• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Cosmic Connectors (truffels)

SpinningR

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Gisteren voor de 2e keer truffels gedaan. J en ik hadden het idee en we vroegen R ook mee. J en ik naar de smartshop en na het bekijken van de sterktes hebben we besloten de Cosmic Connectors te proberen. Rond kwart over 9 ingenomen. TIP: koop een reep chocola en stop eerst een stukje in je mond laat het smelten en gooi dr een haffeltje truffels in en kauwen. Hierdoor proef je de zure nasmaak van die dingen niet en de chocola zorgt ervoor dat je trip harder gaat. Na een kwartier-half uur begonnen we te trippen.

We kregen zwaar harde lachkicken en moesten om alles lachen J en ik gingen op het pleintje waar we zaten even rondlopen om de boel te verkennen. de blaadjes van de bomen waren bij windstil aan het draaien en zwaaien naar ons. R deed voor de eerste keer mee en was op het begin nog even aan het afwachten hoe hij erop zou reageren. Na de truffels weer uitgekotst te hebben door een te grote slok sinas te nemen was mijn gevoel goed en kon ik echt gaan trippen.

we besloten om op pad te gaan en wel te kijken waar we zouden eindigen. we gingen eerst naar het centrum van ons dorp lopen. we wisten dat we eigenlijk geen nuchtere mensen tegen moesten komen omdat die nooit zouden begrijpen in wat voor wereld wij zouden zitten. Onderweg kwamen we gelukkig niemand tegen en hadden we het gevoel dat we de enige 3 in het dorp waren en alle huizen verlaten waren. We voelden ons oppermachtig en maakten grapjes over dat we gangsters waren.

In het dorp aangekomen was het minder leuk. De mensen waren niet te begrijpen en allse wat we over die mensen dachten zeiden we hardop terwijl ze daar wel echt fietsten. ik moest sigaretten hebben en ging de friettent binnen. Toen ik vroeg om een pakje peuken zag ik de hand van de medewerkster in slowmotion naar het pakje grijpen en het aan me geven. Toen ik buiten kwam riep ik R en J dat we hier weg moesten want het was allemaal veel te druk.

Toen gingen we verder op pad naar de bossen. We liepen langs huizen waar we het licht aanzagen en we naar binnen konden kijken. Dit was net of we door het sprookjesbos liepeni n de efteling. Toen we langs een kantine kwamen van de plaatselijke camping keken we naar een verlichte kantine vol met oude mensen die zaten te kaarten. De mensen keken niet naar ons en dat was echt raar. ze bewogen in slowmotion en praatten met elkaar.

Toen we verder liepen kwamen we bij een weg aan. Toen werden we vreselijk bang van de auto's die daar overheen reden. We beseften niet dat er mensen in die auto's zaten die ddie dingen besturen. we wisten dat we hier echt op moesten letten anders zouden we doodgaan. Tenminste zo dachten we na de weg overgestoken te hebben liepen we richting het bos. Toen we het pad zagen dat erg donker was keken we elkaar aan of we daar wel in moesten gaan.

Uiteindelijk hebben we besloten om niet het bos in te gaan en terug te lopen naar het pleintje waar we begonnen waren. Maar je raad het al. we moesten die weg weer over. Vreselijk bang voor het ergste liepen we naar de weg en zagen we een auto aankomen. we deinsden een stuk terug achteruit en toen we zagen dat het veilig was zijn we de weg overgerend.

Op de terug weg zijn we nog zon 5 auto's tegengekomen op de donkere weg zonder lantaarnpalen waar we liepen. Iedere auto liet ons bijna in onze broek schijten van angst of we niet dood gereden zouden worden. na 2 uur op reis te zijn geweest door het dorp kwamen we eindelijk weer aan op het pleintje.

Toen we op het pleintje waren begonnen we ook weer wat nuchterder te worden en hebben we nog wat nagebuurt over onze geweldige trip door de bebouwde kom en buiten de bebouwde kom.

Al met al was dit een geweldige tripervaring van truffels en kan ik echt iedereen aanraden deze eens te proberen. Het zijn geen truffels waar je bij op dezelfde plek wilt blijven maar je wilt verkennen, op reis weg van de plekken waar je meer dan 5 minuten staat.

Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik heb meegemaakt met deze soort truffels:P

:wave:

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Chocola versterkt de trip dus NIET !
En waarom versterkt chocola de trip niet?

