Contramal en truffels

Seventy

Newbie
Hey, heb truffels gekocht en zou deze graag uitproberen. Maar neem al meer dan 15 jaar iedere dag contramal. Ik weet niet of deze goed samengaan. Heb een aantal jaren geleden nog eens een xtc genomen en dat was me echt niet goed bekomen. Terwijl ik vroeger, ondertussen toch al 20 jaar geleden, mij tegoed kon doen aan xtc, speed, cocaïne, wiet. Nu ben ik er een beetje bang voor, maar de goesting is er wel. Speed kan ik nog wel tegen, maar cocaïne heeft geen invloed op mij. Dus mijn vraag: iemand die iets van die cocktail afweet, of truffels en contramal (ik neem 150 Gr retard) samengaat.

Cerberus

Wijs gebruiker
Het is gemakkelijker om informatie te vinden als je de naam van de stof zelf in plaats van de merknaam opzoekt op internet. Hier dus tramadol. En dat is onveilig in combinatie met psychedelica.

Bron:

Seventy

Newbie
Bedankt voor je reactie. Als ik het zo zie, mag ik niks nemen:( Alleen nog koffiedrinken. Contramal heeft wel wat ontwenningsverschijnselen als je ermee stopt, dus om dat die ene dag te overwegen... Ik weet niet of ik dan wel effect ga hebben van de truffels of meer last van de contramal die ik niet genomen heb. Dilemma!!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Voor zo ver ik weet is Tramadol idd met zo goed als niets te combineren. Vooral downers (alcohol, benzo’s etc) zijn erg link in combi.

Cerberus

Wijs gebruiker
Ik ken je persoonlijke situatie niet, maar met sterke interesse voor psychedelica kan het inderdaad de moeite lonen om gebruik af te bouwen als je daarmee nog kunt functioneren, en je reden dat je het gebruikt anders op te lossen. Anders kan het gevaarlijk zijn (ik lees kans op serotoninesyndroom op internet).
In het ergste geval kun je nog wiet roken, kan ook trippy zijn. Maar let wel op dat een van de twee of beide versterkt zal worden.

Seventy

Newbie
Ik ben ondertussen al afgebouwd van 400mg, naar deze 150mg. Ik vond dat zeer moeilijk om te doen, maar het is mij gelukt. Mss dat die laatste mij ook nog lukken. Het is een verdomd lastig spul om te stoppen. Toen ik de ene keer xtc genomen had, we waren in de dierentuin, kon ik gewoon niet meer verder, ik viel telkens in slaap. Echt geen leuk gevoel. Dat wil ik dus zeker vermijden. In wiet heb ik niet zoveel zin meer, teveel gerookt vroeger.
Nu dacht ik om die truffels nog eens te doen, ik vond dat zo een leuk gevoel. Maar zal precies eerst nog wat verder afbouwen.

benzzzy

Badass junkie
Je zou eventueel overkunnen stappen naar kratom wat wel veilig is met truffles.

Als kratom de afkick verschijnselen voldoende tegen werkt dan zou je na een paar dagen eventueel truffels kunnen doen.

Er is wel een kans dat de truffels minder effectief zijn gezien tramadol ook op de serotonine receptoren in werkt en daardoor een soort van tolerantie kan vormen.

Dit kan ik niet garanderen maar ziet eruit als een mogelijkheid.

Seventy

Newbie
Ben dit even gaan opzoeken, want ik ken dit niet. Maar is precies toch te proberen.
Merci voor de tip.

benzzzy

Badass junkie
Kratom is een natuurlijk opioide dat online en in de smartshop vrij verkrijgbaar is (raad smartshop af haal dit aub online van een goed ge reviewde vendor).

Dit word vaak aangeprezen als een alternatief voor hardere opiaten en meerdere mensen hebben dit succesvol toegepast om van de heroïne af te komen.

Gezien jij op een relatief milde opioide zit zou ik denken dat de overstap naar kratom relatief makkelijk moet kunnen zijn.

Probeer het anders eens gewoon als het niks is ben je een paar 10tjes armer en een ervaring rijker wat ook nog niet het ergste in de wereld is.

Bovenaan