concerta 36mg

azerty1987

Belezen gebruiker
ik heb een potje met 30 stuks concerta 36mg time release...

ik weet dat het een soort amfetamine is, maar is het goed recreatief te gebruiken of toch niet zo... is er een euforie ect... of alleen strak staan zonder de rest erbij?

voor recreatief gebruik zeker fijnstampen en opdrinken of capsuleren?

inferno33

Bewuste gebruiker
concerta kun je niet fijnstampen, het is een vertraagde opname pil.

Eerlijk gezegd vind ikz owel concerta als ritalin(de onvertraagde versie) erg leuk. Vooral een beetje alcohol en/of wiet erbij maakt een leuke avond. Wel genoeg blijven drinken, want deze combinatie droogt je nogal uit.

2 stuks van 36 mg nemen, en je zult een leuk nachtje/dagje hebben:wink:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
je kunt concerta niet fijn stampen je kunt ze het beste eerst op sabbelen tot de eerste laag opgelost is en je vanzelf een pep achtige smaak krujgt want net onder de witte/gele/roze laag zit de eerste dosis metylfenidaat best lkkr vind ik zelf haaahah dan komt het minste werk de methylfenidaat zit in een soort plastic verhult en die moet je er om weg zien te peuteren en daar ben je wel ff mee bezig hahahahahahahaha :smoke: :smoke: :smoke:

anoniempje

Bewuste gebruiker
Hallo,

gewoon slikken die hap en de tijd nemen, thee drinken helpt wel met snellere oplossing na 1,5 uur begin je iets te werken, ik heb die van 54 mg maar moet er wel 7 tot 9 nemen voor effect, maar ik heb ook adhd dan,

anon22

Belezen gebruiker
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

en een aantal meer pilletjes dex is egt :hearteyes:
combineren met een klein beetje ghb en je hebt een super avond.
en geen kater de volgende dag

anoniempje

Bewuste gebruiker
anon22 zei:
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

die van de dex moet je ook wel veel nemen hoor zeg zeker wel 10 stuks eerste dosis dan

Oom Klaas

Badass junkie
anoniempje zei:
anon22 zei:
ga voor dex tabletjes.
ik heb ADD.

die van de dex moet je ook wel veel nemen hoor zeg zeker wel 10 stuks eerste dosis dan

100 mg dex is nogal veel...zonder adhd kan je daar wel een dag op wakker blijven

Fulairyn

Belezen gebruiker
Hoezo zegt iedereen dat je concerta niet kan fijnstampen?
Als eerst door midden snijden, recht neerzetten, harde tik erop en het omhulsel laat los, nog een tik en omhulsel 2 laat los en daar heb je het spul al. Ik zelf heb ze hier ook thuis liggen maar ik vind het maar rommel.

Kmind

Belezen gebruiker
Valt wel recreatief te gebruiken maar dan moet je er veel nemen.
Ik krijg ze op voorschrift van de psych voor mijn adhd.
Ik heb vorig weekend 2 van 36 & 2 van 54 tot mij genomen en het effect viel redelijk mee.

Bovenaan