Concerta

Telefoon

Wijs gebruiker
ik slik dit als medicijn.

Maar dit word veel "misbruikt" door jongeren :P
ook door mij ( allicht )

om niet te willen slapen ( na 16:00 in nemen )

of heel goed op iets concenteren

of gewoon spacen als ik meer dan 108mg pak ( 3x 36mg )

snitsneus

Experimenterende gebruiker
ik moet dit ook pakken, de 56mm ( of daar rond ) dosis, en idd alsje deze pakt na 4 uur kanje gwn niet slapen, kheb overlaatst de bij sluiter gelezen en daarop stond dat de effecten van hogere dosisen inemen kunnen zijn: euforie, zwete, grote pupillen, spier samen trekkingen enz enz.. heeft dus wel wat weg van mdma :tongueout: met wat zijn de effecten te vergelijken van inname van hogere dosis??

grtz

Mindless1985

Badass junkie
Het lijkt meer op speed dan op MDMA, al is speed wat relaxter. Met wat hogere doses kan ik wat last van maagpijn krijgen en een beetje ... lastig uit te leggen. Soort van maagkramp.

Mindless1985

Badass junkie
Via de psychiater op recept. Het is gewoon ritalin maar dan met vertraagde afgifte (met een sponsje dat het langzaam afgeeft). Pillen dus.

Razar

Belezen gebruiker
2 van die concerta pillen in combinatie met een dosis sterke drank heeft iets weg van een licht cocaine-gevoel vind ik persoonlijk... ook altijd wel leuk.

Telefoon

Wijs gebruiker
klopt.

concerta + Absinth krijg je raare gevolgen van zeer . "Onbeschrijfbaar"
en vooral Onvoorspelbaar .. :)

( tot 72 mg concerta en dan j egewoon zat drinken aan absinth.

( gezond ,, vast niet :P maar daarom ben je hier ook niet )

meer dan 300mg moet je niet pakken. gaat niet goed .. sterk afteraden

net weer een nieuw potje bij de apoteek gehaald

wicked ! :grin: :hearteyes:

15 voor 23,50 XD

met nog een mooi recept er bij voor herhaling van 35 .. ik kan weer voor uit :hearteyes:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik kreeg dit wel eens van een vriendin van me. Erg handig tijdens een wiskunde test waar volle concentratie voor nodig is :)

Ik had trouwens ook een keer een paar van die pilletjes gepakt (het waren er een stuk of 5) en zat toen echt de hele tijd met mijn kaken te kauwen. Verder toen nog erg last van maagpijn gehad.

essiej666

Belezen gebruiker
ik ben nu onder invloedt van concerta :beer:
ik heb er bij elkar 4 op en ben de hele nacht wakker geweest
veel mensen vinden het (in mijn buurt dan) een beetje noob spul
maar ik vindt het slim echt best wel vet effect en veel goedkoper dan de rest en als je geen briefje van de dokter hebt ga je gewoon naar mensen in je buurt met adhd :wink: je gevoel wordt helemaal uitgeset je weet dat het moet maar tog ook weer niej ik wil een peuk aansteken
3 uur later steek ik hem pas aan letterlijk :P en an de ene kant voel je helemaal nuchter in je hoofd maar als je er ff over nadenkt ben je gewoon heel ver weg :hearteyes: goedkopere versie van speed :grin:

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik moet ook de 56 versie pakken. Maar mensen die geen adhd hebben zouden hier rekening mee moeten houden dat de effecten niet altijd dezelfde zijn en concerta hun ook een hele saaie avond kan geven.

Het is wel correct dat het gebruik van concerta of rilatine een gunstig effect geeft i v m sneller zat worden. :mrgreen:

vlaemink

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
( tot 72 mg concerta en dan j egewoon zat drinken aan absinth.

( gezond ,, vast niet :P maar daarom ben je hier ook niet )

meer dan 300mg moet je niet pakken. gaat niet goed .. sterk afteraden

Zijt ge nu totaal op u kop gevallen? De grens op 300 mg zetten!! Iemand die geen adhdh heeft zou eigenlijk sowieso NIET meer dan 1 pilletje mogen nemen. Stel u nu voor dat iemand je raad opvolgt en echt tot 300 mg neemt. Kan totaal verkeerde en foute effecten hebben.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik vind het maar een slechte vervanger voor relatine
en de grens op 300mg zetten is veel te hoog!
mijn advies is : pak gewoon speed i.d.p.v relatine als je het voor je plezier wil doen

vlaemink

Belezen gebruiker
Mr.jiho zei:
ik vind het maar een slechte vervanger voor relatine
en de grens op 300mg zetten is veel te hoog!
mijn advies is : pak gewoon speed i.d.p.v relatine als je het voor je plezier wil doen

Groot gelijk.

EFX

Newbie
ritalin en ghb

ritalin en ghb geeft je het gevoel van coke vind ik
erg aangenaam maaaaar kijk uit ket bloeddruk en hartslag
en is wel erg verslavend.
Aantal keer 150 in 60 uur achter elkaar opgemaakt en dan
niets meer over voor waar het voor bedoeld is.......... :cry:

kun je moeilijk slapen erna extra grote G nemen. :wink:

Dit is gewoon mijn ervaring maar wil het niemand aanbevelen
ivm met je gezondheid