supahgrass
Belezen gebruiker
hallo
ik zit met enkele vragen:
- ik injecteer al een tijdje dagelijks relatine, maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in,
met als gevolg wondjes, blauwe/bruine plekken van verkeerd te penetreren.
- injecteren is de "gezondste" (jammer genoeg ook meest verslavende) manier van gebruiken i.v.m. slikken/snuiven/rectaal gebruik omdat er geen organen beschadigd worden, geld dit ook voor amfetamine? (ik gebruik de aceton-techniek en kuis daarna nog es met water, niemand wil aceton in zijn bloed)
- wat is het verschil in tijd van het effect bij injectie/snuiven/slikken/rectaal?
- kan iemand (met ervaring) mij uitlegen hoe je degelijk DAGELIJKS intraveneus injecteert
ZONDER al te veel "sporen" na te laten?
- hoe diep zit een ader onder de huid?
- is het waar dat injecteren het best gebeurt met gedeminiraliseerd water?
ik zou de persoon/personen in kwestie alvast zéér dankbaar zijn!
Mvg
Supahgrass
ik zit met enkele vragen:
- ik injecteer al een tijdje dagelijks relatine, maar ik ben er blijkbaar niet zo goed in,
met als gevolg wondjes, blauwe/bruine plekken van verkeerd te penetreren.
- injecteren is de "gezondste" (jammer genoeg ook meest verslavende) manier van gebruiken i.v.m. slikken/snuiven/rectaal gebruik omdat er geen organen beschadigd worden, geld dit ook voor amfetamine? (ik gebruik de aceton-techniek en kuis daarna nog es met water, niemand wil aceton in zijn bloed)
- wat is het verschil in tijd van het effect bij injectie/snuiven/slikken/rectaal?
- kan iemand (met ervaring) mij uitlegen hoe je degelijk DAGELIJKS intraveneus injecteert
ZONDER al te veel "sporen" na te laten?
- hoe diep zit een ader onder de huid?
- is het waar dat injecteren het best gebeurt met gedeminiraliseerd water?
ik zou de persoon/personen in kwestie alvast zéér dankbaar zijn!
Mvg
Supahgrass