Crackbeginner

svenborr

Newbie
Vorig jaar heb ik het eerst crack gebruikt bij een ts-hoer. Ik kwam hier na een drinkavond terecht toen ik in een spannende bui was. Het lijkt of al het goede (slechte) begint met alcohol. Ik was met bier begonnen, maar na een paar wodka's stond ik ineens in het centrum van amsterdam.

Opeens lag ik vastgebonden in het kamertje van een ts-hoer. Ik ben eigenlijk hetero, maar ik val ook op transexuelen, zeker na wat alcohol. Ze was met mij bezich maar stopte om wat te roken, ze vroeg of ik ook wat wilde. Ik zei natuuerlijk ja en riep na en paar tekjes al om meer. Een heel spannend avontuur.

Pas maanden later liep ik weer over de wallen en werd door een meisje aangesproken en was even later weer aan het roken.

Begin dit jaar kwam ik een leuke Francaise tegen op de Nieuwmarkt en belandde bij haar thuis. Het werd een lange nacht met veel drugs (geen sex ik had veel meer interesse in de drugs. wel vond ik het heel intiem hoe zij steeds weer de pijp voor mij voorbereidde. Uiteindelijk gingen wij weer op pad, ze wilde haar telefoonnummer geven.

Sindsdien heb ik nog wat ontmoetingen gehad. steeds geen ntelefoonummer opgeschreven of daarna direct weggegooid.

Op deze wijze heb ik mijzelf kunnen beschermen. Gelukkig heb ik geen vaste gebruiker waar ik altijdmee kan roken en ook geen dealer. Vaak het ik overdag vrij en zou ik best wel willen roken met iemand. Mijn leven is druk en gevuld, dat weerhoud mij.

Dus enerzijds heb ik vaak deze behoefte anderzijds heb ik (gelukkig?) geel dealer geen mederokers waar ik direct heenkan overdag. geen pijp en weet ik ook niet goed hoe ik deze klaar moet maken.

Ik merk dat vooral overdag gevarlijk voor mij is. Met mijn verhaal wil ik weergeven hoe sluipend het gevaar is en hoe gemakkelijk ik er schijnbar van af kan blijven. Daarnaast is mijn sluipende bikant een extra factor.

Wie herkent zich in dit verhaal.

Delirium

Badass junkie
Nee... gelukkig niet.

Blijf van de crack af, serieus. Begeef je in andere kringen, met mensen die het niet gebruiken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
svenborr zei:
Opeens lag ik vastgebonden in het kamertje van een ts-hoer. Ik ben eigenlijk hetero, maar ik val ook op transexuelen, zeker na wat alcohol. Ze was met mij bezich maar stopte om wat te roken, ze vroeg of ik ook wat wilde. Ik zei natuuerlijk ja en riep na en paar tekjes al om meer. Een heel spannend avontuur.
Ten eerste nee ik herken het niet, de crack vermijdt ik , de TS waarschijnlijk ook. Ook na een Vodkaatje of 5 ...

Daarnaast ...Crackheads op de Zeedijk ... dat die nog bestaan ..

@ Angelhead ... ik zei het toch !! Voor je het weet lig je op je rug wordt je genomen door een TS op de crack wat wil je nog meer ?

This is the real Amsterdam !!

Stonie

ps: Wel erg dapper dat je open bent over je verscholen diepe verlangens onder invloed van drugs.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
He! Ik snap goed dat je je aangetrokken voelt tot die wereld. Ik ben zelf ook nogal een thrill seeker. Toch is crack voor mij wel een stap te ver. Zo makkelijk om jezelf daar totaal in te verliezen. Je zou je op dit punt moeten afvragen of je daar wel heen wilt. Nu heb je nog een keuze, hoe langer je hiermee doorgaat des te lastiger het word!

Hopelijk zie je dat zelf ook in. Je klinkt als een verstandig persoon. Er zijn echt veel mooiere dingen dan die wereld. (Tenminste, ik heb er nooit ingezeten, maar als je goed om je heen kijkt kun je zien dat het niet de gelukigste mensen zijn...)

