Compliment geven aan forumlid

@Kordie Even laten weten dat ik je een oprecht en meelevend persoon vind hier, zo geef je rake inzichten en altijd goed onderbouwd.
Ook al ben ik zelf geen vader/ouder zie ik dat jij de mensen die wel deze rol hebben hier altijd op respectvolle manier probeert te duwen in de goede richting. Verder wil ik je laten weten dat je complexe '''ziek zijn'''. me altijd zwaar valt als ik er over lees. Wil je even een schouderklopje geven.

2x dankjewel

Grote shoutout naar @ljuv op de dag van de verkiezingen.
Zij heeft zich wederom, net als twee jaar geleden, intensief en volledig gegeven in het verkiezingstopic.

De discussies, het vertalen van politieke taal naar mensentaal en de goede uitleg hoe iets werkt / tot stand komt hebben mij een ander inzicht gegeven, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken in welke partij en richting bij mij past.

Grote shoutout naar @ljuv op de dag van de verkiezingen.
Zij heeft zich wederom, net als twee jaar geleden, intensief en volledig gegeven in het verkiezingstopic.

De discussies, het vertalen van politieke taal naar mensentaal en de goede uitleg hoe iets werkt / tot stand komt hebben mij een ander inzicht gegeven, waardoor ik een goede keuze heb kunnen maken in welke partij en richting bij mij past.
Met heel veel genoegen!❤️❤️❤️

Ik wil @Levensgenieter🌈 in het bijzonder bedanken, voor het bedenken en het starten van dit topic. Wat een mooie gedachte om zoveel liefde te verspreiden binnen zo’n mooie community. We zijn allemaal bezig met onze vragen en het helpen van anderen, waardoor we soms vergeten de ander een complimentje te geven, ik ken je niet, maar het feit dat jij hier over na hebt gedacht. Maakt je naar mijn inziens een mooi mens ❤️

Ook wil ik iedereen bedanken die op mijn posts heeft gereageerd met tips om mij te helpen uit de zombiemodus te komen, ik heb nog niet gereageerd (omdat ik hier dus niet toe in staat was) maar ga dit, nu ik weer helder ben!! Z.s.m. doen. Sorry & bedankt 🥰

Voor @ljuv. Ze heeft haar standpunten die ze koestert en ook stevig, maar respectvol, durft te verdedigen.
En complimenten doen haar geen reet. Tijd om eens mijn beste Je Moeder imitatie boven te halen. :rage::rage::rage::rage::rage::rage:
Ik las ze nog niet!!!
Dank Lemmy❤️ En dank voor je bijdragen in het topic, kei leuk. Ik zou ook graag een een Vlaamse verkiezing wat steviger volgen als je me wil helpen!

Complimenten (kunnen) geven en complimenten (kunnen) ontvangen is allebei mooi en belangrijk.

Ik wil vrijwel iedereen op dit forum een compliment geven voor de bijdragen die hier dagelijks gepost worden en de reacties die we geven en het bieden van een luisterend oor.

DF is een bijzondere en oordeelvrije plek en die maken we als leden met elkaar.

Daar wil ik jullie allemaal een compliment voor geven ❤️

Niet te vergeten dankbaarheid voor onze mods die alles hier in goede banen proberen te leiden.

Compliment voor onze @Zeehond
Deze beste man kan er voor zorgen dat je zaken door een andere bril gaat bekijken, en een mening kan bijstellen of iets wat zwaar op de maag ligt lichter wordt. Zeer waardevol op een forum en zeer goede eigenschap!
Nou dat zijn lieve woorden op Valentijnsdag Kordie, dank je wel 🙏🙏🙏

Dit forum is een bijzondere plek.
Fijn dat verschillende geluiden hier gedeeld kunnen worden.

Ik wil onder andere @SoulAssassins bedanken voor het "luisteren" en praten via PM! Thanks he! 🙏🥰🙏

En @MyLittlePonyPack voor de info via PM over hulp etc. Thanks! 🙏🥰
Dank je ik doe me best ,meer als me best kan ik je helaas niet geven.
Als ik jou hier een fijn gevoel mee geef is het voor mij een missie volbracht ,we praten nog verder!

Terug
Bovenaan