan heeeel voorzichtig.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dank je @De Dunne, ik snap de regels maar is er algemene infosite/URL buiten DF om die je kent...
je balanceert wel op het randje met je topic posts.
Beschrijving van hoe pillen eruit zien en vragen of andere deze kennen is gewoon een vorm van speculatie wat hier absoluut niet mag.
Daarbij weet je dat hier vendoren noemen niet mag maar tegelijkertijd vraag je wel een site waar dat eventueel opgezocht kan worden. Natuurlijk mag dat dus ook niet.

Zou je toch wat meer om de regels kunnen denken en vooral niet proberen de grenzen van deze regels op te zoeken?
Door deze regels kunnen wij als drugforum.nl blijven bestaan. Dus denk er een beetje om alsjeblieft.

De Zandman

DF-koning
Etizolam en out gaan, is mij verschillende keren overkomen.
En altijd was dat, omdat ik er meerdere had weggetikt, alleen weet ik dat niet meer...
Ik kan me deze momenten totaal niet herinneren...
Dus voor mij geen 1,5 mg tabletten!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Aan ts , je eerste post loopt ook op het randje van wat je mag of niet mag met je aanhaal naar de vendor in kwestie.
Ik weet namelijk direct welke vendor je bedoeld.

Ik wist het niet maar etizolam 1.5mg zegt al genoeg, alle andere verkopen met 1mg inhoud. Beetje obvious dus. De randjes worden er hier inderdaad wel afgelopen met dit topic. Het kleinste kind kan zo uitzoeken welke vendor...

Laatst bewerkt:

Benzo-Papa

Newbie
Aan @Mezelf en aan @inner_search en anderen... dat was niet mijn bedoeling en als newbee heb ik dat niet goed begrepen, ik pas de 'op het randje' info aan! Dank voor de reacties, de wake-up call en de heads up!

@Mezelf Heb topic aangepast, maar kan verwijzingen die op het randje zijn in reacties anderen niet verwijderen, kun jij dit als Mod? Dank!

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
(..) van de 50 pillen er nog maar 22 over waren... (..)

Is er iemand die van hen al eens RC's Etizoalam heeft laten testen... En is dat meestal zuivere etilaam of zitten er meer psychoactieve stoffen door?
Als je 22 pillen op hebt die ongeveer 1 milligram etizolam zouden moeten bevatten dan is het wel logisch dat je niks meer weet van dat je je huis hebt gesloopt. Alles boven de 6 milligram is een giga-hoge dosis. Dus of je nou 14 milligram hebt binnengekregen met die 22 pillen of misschien 40 milligram; dat maakt voor de verklaring achteraf niet meer zoveel uit lijkt me.

Ik kan me voorstellen dat je na zo'n incident niet meer echt zin hebt in etizolam, maar ik zeg het toch nog maar even. Je kan maar beter even geen etizolam nemen omdat je nu flinke kans loopt op een lichamelijke afhankelijkheid. Na zo'n eenmalige giga-hoge dosis kan je last krijgen van ontwenningsverschijnselen zoals hoofdpijn, hartkloppingen, hoge bloeddruk, onrustige gevoelens, angstklachten, zwetende handen, tintelingen in de huid, hallucinaties, breinschokken of zelfs epileptische aanvallen in ernstige gevallen. Als je heel erg last hebt van zulke ontwenningsverschijnselen dan is het misschien een goed idee om even hulp te zoeken bij de huisarts. Want cold-turkey afkicken van benzo's kan gevaarlijk zijn. Als je slechts lichte ontwenningsverschijnselen hebt (bijvoorbeeld wat onrust, hoofdpijn en niet kunnen slapen), prijs jezelf dan even gelukkig en stop voor minimaal een paar weken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Overigens zijn benzo's best veilig als je ze niet combineert met alcohol. Van etizolam kun je een 100- tot 1000-voudige dosis nemen zonder eraan te overlijden, hoewel je dan natuurlijk wel last kan krijgen van ongevallen, geheugenverlies en ontwenningsverschijnselen.
Maar als je etizolam combineert met alcohol dan daalt die veiligheidsmarge enorm. Een 10- tot 100-voudige dosis kan dan al fataal worden. Benzo's combineren met alcohol is daarom best risicovol. Zeker vanwege het geheugenverlies, de impulsiviteit en de 'delusions of sobreity' die het gevolg kunnen zijn van benzo's. Daardoor kun je steeds weer meer gaan bijpakken en dan vergeten dat je al veel te veel op hebt.