Verder vind ik je report niet heel bijzonder. Ik lees niet bepaald de cosmische connectie die mij in de titel beloofd is.

Verder zou ik je adviseren om eens wat meer te verdiepen in truffels want er bestaat maar een soort en dat is de Mexicana A.

Het grootste verschil tussen Psilocybe mexicana A en andere paddenstoelsoorten is dat deze onder zijn stam sclerotia vormt. Dit gedeelte bevat hoge concentraties psilocybine.

Deze truffels zijn wat groter dan die door andere paddenstoelen gevormd worden, maar de effecten zijn hetzelfde. Alle soorten psilocbyine bevattende paddenstoelen en truffels geven vergelijkbare effecten, afhankelijk van de omgeving en de mensen met wie je bent, en natuurlijk de dosering.

De hele hype over soorten truffels en andere werkingen is allemaal bullshit. Net als met pillen, witte duifjes of groen gespikkelde mercedessen, de werkzame stof is het zelfde en alleen jou geestesstaat en fysieke toestand maakt dat elke trip anders voelt.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:

Omdat het MAOI-effect veel te laag is. Als dat er al is.

Verder vind ik je report niet heel bijzonder. Ik lees niet bepaald de cosmische connectie die mij in de titel beloofd is.

Cosmic Connectors is een productnaam. Zo heb je ook Royal Beluga, enz...
De titel slaat niet op de trip terug denk ik.

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:
Sublimo zei:

Omdat het MAOI-effect veel te laag is. Als dat er al is.

Dat klopt ook, alleen is het misschien voor de TS duidelijk nu waarom chocolade niet versterkt. Ik ben fan van een uitleg. Als ik een feestje werk voor Unity geef ik ook altijd de uitleg waarom iets is zoals het is, dan kom je in ieder geval over als iemand die de stand van zaken weet en die ook kan over brengen...

Ga nooit van jezelf uit.
Sublimo zei:

Cosmic Connectors is een productnaam. Zo heb je ook Royal Beluga, enz...
De titel slaat niet op de trip terug denk ik.
Dat snapte ik ook, daarom legde ik ook uit dat er geen verschil is in truffels.

Ik was sarcastisch. Het is meer een samenvatting van de gebeurtenissen die hebben plaats gevonden dan een goed report.

Natuurlijk zijn auto's eng als je tript, het zijn brullende monsters met grote felle ogen. Trippend wordt dat gevoel heel erg versterkt. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo verstandig om rond te gaan wandelen langs een drukke weg met iemand erbij die voor het eerst truffels op heeft. Voor hetzelfde geld was hij compleet geflipt en onder een auto gekomen.

Slechte reclame voor een goed product.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dat klopt ook, alleen is het misschien voor de TS duidelijk nu waarom chocolade niet versterkt. Ik ben fan van een uitleg. Als ik een feestje werk voor Unity geef ik ook altijd de uitleg waarom iets is zoals het is, dan kom je in ieder geval over als iemand die de stand van zaken weet en die ook kan over brengen...

Ga nooit van jezelf uit.

Daar heb je helemaal gelijk in. :)

Natuurlijk zijn auto's eng als je tript, het zijn brullende monsters met grote felle ogen. Trippend wordt dat gevoel heel erg versterkt. En eerlijk gezegd vind ik het niet zo verstandig om rond te gaan wandelen langs een drukke weg met iemand erbij die voor het eerst truffels op heeft. Voor hetzelfde geld was hij compleet geflipt en onder een auto gekomen.

Slechte reclame voor een goed product.

Ja, dat klopt. In die frituur had het ook al fout kunnen gaan.

Horlepiep

Newbie
Hi,
Ben nieuw hier en heb geen voorstel topic kunnen ontdekken...mocht deze er wel zijn, dan zal ik me daar alsnog netjes voorstellen. Maar dat terzijde.

Ik heb zelf ongeveer een half jaar geleden truffels gehad. We hadden ze iets te lang laten liggen en toen was er schimmel op gekomen. Contact gehad met de leverancier en die adviseerde ze af te spoelen en dan waren ze gewoon bruikbaar. Zo gezegd zo gedaan...mijn vent kotste ze na een half uur uit, dus zijn trip was heel mild gelukkig. Ik hield ze binnen en begon eerst heel erg te lachen en toen begon het. Ik kwam in een urenlange bad trip terecht. Ik heb uren en uren gejankt en had enorme verlatings angst, raakte al in paniek als mijn vent even naar de keuken ging. Ik voelde me een champignon, kon de aarde proeven en voelde me één met schimmels.
We keken naar een docu over het oude Egypte, onze grote liefde....wat voelde ik een heimwee...weer huilen. De muren van de slaapkamer waren hierogliefen en tempel muren. Toen ik dat zag, weer huilen. Daarna volgde een aanval van spinnen, draken, doodskoppen etc...

