CRACK

Fuck.. ik wil crack blijven roken en af en toe een snuif nemen. Het is wel minder als vroeger, ik bedoel; ik heb een jaar lang in een afkick kliniek gezeten (onder rechtelijke macht) maar het mocht eigenlijk niet baten! Ik denk nog steeds elke dag aan de dag dat ik eindelijk weer (ongemerkt) een base kan nemen. Of dat m'n maat me weer op komt halen om een pakje leeg te snuiven! IK heb een vrouw die zwanger van me wil worden..en toch kan ik niet de verandwoordelijkheid nemen om afstand te doen van de drugs!? ZO als ik al zei het is minder, maar ik wil geen vader zijn die aan de zooi zit..wat kan ik doen? of is er iemand die ook spijt heeft van zijn verslaving (vooral) nu die gene een gezin heeft??

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Vind iig goed dat je de verantwoordelijkheid ziet tussen een kind nemen en het gebruik van drugs. Dat gaat gewoon niet samen :wink:

Wat je kan doen is dus helemaal clean raken of eeuwig doorblijven gaan met een verslaving die eigenlijk niet nodig is. En waarschijnlijk weet je dit diep in je zelf ook wel, alleen moet je het doen. DOEN DOEN DOEN. ACTIE.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In ieder geval geen kind verwekken, want daar ben je duidelijk nog niet klaar voor.

Bovenaan