Paranoize.

Badass junkie
Van de RC benzo's raad ik jullie allen clonazolam aan dit is gewoon echt de beste benzo die er is! Van rc en normale benzo's deze is the almighty! Combi van xanax en clonazopam. Wel uiteraard voor verslaving uitkijken maar wat een geweldig effect geeft deze benzo!!:smirk:

De Zandman

DF-koning
dit is een ........ als je combineerd met alcohol doe dat dan heeeel voorzichtig.

Deze " tip" behoeft een reactie mijnerzijds.
Dat is deze:
Het drinken van alcohol met gelijktijdig gebruik van dit soort medicijnen
Is het spelen van Russisch Roulette!
Levensgevaarlijk.
De effecten kunnen totaal verschillen.
Ene keer merk je weinig tot niets, de andere keer ga je van dezelfde dosis volledig tegen de vlakte.
Drugs samen met drank innemen is niet "voorzichtig" te doen.
De enige goede voorzichtigheid is te kiezen tussen die twee.
Of drank innemen, of drugs.
Nooit en te nimmer samen!!

Paranoize.

Badass junkie
Dat is deze:
Levensgevaarlijk.
Ene keer merk je weinig tot niets, de andere keer ga je van dezelfde dosis volledig tegen de vlakte.
Helemaal mee eens! Ik zeg wel altijd bij een normale en reguliere dosis van bijvoorbeeld een benzo of opiaat kan je wel 1 biertje drinken, maar meer is uiteraard vragen om problemen! Het moment dat je wegvalt kun je al niet meer voor jezelf zorgen en kan je hopen dat je thuis wakker word ipv in het ziekenhuis of helemaal niet meer wakker worden!!!
Met al die OD's van tegenwoordig is het heel erg egoistisch om te denken dat jij het wel kan handelen!! :cry: :sleepy:

Benzo-Papa

Newbie
Dank @De Zandman , @MrJunkieXL en @Neo-Shulginist ! Mijn ervaring was van begin februari, weken van de kaart geweest en zowel in huis als mentaal / fysiek tijd genomen om puin te ruimen en weer mijzelf te worden. Enorm geschrokken... Met name dat er heel veel is gebeurd terwijl ik er niet bewust bij was en herinnering aan heb, heel bizar en inderdaad: LEVENSGEVAARLIJK! Dat ik tijdens die bewusteloosheid zoveel heb gedaan en ook zakje eti half heb leeggegeten!!!

Ik vroeg mij alleen af of er ook andere substanties door RC's worden gemengd die van invloed zijn op je of dat het doorgaans gewoon zuiver Etizolam of welke andere RC benzo is...

Ik heb mijn (dure) les geleerd en ben nu ruim twee maanden verder na incident en blij dat ik nog leef en niet bijvoorbeeld op straat of balcon ben belandt of ademstilstand heb gehad!

Laatst bewerkt:

Benzo-Papa

Newbie
Been there done that.
Als je bedoeld dat je woorden totaal onzinnig waren in die reactie, dan had ik dat ook... Hele familie in rep en roer omdat ik appjes met totaal onleesbare onzin ben gaan versturen, familie grote zorgen dat ik met een suïcide bezig was... Heb in mijn lange leven al veel gebruikt maar dit nog nooit meegemaakt, terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde relaxen en slapen... #doodeng!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dank @De Zandman , @MrJunkieXL en @Neo-Shulginist ! Mijn ervaring was van begin februari, weken van de kaart geweest en zowel in huis als mentaal / fysiek tijd genomen om puin te ruimen en weer mijzelf te worden. Enorm geschrokken... Met name dat er heel veel is gebeurd terwijl ik er niet bewust bij was en herinnering aan heb, heel bizar en inderdaad: LEVENSGEVAARLIJK! Dat ik tijdens die bewusteloosheid zoveel heb gedaan en ook zakje eti half heb leeggegeten!!!

Ik vroeg mij alleen af of er ook andere substanties door RC's worden gemengd die van invloed zijn op je of dat het doorgaans gewoon zuiver Etizolam of welke andere RC benzo is...

Ik heb mijn (dure) les geleerd en ben nu ruim twee maanden verder na incident en blij dat ik nog leef en niet bijvoorbeeld op straat of balcon ben belandt of ademstilstand heb gehad!
We kunnen niet zeker zeggen of er iets doorheen zat, maar wat jij beschrijft is vrij typisch voor benzos. Als je teveel van welke benzo dan ook neemt, met alcohol zal je geheugenverlies hebben en ook vaak meer nemen dan je je herinnert. Dus ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat er iets anders in zou zitten.

