Concerta Zwaarste Versie

Decibel

Experimenterende gebruiker
hallo
heb al 1x eerder concerta gedaan, beetje fout bezig geweest toen. had de zwaarste versie gekregen en 2 tegelijk genomen, er dom van me weet het.
werd er gewoon wakker van, en wist neit dat het zo lang werkte. lag in me bed te zweten en te bonsen [me hart dan].

is het schadelijk om iets als ritalin of concerta te gebruiken? want heb zaterdag een feestje waarbij ik vrij lang door wil gaan, en niet strak wil staan, gewoon wakker blijven.. en kan je het combineren met alcohol of wiet?

we gaan met een verjaardag naar Hollywood in Rotterdam en daar wordt natuurlijk gedronken vandaar.

Decibel

MetaalKonijn zei:
Koop speed, of wees een man, en blijf van jezelf wakker met bier.

rot op met je speed, ik hoef die troep niet. ik zie er mensen aan kapot gaan. en nee van bier blijf ik niet wakker ik wor er loom van.
+ hou t ontopic ipv je onzin te melden

zommes

Badass junkie
Decibel zei:
MetaalKonijn zei:

rot op met je speed, ik hoef die troep niet. ik zie er mensen aan kapot gaan. en nee van bier blijf ik niet wakker ik wor er loom van.

Wat is dit voor rare reactie? Doe ff normaal zeg, als metaalkonijn dat als advies geeft dan moet je het daarmee doen en niet zo kinderachtig reageren.

Zelf ga ik je ook geen voorgeschreven medicijnen aanraden voor feestjes, Ritalin en alcohol is inderdaad gevaarlijk.

lot

Badass junkie
Ritalin hebbik gedaan was niet zo spactaculair.. en als je dan toch wakker wilt blijven raad ik toch speed aan ( vond k ook niet denderend maar beter dan ritalin) medicatie voor andere doeleinde gebruiken is nooit verstandig.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hoeveel mg concerta heb je dan genomen?
als je zegt de zwaarste versie vermoed ik 72mg...2x=144mg :confused:
ik weet niet of je adhd hebt of niet maar zo een hoog aantal mg is echt teveel...
niet moeilijk dadde uren lang wakkerlicht me een bonzend hard (concerta duurt ook veel langer dan gewone relatine)
Ik gebruik ook relatine maar niet om op te gaan feesten...
ik zou het niet doen.

lot

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik zou het niet doen.

Nee feesten dr op is niks..
dat hebbik dus gedaan en naja kan je beter een andere drug nemen

Decibel

zommes zei:
Zelf ga ik je ook geen voorgeschreven medicijnen aanraden voor feestjes, Ritalin en alcohol is inderdaad gevaarlijk.

dank u dit wou ik even weten, ik wil niet aan de pep

Decibel

Mr.jiho zei:
hoeveel mg concerta heb je dan genomen?
als je zegt de zwaarste versie vermoed ik 72mg...2x=144mg :confused:
ik weet niet of je adhd hebt of niet maar zo een hoog aantal mg is echt teveel...
niet moeilijk dadde uren lang wakkerlicht me een bonzend hard (concerta duurt ook veel langer dan gewone relatine)
ik zou het niet doen.

ja weet 72 mg zou kunnen, zou ook 54 mg kunnen zijn hoor.. domme tijden toen. op het feest ging alles gewoon goed. beetje zin om te dansen neit meer als anders. en om 4 uur nog wakker niet het vermoeiende effect. in me bed voelde ik me erg wakker miss wel bijna strak had ze zeg maar om 9 uur ingenomen ofzo miss zelfs 10 uur maar lag rond 5 uur in bed ofzo. vanaf 6 uur geslapen tot half 8 en weer klaar wakker.

maar lees hier allemaal reports waarbij mensen hem zwaar spacen op dit spul. dit zoek ik niet. ik zoek meer het cafeine ''wakker houdende effect'' daarom Geen pep..

Jeller

Badass junkie
Decibel zei:
MetaalKonijn zei:

concerta=speed

Decibel

Jeller zei:
Decibel zei:
MetaalKonijn zei:

concerta=speed

ongeveer toch, neit helemaal ? nou als je een puntje speed zou pakken dan blijf je toch ook wakker zonder vagen dingen en spacen enz. zoals ik al zei wil wakker blijven maar niet spacen meer het cafeïne effect. heb dit met concerta vorige keer wel beleefd, ik was gewoon wakker precies wat ik wilde alleen duurde het TE lang mischien eerder innemen ofzo maar het duurde te lang..

lot

Badass junkie
Speed zorgt niet voor spacen of hallucinaties alleen pept het op, zelfde als je ritalin gebruik als je geen adhd hebt maar ritalin is veel zwakker en ik kreeg heel erg hoofdpijn de vorige dag, speed heeft dat niet.

