Angramar Temenos zei:
Crack is illegaal! Wist je dat niet?
Shit happends. Soms moet je even wat regels en de wet breken voor wat "geluk". Toch?
Coke is ook illegaal, vooral in grote hoeveelheden. Who cares. Als al dat gedeal en shit wegvalt, dan hebben we echt een financiele crisis. Geloof mij.
En wat dacht je van het feit dat zelfs politie agenten, medewerkers van gerechtsgebouwen en vele overige ambtenaars coke snuiven of iets anders doen. Geloof dat er zelfs eens iets in de krant of op het internet heeft gestaan dat er in de personeel wc's van stadhuizen en overige ambtenaars gebouwen resten van coke zijn aangetroffen. Dat zegt al genoeg lijkt mij.
Vroeger, in de jaren 70, werd het al een yuppie drug genoemd. Voornamelijk gebruikt door mensen die een ambtenaars of hogere functie hadden en die dan nog lang doorwerkten om succes te hebben. Staat volgens mij wel op wikipedia.
Ennuh... On Topic... Geen Crack maken. Ontzettend slecht als je het niet goed doet. Je kunt er zelfs door doodgaan (ja, dat doen we allemaal ooit wel een keer, maar toch). Heb ooit met mijn dealer een gesprek gehad. Ik kon crack verkopen, maar hij wou niet leveren. Ook al kon hij er aan komen. Hij zei, niet doen... slecht spul, kun je aan doodgaan.
Dus... niet doen.