Ik wil ze dolgraag nog eens nemen, want ik vermoed dat de badtrip werd veroorzaakt door mijn persoonlijke situatie ( vent was ernstig ziek en wachtte op een operatie ) en de schimmel op de truffels.

We hadden de truffels vrij snel in huis, maar moesten wachten tot mijn kids bij hun vader waren. Je neemt dit soort dingen niet als er kids in huis zijn vind ik. Binnenkort zijn ze op vakantie en dan wil ik het nog eens proberen. Dan zonder schimmel dus.

Falsifica

Newbie
Van wat ik hier heb gelezen, doet chocola dat wel. Maar in een tientallen keer zo'n grote hoeveelheid.

Verder hou ik niet van CC, ze zijn voor mij te zwak. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Cuhamlech zei:
Hi,
Ben nieuw hier en heb geen voorstel topic kunnen ontdekken...mocht deze er wel zijn, dan zal ik me daar alsnog netjes voorstellen. Maar dat terzijde.

Ik heb zelf ongeveer een half jaar geleden truffels gehad. We hadden ze iets te lang laten liggen en toen was er schimmel op gekomen. Contact gehad met de leverancier en die adviseerde ze af te spoelen en dan waren ze gewoon bruikbaar. Zo gezegd zo gedaan...mijn vent kotste ze na een half uur uit, dus zijn trip was heel mild gelukkig. Ik hield ze binnen en begon eerst heel erg te lachen en toen begon het. Ik kwam in een urenlange bad trip terecht. Ik heb uren en uren gejankt en had enorme verlatings angst, raakte al in paniek als mijn vent even naar de keuken ging. Ik voelde me een champignon, kon de aarde proeven en voelde me één met schimmels.
We keken naar een docu over het oude Egypte, onze grote liefde....wat voelde ik een heimwee...weer huilen. De muren van de slaapkamer waren hierogliefen en tempel muren. Toen ik dat zag, weer huilen. Daarna volgde een aanval van spinnen, draken, doodskoppen etc...

Ik wil ze dolgraag nog eens nemen, want ik vermoed dat de badtrip werd veroorzaakt door mijn persoonlijke situatie ( vent was ernstig ziek en wachtte op een operatie ) en de schimmel op de truffels.

We hadden de truffels vrij snel in huis, maar moesten wachten tot mijn kids bij hun vader waren. Je neemt dit soort dingen niet als er kids in huis zijn vind ik. Binnenkort zijn ze op vakantie en dan wil ik het nog eens proberen. Dan zonder schimmel dus.

Er is een voorsteltopic, maar je voorstellen is niet noodzakelijk. Heb ik ook niet gedaan.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=1984

Verder, zet alsjeblieft jouw reactie in een apart trip report. Het is niet de bedoeling dat je dit binnen een ander trip report doet. Maak een eigen topic aan bij trip reports.

Horlepiep

Newbie
Nou sorry hoor ben net nieuw hier....leuk om direct op je donder te krijgen, bedankt !
Heb begrepen dat je niet teveel topics moet openen, vandaar........anders rot ik wel weer op hier :smilingimp:

Drientje

DF-koning
Cuhamlech zei:
Nou sorry hoor ben net nieuw hier....leuk om direct op je donder te krijgen, bedankt !
Heb begrepen dat je niet teveel topics moet openen, vandaar........anders rot ik wel weer op hier :smilingimp:
Relax!

Je krijgt niet op je donder maar dit is een report van iemand, geen vraagbaak.

Kijk eens in het subforum van de Natuurlijke Emphatogenen. Daar vind je vast wel wat je zoekt.

Eitjes

Newbie
Inderdaad andyy, dat heb ik gezegd.
en het is ook waar maar alleen met chocola met een cacao gehalte van 78% of hoger oid. vanwege de mao-remmende effecten van cacao

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Eitjes zei:
Inderdaad andyy, dat heb ik gezegd.
en het is ook waar maar alleen met chocola met een cacao gehalte van 78% of hoger oid. vanwege de mao-remmende effecten van cacao

Nog steeds moet je er veel te veel van gaan eten.

Bovenaan