crack of hero???

Stella

Newbie
Ik heb (had?) vriendje in UK die ik onlangs ging bezoeken. Leuke dagen gehad maar enkele dagen later merk ik dat hij lang wegbleef op openbare plee terwijl we op de trein wachten die avond. Toen hij terugkwam zijn ogen fel blauw met kleine pupillen. Hij was erg lief tegen me en aanhankelijk. Ik heb niks hierover gezegd want vond dat hij me zelf moest inlichten.
Afijn dag later, mijn laatste avond met hem, bleef hij weer lang op toilet, ik hoorde iets met een leeg blikje en vele malen de aansteker. Ik had natuurlijk iets door en hem geroepen maar hij zei dat hij erg moeite had met poepen. Ik rook een vreemde synthetische geur. Later toen hij terug in bed kwam ernaar gevraagd natuurlijk maar liet mij in de overtuiging dat het crack was waar ik natuurlijk ook van schrik. Ben geen totale dummie op gebied van drugs, heb zelf wel eens wat gesnoven maar niet op frequente basis. Van crack eea moet ik sowieso weinig hebben.

Nu ben ik ik weer in NL en zit zo eens over alles na te denken met name ook dat na elke keer dat hij gebruikt heeft enorme jeuk had.
Later toen ik hem omhelsde voelde ik ook leeg blikje in binnenzak van zn jasje zitten en dit blikje kan ik niet zo goed thuis brengen t.o.v. drugsgebruik.
Zelf begin ik steeds meer het idee. de angst te krijgen dat hij hero heeft gebruikt.
Zie ik spoken of????

Groet,
Stella

Kim

Wijs gebruiker
WildChild zei:
crack kan je ook roken door een blikje toch?

ja dan moeten er gaatjes ingeprikt worden en inhaleer je de rook dioor t drinkgat

alleen dat kan ook met hero

ik vind blikjes alleen kut je hoest er sneller van

Stella

Newbie
Echt wijzer wordt ik hier niet van. Toch denk ik dat het hero is geweest. Hij had die nacht gebruikt.. toen hij wakker werd waren zijn ogen nog fel blauw met die kleine pupillen. Crack schijnt toch maar minuutje of 15 te werken?
Ik weet verder ook niet hoe hiermee om te gaan, ik heb geen zin in een junkie vriendje hoe denigrerend het ook klinkt .... toch geef ik best om hem maar kan er ook niet tegen dat hij me voor een of andere idioot houdt waar hij van denkt dat ze niks door heeft. Stiekum heb ik zijn lichaam geinspecteerd maar zag niks van krabsporen/ korstjes dus waarschijnlijk dat hij net begint?
Krijg je van crack ook jeuk? Volgens i-net veroorzaakt gebruik van hero juist enorme jeuk.

Thanks voor het antwoorden.

Groet,
Stella

Stella

Newbie
Fijn.. heb ik weer ene die aan de hero zit. Ik dacht dat hero uit was deze tijd. Bah wat een loser kan niks anders zeggen.

fuller

Experimenterende gebruiker
ja, stella ik vrees ook dat het heroine was.

Je kan het ook eenvoudig meten door te kijken of het nog sexueel kan performen. heroine remt enorm op sexuele lust en het vermogen om klaar te komen, dat doet crack niet zover ik weet.

Overigens zijn h gebruikers niet per definitie losers. Ik geniet veel aanzien, heb een hoog salaris, ben in overheidsdienst, ben intelligent en creatief. Er zijn relatief veel verschoppelingen die het gebruiken, ja.

Wat hem diskwalificeert is dat hij liegt en verzwijgt. Ik kan me voorstellen dat je geen leugenaar wilt. Opiaatgebruik ligt op dit moment in dit deel van de wereld erg gevoelig maar ik laat me daar niet helemaal door ringeloren. Zorg dat je in de omgang met dit conflict zelf 'geen loser' wordt, om je eigen woorden te gebruiken.