Paranoize.

Badass junkie
Blackouts van benzo's
Helemaal mee eens! Daar ben ik ook vreselijk van geschrokken en zo snel al... Ben wel eens out gegaan en weer bijgekomen op bank of bed, maar dit!!!
Dat ik daarna totaal onbewust in een 'slaapwandelmodus' terecht ben gekomen en van alles heb gedaan buiten bewustzijn slaat alles!
Is een welbekend probleem bij een benzo verslaving. Ik weet hoe het is. Werd wel eens wakker met bloed op me lichaam van het outgaan en ergens tegenaanvallen of tegen dingen aanlopen. Weet hoe ademhalingdepressie is, been there done it like 100 times.
Kijk deze video eens. Er zijn zoveel mensen die erover kunnen meepraten je bent niet alleen.

Moet eerlijk zeggen dat er tranen rollen bij het zien van deze video. Niet alleen bij deze bij een hele hoop ik was letterlijk bijna me leven kwijt en heb daar zoveel spijt van. Ervaar nu nog steeds de gevolgen van me jarenlange opiaat en benzo verslaving en ben pas 23 jaar:fearscream::coldsweat:
Je lichaam is het enige wat je hebt in deze wereld mensen maak hem gewoon niet kapot. Iedereen telt en ik zou graag iedereen gelukkig en verslavingvrij willen zien. Er zijn natuurlijk nog een hele hoop andere problemen en soms heb je het idee dat je verslaving rechtvaardig is omdat je het voor een reden inneemt en niet voor je plezier en jezelf dus anders ziet dan de standaart "junk" maar bijna in alle gevallen wegen de negatieve effecten zwaarder op dan de positieve.:confused: Treat life with care folks!:kissingheart::tonguewink:

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Dat is deze:
Levensgevaarlijk.
zelf kan ik goed een (relatief) lage dosering benzo nemen en het houden bij 1 a 2 biertjes. dan is er niks aan de hand, ik zal het nooit promoten maar het is zeker goed mogelijk.

De Zandman

DF-koning
Als ik naar mijzelf kijk, en terugdenk aan de uiterst deplorabele zwarte sneeuw tijd, waarin ik dacht dat deze combinatie ook wel kon als ik maar voorzichtig zou zijn, dan heb ik ontzettend veel geluk gehad.
Drank icm medicatie, is een combinatie die je nooit kunt voorspellen.
Regelmatig verloor ik na 1, of 2 biertjes de controle over mijzelf en af en toe liep het danig uit de klauwen.
Het is iedere keer weer anders, er is geen pijl op te trekken. Regelmatig out gaan, en me totaal niet meer herinneren wat, hoe, en waar ik geweest ben en erger nog, wat ik gedaan had.
Ik zal beslist niet de enige zijn, bij wie dit op deze manier gaat.
Met benzo's, sterke pijnstillers, en drank is het maar afwachten of, en hoe je weer thuiskomt....
De facto.
Ik raad het iedereen nadrukkelijk af, deze soort combinaties te nemen.
Volkomen lam zijn, dat moet je toch niet willen...

Benzo-Papa

Newbie
@MrJunkieXL Dank voor je uitvoerige reactie, heb de vid gezien, zie er eerlijk gezegd niets lachwekkend in... EminEm geeft eerlijk toe dat hij JunkieXL was... :wink:
En jij 23 jaar... Yo man... inderdaad denk om je lijf, wees voorzichtig... Ik loop naar de 60 en doe ook domme dingen... Vanuit spanning en persoonlijkheidsproblematiek pakte ik ook te veel om even 'weg' te zijn van alle shit, corona, alleen-zijn en uitzichtloosheid... Maar je lijf krijg je maar 1 keer en een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Dank allemaal voor de reacties hierboven, zeer gewaardeerd! Top!