Imke

Badass junkie
lot zei:
Speed zorgt niet voor spacen of hallucinaties alleen pept het op, zelfde als je ritalin gebruik als je geen adhd hebt maar ritalin is veel zwakker en ik kreeg heel erg hoofdpijn de vorige dag, speed heeft dat niet.

Nou, als je een paar dagen na elkaar neemt en niet veel slaapt dan kan je wel rare dingen gaan zien. Ik dan toch.

Decibel

lot zei:

oke ja ik ook wat hoofdpijn. heb mensen wel degelijk zien spacen op pep. maar dit topic draaid een andere kant uit

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Jeller zei:
Decibel zei:
MetaalKonijn zei:

concerta=speed

geef de jongen nou geen valse informatie jeller

zowel ritalin als concerta bevatten een aan speed VERWANTE stof genaamd Methylfenidaat

Jeller

Badass junkie
Decibel zei:
Jeller zei:
Decibel zei:
MetaalKonijn zei:

concerta=speed

ongeveer toch, neit helemaal ? nou als je een puntje speed zou pakken dan blijf je toch ook wakker zonder vagen dingen en spacen enz. zoals ik al zei wil wakker blijven maar niet spacen meer het cafeïne effect. heb dit met concerta vorige keer wel beleefd, ik was gewoon wakker precies wat ik wilde alleen duurde het TE lang mischien eerder innemen ofzo maar het duurde te lang..
is niet helemaal tzelfde idd

speed-effect is vooral lichamelijk en concerta vooral geestelijk.. maar de samenstelling lijkt heel goed op elkaar..

bij cocnerta is er wel nog iets toegevoegd dat ervoor zorgt dat er een tragere afgifte is en dus langer werkt

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Zo ff antwoord waar hij EIGENLIJK om vroeg:

Methylfenidaat, de werkzame stof in Concerta, is NIET schadelijk.

Hoge doseringen van ieder stimulantium kunnen natuurlijk slecht zijn voor het hart, maar het is niet schadelijk voor je brein.

De Concerta 54 mg is knalrood, dan heb je 98 mg gehad, wat overeenkomt met zo'n tien gebruikelijke Ritalins, wat, erg veel is. Bonzend hart is dan normaal maar tenzij je een zwak hart heb kan het absoluut geen kwaad.

Veel plezier.

fnea.

Decibel

fneawognfkgln zei:
Zo ff antwoord waar hij EIGENLIJK om vroeg:

Methylfenidaat, de werkzame stof in Concerta, is NIET schadelijk.

Hoge doseringen van ieder stimulantium kunnen natuurlijk slecht zijn voor het hart, maar het is niet schadelijk voor je brein.

De Concerta 54 mg is knalrood, dan heb je 98 mg gehad, wat overeenkomt met zo'n tien gebruikelijke Ritalins, wat, erg veel is. Bonzend hart is dan normaal maar tenzij je een zwak hart heb kan het absoluut geen kwaad.

Veel plezier.

fnea.

kijk hier heb ik wat aan , Bedankt.
is het te combineren met alcohol?

zommes

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
geef de jongen nou geen valse informatie jeller

zowel ritalin als concerta bevatten een aan speed VERWANTE stof genaamd Methylfenidaat

Jij bent nu degene die de valse info levert, je impliceert namelijk dat speed één definieerbare stof is en dat is gelul. Concerta = speed is een kloppende stelling, het is namelijk een amfetamine-verwant middel.

zommes

Badass junkie
...

"speed is beter" kan je dus niet zeggen omdat het een verzamelnaam voor van alles is, dus ook smerige rotzooi.

sick_pervert

Ritalin is net zo goed schadelijk voor je, lichaam: op jonge leeftijd, verminderde groei, tanden die niet door willen komen etc, geestelijk: achteruitgang geheugen etc. maar wel minder als bij meth enz

Kim

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
ja of meth roken :P

Meth is echt vaag als je dat rookt dat effect duurt echt 8 uur. De drang naar crack was welw eg alleen het is wel mega slecht voor je, slechter dan crack.

J0rrit

Badass junkie
hoe voelt meth precies dan, zoals speed alleen dan sterker, ik hoorde van constante rushes die lijken op die van xtc? ook love-gevoel ofzo? raak je er ook door van de kaart of niet?

Bovenaan