Kan jij jezelf over je eerste woede heentillen en volwassen met dit flinke probleem omgaan? Ik ben benieuwd.

Stella

Newbie
fuller zei:
ja, stella ik vrees ook dat het heroine was.

Je kan het ook eenvoudig meten door te kijken of het nog sexueel kan performen. heroine remt enorm op sexuele lust en het vermogen om klaar te komen, dat doet crack niet zover ik weet.

Overigens zijn h gebruikers niet per definitie losers. Ik geniet veel aanzien, heb een hoog salaris, ben in overheidsdienst, ben intelligent en creatief. Er zijn relatief veel verschoppelingen die het gebruiken, ja.

Wat hem diskwalificeert is dat hij liegt en verzwijgt. Ik kan me voorstellen dat je geen leugenaar wilt. Opiaatgebruik ligt op dit moment in dit deel van de wereld erg gevoelig maar ik laat me daar niet helemaal door ringeloren. Zorg dat je in de omgang met dit conflict zelf 'geen loser' wordt, om je eigen woorden te gebruiken.

Kan jij jezelf over je eerste woede heentillen en volwassen met dit flinke probleem omgaan? Ik ben benieuwd.

What can I say? Sexuele performance viel me enigzins tegen ondanks dat we elkaar een tijd niet hebben gezien. De eerste avond was het wel okee maar toen had hij niet gebruikt. Inderdaad waar jij het ook over hebt; het verzwijgen en verdraaien van de waarheid en smoes voor mij verzinnen waarom hij plotseling weg moest en zeker op de laatste avond dat we samen waren ik had toen allang e.e.a. door maar ik zeg niks want ik vind dat hij dit uit zijn eigen tegen mij moet vertellen. Toen ik er die avond duidelijk naar vroeg kwam het er mondjesmaat uit maar ik heb hem ook gezegd dat ik niet van liegen hou en me niet voor een idioot moet houden want ik zag het meteen dat hij high was .
Eenmaal weer thuis heb ik er meer moeite mee, ik heb hem nog wel vaker gesproken maar we zijn hier nooit meer op terug gekomen. Vanuit mij gezien heb ik er behoefte aan maar weet niet zo goed hoe te beginnen want ben ook bang dat hij meteen defensief is ervan uitgaande dat ik toch meteen oordeel. Ik wil evengoed vrienden blijven maar wat betreft als mijn vriendje weet ik dit allemaal niet meer zo zeker.
Ik heb zoiets van ik wacht wel af tot hij weer naar NL komt maar dan wil ik zeker geen herogebruik in mijn nabijheid want ik kick hem de straat op zeker als hier schijnheilig over gedaan wordt.

Groetjes,

Stella

melissa

Wijs gebruiker
vandaar je vraag :wink:
crack,of sos geeft idd maar een kort ffect......
wens je sterkte hoor......... :wave:

Stella

Newbie
melissa zei:

Sterkte???? Dank denk ik maar met wat? Ik ben er allang klaar mee, spreek hem nog wel eens maar ik kan wachten tot ik een ons weeg denk ik tot hij me de waarheid vertelt. Voor mij geen junkies als vriendje of hij nu crack rookt of hero zit te basen whatever .... in mijn ogen dezelfde loserdrug. Kan wel wat beters krijgen dan een heroinefreak als vriend.

Groetjes,
Stella

jaja

Bewuste gebruiker
Binnen deze relatie ben jij imo toch wel de allegrootste "loser" gebleken, excuse me.

:smoke:

Kon 't toch ff niet laten hè?

melissa

Wijs gebruiker
Stella zei:
melissa zei:

Sterkte???? Dank denk ik maar met wat? Ik ben er allang klaar mee, spreek hem nog wel eens maar ik kan wachten tot ik een ons weeg denk ik tot hij me de waarheid vertelt. Voor mij geen junkies als vriendje of hij nu crack rookt of hero zit te basen whatever .... in mijn ogen dezelfde loserdrug. Kan wel wat beters krijgen dan een heroinefreak als vriend.