Benzo-Papa

Newbie
We kunnen niet zeker zeggen of er iets doorheen zat, maar wat jij beschrijft is vrij typisch voor benzos. Als je teveel van welke benzo dan ook neemt, met alcohol zal je geheugenverlies hebben en ook vaak meer nemen dan je je herinnert. Dus ik zie er in ieder geval geen aanwijzing in dat er iets anders in zou zitten.
Dank voor je reactie, ik gebruik praktisch hele leven al Oxazepam (Seresta) 10 mg. op doktersrecept, ook wel met alcohol en soms paar meer, maar nooit dit verschijnsel gehad, zwaar onderschat dus, na drie Etizolam van de wereld... Maar toch schijnbaar daarna 'bezig gebleven' en tegen muren aangelazerd die allemaal gebarsten waren... Wilde niet "totaal lam" zijn, maar roezig en lang gaan slapen om te resetten, pakte compleet anders uit met Eti.

vader

Belezen gebruiker

Ik weet dat we eigen proefkonijnen zijn, maar dit is een grote shop, wie weet meer?

Dank bij voorbaat!

Han-C
Ik heb hierover ook een topic gestart omdat er idd een waarschuwing rondgaat over de kleine witte etizolam's.
Er zijn er die een 'onbekende stof' bevatten.
Mij is niet duidelijk of er dan ook Etizolam in zit én een onbekende stof, of alleen maar de onbekende stof.
Moet zeggen dat ik nu 3 verschillende etizolam's heb geprobeerd, de kleine 1mg spierwitte, kleine witte 1mg's, wit maar iets minder wit als je ze naast de spierwitte legt (en ook een fractie dikker had ik het idee) , en de roze grote ovalen 1.5mg's.
Ik vond met de spierwitte (mijn eerste ervaring met Etizolam) dat ik de volgende dag me nog steeds een beetje onder invloed voelde.
Terwijl ze een korte halfwaardetijd hebben.
Maar ben er achter gekomen dat ik dat ook heb met de andere varianten, en dit schijnbaar een normaal fenomeen is.

Maar 28 stuks op 1 dag? kerel... ik denk dat je het daar moet zoeken.

Ik heb zelf éénmalig 1x 3mg genomen op een avond, om ook eens die euforie te ervaren, maar helaas pindakaas.
Heb denk ik geen paniek/angstgevoelens in het algemeen, ik wordt er eigenlijk alleen maar duf van, net alsof ik een THC stickie/jointje op heb, maar dan zonder de paranoia (ik rook al een poosje alleen nog maar CBD wiet)

Ben zelf verslavingsgevoelig en als de dood voor een benzo verslaving.
Probeer altijd max 1 á 2x per 10 dagen wat te nemen.
Functioneel, als inslaper.
Voordeel hierbij is dat 1mg Etizolam dan ook prima werkt.
Maar ik merk nu al, dat bij mijn matige gebruik, ik soms al na een uur of 5 wakker word, het zgn. benzo-wake.
Dus het is absoluut geen wondermiddel voor mij.

*en off-topic, maar welke zieke geest stopt er DOC in een pil die er als XTC uitziet, en wellicht ook als XTC verkocht wordt ?!?

etizolam-waarschuwing.jpg

Laatst bewerkt:

Sheaira

Wijs gebruiker
Ik heb hierover ook een topic gestart omdat er idd een waarschuwing rondgaat over de kleine witte etizolam's.
Er zijn er die een 'onbekende stof' bevatten.
Mij is niet duidelijk of er dan ook Etizolam in zit én een onbekende stof, of alleen maar de onbekende stof.
Moet zeggen dat ik nu 3 verschillende etizolam's heb geprobeerd, de kleine 1mg spierwitte, kleine witte 1mg's, wit maar iets minder wit als je ze naast de spierwitte legt (en ook een fractie dikker had ik het idee) , en de roze grote ovalen 1.5mg's.
Ik vond met de spierwitte (mijn eerste ervaring met Etizolam) dat ik de volgende dag me nog steeds een beetje onder invloed voelde.
Terwijl ze een korte halfwaardetijd hebben.
Maar ben er achter gekomen dat ik dat ook heb met de andere varianten, en dit schijnbaar een normaal fenomeen is.

Maar 28 stuks op 1 dag? kerel... ik denk dat je het daar moet zoeken.

Ik heb zelf éénmalig 1x 3mg genomen op een avond, om ook eens die euforie te ervaren, maar helaas pindakaas.
Heb denk ik geen paniek/angstgevoelens in het algemeen, ik wordt er eigenlijk alleen maar duf van, net alsof ik een THC stickie/jointje op heb, maar dan zonder de paranoia (ik rook al een poosje alleen nog maar CBD wiet)

Ben zelf verslavingsgevoelig en als de dood voor een benzo verslaving.
Probeer altijd max 1 á 2x per 10 dagen wat te nemen.
Functioneel, als inslaper.
Voordeel hierbij is dat 1mg Etizolam dan ook prima werkt.
Maar ik merk nu al, dat bij mijn matige gebruik, ik soms al na een uur of 5 wakker word, het zgn. benzo-wake.
Dus het is absoluut geen wondermiddel voor mij.

