Als je door Zwitserland gaat met de bus, dan moet je zeker geen pillen mee hebben, je word dan 1 week vastgezet, je mag 5 telefoontjes plegen om de rechtzaak voor te bereiden die na precies 1 week plaatsvind, je kop komt daar in de krant met je naam erbij . In 99% van de gevallen word je het land uit gezet terug naar Nederland en je moet de kosten daarvan contant betalen. En je mag een jaar lang Zwitserland niet meer in.
Hoe het nu is weet ik niet zeker, maar als ze een bus vol Nederlanders tegenkomen halen ze de hond erbij. enj praat in t engels of frans , als je Nederlands praat word je vaak niet eens geholpen bij tankstation(algemene plaspauze voor de hele bus) niet eens voor een blikje drinken. ik zag vaak genoeg dat de bordjes met "gesloten" voor de deur gingen als ze een geel nummerbord zien.
Maar dat was toen. Nu is alles anders. maar neem toch geen pillen mee. of plak ze onder de bus met zwarte tape, en smeer er modder overheen.
In Italie hebben ze geen privacy in de cellen. gewoon hekjes en je mag geluk hebben dat er genoeg matrassen zijn, of dat er droge matrassen zijn. Ik hoorde dat ze bij buitenlanders de matrassen in de cel onderzeiken, door de tralies heen.
..
Srry ik wil niet de lol verpesten, maar kijk daar of je wat kan vinden, als de nood hoog is...