Groetjes,
Stella

tja das jou goed recht.......
maar om hem nou een loser te noemen......
ik denk niet dat hij t echt in de hand heeft,of dat hij er trots op is.....
als je verslaafd bent heb je zoveel keus niet meer he.....
t zelfde bij mij........
ik wil graag stoppen(en dan gaat t hier om geestelijke verslaving)....
maar t is verdomd zwaar......
denk je dat ik daar aan dacht toen ik die eerste lijn nam......
en dan heb je de echte junks........
en degene met een normaal leven.......
ik weet niet welke jou exvriendje was.......
maar dat zou voor mij al een heel groot verschil maken......
maar ja als de relatie pril was,had ik waarschijnlijk t zelfde gedaan......
om heel eerlijk te zijn

Jeller

Badass junkie
Ik begrijp je redenering volledig Stella, maar misschien moet je hem proberen helpen, hij zal er wellicht zelf niet zo blij mij zijn en jij zou er hem wel eens kunne mee helpen.

Maar dan moet hij natuurlijk wel eerlijk zijn, anders is er niets mee aan te vangen

Stella

Newbie
Jeller zei:
Ik begrijp je redenering volledig Stella, maar misschien moet je hem proberen helpen, hij zal er wellicht zelf niet zo blij mij zijn en jij zou er hem wel eens kunne mee helpen.

Maar dan moet hij natuurlijk wel eerlijk zijn, anders is er niets mee aan te vangen

Goedemorgen,

Ben hier al een poos niet meer geweest vandaar mijn late antwoord. In elk geval: ik spreek hem nog wel eens over de telefoon hij speelt mooi weer terwijl ik één van de laatste keren zeker ervan was dat hij high was merkte het aan zijn reacties en manier van praten. Ik steek er geen energie meer in het zou van hem uit moeten komen om me te vertrouwen. Bovendien zit hij in Engeland ik in NL dus de afstand is te groot om er dieper op in te gaan en allemaal te duur om dit via de telefoon over te hebben. Ik vind het ook zonde van mijn energie om mij er druk over te maken. Ik mag hem nog steeds als persoon maar ik denk dat hij zijn toekomst zo goed aan het verknallen is gezien zijn verleden (ex convict best wat jaartjes ook nog es ooit in de bak gezeten).
Daar zou ik nog mee kunnen leven maar niet de keuze die hij nu maakt.
Hij heeft ook nog eens 2 kinderen van zijn ex die aan de crack hangt. Kinderen zijn nu tijdelijk bij "gran" hij deed daar best luchtig over (they think mummies ill), vertelde hij me destijds in Engeland. En dat de kids niets door hebben, maar maak dat de kat wijs. Uit mijn eigen kindertijd kan ik me nog goed herinneren als mn ouders aan de drank waren en zeker door had dat dit niet klopte en ze niet gewoon ziek waren.

Maar nogmaals: waste of energie ik laat het gaan mocht ie ooit es oor nodig hebben ben ik er, maar kwa als mijn vaste vriend in de zin van verkering hebben, heb ik hem allang afgeschreven.

Dank voor de reacties.

Doei :wave:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Toen hij terugkwam zijn ogen fel blauw met kleine pupillen. < heroïne

Afijn dag later, mijn laatste avond met hem, bleef hij weer lang op toilet, ik hoorde iets met een leeg blikje en vele malen de aansteker. < het roken van heroïne of crack, kan allebei, of eventueel het klaarmaken van een injectie, kan ook van allebei

Ik rook een vreemde synthetische geur. < crack

Later toen hij terug in bed kwam ernaar gevraagd natuurlijk maar liet mij in de overtuiging dat het crack was waar ik natuurlijk ook van schrik. < crack

enorme jeuk had. < heroïne
------
Ik denk allebei

Bovenaan