*en off-topic, maar welke zieke geest stopt er DOC in een pil die er als XTC uitziet, en wellicht ook als XTC verkocht wordt ?!?

Bekijk bijlage 19632
Hmm haha deze etizolam van het plaatje koop ik ook wel eens. 🤨 Althans lijkt er heel veel op. Kan er iig lekker door slapen haha.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Van de RC benzo's raad ik jullie allen clonazolam aan dit is gewoon echt de beste benzo die er is! Van rc en normale benzo's deze is the almighty! Combi van xanax en clonazopam. Wel uiteraard voor verslaving uitkijken maar wat een geweldig effect geeft deze benzo!!:smirk:

Beetje off-topic (sorry TS) maar wat vind je zo goed aan clonazolam? Ik heb deze niet zo lang geleden ook een keer in huis gehaald en nu paar keer uitgeprobeerd. Ik vind het effect echt super verschillend van etizolam (mijn signature benzo lol, ik vind etizolam tot nu toe de prettigste benzo en gebruik het ook al heel lang zo nu en dan). Etizolam is ‘warm’ van aard en heeft iets comfortabel cosy’s, daarbij is het een relatief milde benzo mits je het bij een bescheiden dosis houdt. Clonazolam is i.m.o. vooral heel potent en sederend. Ik zou zelfs zeggen dat het een beetje koud/kil aan doet, er is geen effect op je gemoedstoestand, alleen wat... vervlakking? Ik heb er dus nog niet veel ervaring mee hoor en alleen op lichte tot normale dosis, maar het komt op mij no-nonsense functioneel over zonder recreatieve waarde. Nu vind ik benzo’s sowieso niet perse heel recreatief, maar sommige benzo’s zoals dus etizolam hebben wel iets ‘lekkers’, een chill-factor, en op ietwat hogere dosis (dan heb ik het dus niet over meer dan 6 mg, maar over 3 mg ofzo) kun je er ook op een grappige manier een beetje ontremd van raken, te vergelijken met aangeschoten zijn. Ik merk bij clonazolam tot nu toe niks van een comfy ‘bijgevoel’. Wat ik merk is dat ik ga gapen, moe word en ga slapen. Het doet de job dus, en daar gebruik ik benzo’s meestal voor. Maar ik ben benieuwd wat je er dus recreatief aan vindt? Misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt, maar meen wel vaker gelezen te hebben dat clona niet perse als recreatief wordt ervaren en ook echt wel potente shit is, wat nogal link kan worden als je niet op je dosis let en/of zonder dat je het weet gaat bijdoseren.

Ik merkte bij 0.5 mg (een zegel) dat ik de volgende dag moeilijker en later wakker werd, dus de keren daarna ben ik voor 250 ug gegaan. Dat is subtiel maar toch al wel merkbaar.

Anyway, heel oninteressant lulverhaal kort: enlighten me over jouw liefde voor clonazolam. :) En pas op ermee, want het is echt goed sterk. Ik weet natuurlijk niet wat voor dosissen je neemt.

Paranoize.

Badass junkie
Beetje off-topic (sorry TS) maar wat vind je zo goed aan clonazolam? Ik heb deze niet zo lang geleden ook een keer in huis gehaald en nu paar keer uitgeprobeerd. Ik vind het effect echt super verschillend van etizolam (mijn signature benzo lol, ik vind etizolam tot nu toe de prettigste benzo en gebruik het ook al heel lang zo nu en dan). Etizolam is ‘warm’ van aard en heeft iets comfortabel cosy’s, daarbij is het een relatief milde benzo mits je het bij een bescheiden dosis houdt. Clonazolam is i.m.o. vooral heel potent en sederend. Ik zou zelfs zeggen dat het een beetje koud/kil aan doet, er is geen effect op je gemoedstoestand, alleen wat... vervlakking? Ik heb er dus nog niet veel ervaring mee hoor en alleen op lichte tot normale dosis, maar het komt op mij no-nonsense functioneel over zonder recreatieve waarde. Nu vind ik benzo’s sowieso niet perse heel recreatief, maar sommige benzo’s zoals dus etizolam hebben wel iets ‘lekkers’, een chill-factor, en op ietwat hogere dosis (dan heb ik het dus niet over meer dan 6 mg, maar over 3 mg ofzo) kun je er ook op een grappige manier een beetje ontremd van raken, te vergelijken met aangeschoten zijn. Ik merk bij clonazolam tot nu toe niks van een comfy ‘bijgevoel’. Wat ik merk is dat ik ga gapen, moe word en ga slapen. Het doet de job dus, en daar gebruik ik benzo’s meestal voor. Maar ik ben benieuwd wat je er dus recreatief aan vindt? Misschien heb ik het gewoon nog niet ontdekt, maar meen wel vaker gelezen te hebben dat clona niet perse als recreatief wordt ervaren en ook echt wel potente shit is, wat nogal link kan worden als je niet op je dosis let en/of zonder dat je het weet gaat bijdoseren.

Ik merkte bij 0.5 mg (een zegel) dat ik de volgende dag moeilijker en later wakker werd, dus de keren daarna ben ik voor 250 ug gegaan. Dat is subtiel maar toch al wel merkbaar.

Anyway, heel oninteressant lulverhaal kort: enlighten me over jouw liefde voor clonazolam. :) En pas op ermee, want het is echt goed sterk. Ik weet natuurlijk niet wat voor dosissen je neemt.
Ik vond clonazolam persoonlijk juist minder sederend en inderdaad meer kalmerend/afvlakkend werken maar ik waardeerde dat toendestijds juist heel erg omdat ik met een heftige depressie zat en ook vaak helemaal in paniek raakte. Had ook een hoge tolerantie voor benzo's dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. Maar ik nam altijd clonazolam tegelijkertijd met opiaten en voelde me altijd superman met een lichte euforie. Gek genoeg voelde ik nog wel fijne gevoelens misschien omdat ik er ook opiaten bij gebruikte. Maar ik had in ieder geval een goed benzo effect ervan zonder extreme lichamelijke sedatie. Vooral mentaal daarom vond ik het zo'n fijn goedje maar is natuurlijk voor iedereen anders. Voor de ene werkt de andere beter als voor de ander zo te zien. :grimacing: :grimacing: :tongueout:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Dank voor je reactie, ik gebruik praktisch hele leven al Oxazepam (Seresta) 10 mg. op doktersrecept, ook wel met alcohol en soms paar meer, maar nooit dit verschijnsel gehad, zwaar onderschat dus, na drie Etizolam van de wereld... Maar toch schijnbaar daarna 'bezig gebleven' en tegen muren aangelazerd die allemaal gebarsten waren... Wilde niet "totaal lam" zijn, maar roezig en lang gaan slapen om te resetten, pakte compleet anders uit met Eti.
Ik snap dan alleen niet waarom je er 3 tegelijk pakt en er 2 vodka bij drinkt. 1,5 mg etizolam is veel sterker dan 10 mg oxazepam, als ik het goed heb? Op internet is wel een omrekentabel te vinden van verschillende soorten benzo's, als je even zoekt.

Ik denk ook dat het de combi is geweest, en dat er niet andere stoffen door de etizolam zaten. Ik heb wel vaker gelezen van die blackouts bij mensen, je bent de eerste niet. Gelukkig is het goed afgelopen!

joetsie

Badass junkie
Hallo allemaal, ik ben een man van 50, leven met gebruik uppers en downers achter de rug, niet continu, maar wel rode draad. Op artsrecept oxazepam en zopiclon voor spanningen en slaap. Nu heb ik tijdje geleden de RC ontdekt... Beetje geëxperimenteerd met de verschillende RC Benzo's... Laatste keer 50 besteld en op een vrijdag dat ik wilde chillen 3 genomen en 2 Vodka/Bitter lemon... Toen TV gaan kijken om te wachten op relaxed worden.

Daarna ging licht uit en weet ik niets meer, behalve dat halve huis gesloopt was, glas en veel kapot nadat ik in de nacht even bij kwam... Hulp gevraagd buurman, die me weer naar bed heeft gebracht... Alles kwijt in geheugen, totaal niets, ook niet dat ik er volgende dag achter kwam dat van de 50 pillen er nog maar 22 over waren... Compleet weg!

Dank bij voorbaat!

Han-C
hallejulah,veel te veel genomen!

Bovenaan