Succes ermee, als je echt die thrill nodig hebt: schakel in ieder geval over op een andere drugs, crack is echt zwaar. Weet niet of je meer drugservaring hebt?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik herken me niet direct in je verhaal. Wel aan het gedeelte dat ik als ik het erg druk heb gehad een uitlaatklep zoek. Dan gebruik ik ook lekker verschillende soorten drugs of drank (ja dat is natuurlijk ook drugs maarja)
Het verschil is dat ik absoluut nooit crack met regelmaat zou gebruiken en dat ik een vaste vriendin heb die het ook wel leuk vind zo af en toe een avondje door te halen. Ik heb het 1 keer gedaan om te weten wat het was (crack) en weet dat het te verslavend is om het bijvoorbeeld 1 keer per maand te doen. Dat wordt 1 keer per week en voor je het week elke dag. Verder heb ik nog nooit een positief en leuk verhaal van iemand gehoord over crack.

DUS Blijf je ervan weerhouden het vaker te gebruiken en stop er het liefst helemaal mee. Pak dan een dikke lijn coke :grin:
Voor jou is het 1 keer in de zoveel tijd leuk om langs zo'n meid te gaan en het te gebruiken, maar als je zo doorgaat kun je net als die meiden helemaal niet meer zonder die troep en stort je leven beetje bij beetje vanzelf in elkaar.

Wartaal

Belezen gebruiker
Ik herken de drang naar een lekkere trek van de pijp :openmouth:
Nu heb ik er ook ontzettend veel zin in maar nu een paar weken er mee gestopt en MOET / WIL doorzetten. Ik ga nu nog amper met coke rokers om en dat scheelt echt zoveel.

Hallo svenborr,

Lees de verhalen over crack door zoals mijn verhaal :
"Een anekdote van een ex cracker"

Ik weet wat crack met je kan doen en het is het niet waard. Ik geniet nu zelf weer meer van het leven en weet dat ik in de nabije toekomst weer lekker een avond kan borrelen zonder bang te wezen dat ik met de "je leeft maar een keer " gedachte weer de verkeerde mensen opzoek of tegenkom en niet weg stuur.

Geloof mij maar op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je laks wordt en een pijp laat regelen en de crack door je zogenaamde vrienden(innen). Iedereen uit het wereldje die ik nu overdag toevallig in het centrum tegen kom maakt nog steeds dezelfde loze belofte om zich zelf en anderen tevreden te houden. En altijd weer proberen wat te ritselen. Maar neen is neen.

Ga gewoon weer genieten van alleen een drankje met leuke mensen om je heen maar mijd de mensen uit dat gebied. Op een enkeling na zijn het roofdieren op zoek naar een prooi. En werkende mensen met een baan(en dus geld) zijn ideaal. Als je werk hebt en vrienden en een huis enz enz enz heb je teveel te verliezen. En de mensen daar weten dat ook. Ze gaan rustig de politie uitlokken waar je bij bent zodat jij er vandoor gaat omdat je niet gepakt wil worden maar ze hadden wel jouw deel van je crack nog bij zich. Dit is mij bijvoorbeeld overkomen. Ga gewoon om met mensen die niet aan de crack zitten. Ik hoor nog wel eens wat en de mensen die misschien wel de moeite waard waren om als vriend te hebben , daarvan weet ik dat er al 2 overleden zijn. Of het de crack is of een gevolg of een misdrijf weet ik niet.

En wat die vrouwen betreft, Ik weet wat crack met je doet en heb mezelf kunnen beheersen maar ik heb wel eens gehad dat we naar de bijlmer moesten.(We was ik een jongen met donkere huidskleur en een engelse)
Toen we daar waren kwamen we er een hele mooie donkere schone met een sexy rokje en laarzen blabla...
Mij aan het watertanden zetten en ik als een vampier er achter aan liep.
Totdat ik weer crack kon roken natuurlijk. Dan was ik haar even vergeten en na de flash wilde ik alles van haar weten. Ik heb haar ook niet aangeraakt maar ik had toen wel vaak spijt dat ik het niet gedaan had. Er was genoeg te roken en ze had interesse.
Maar toch niet voor mij(zie mijn post voor mijn motieven) en ik ben nu blij dat ik nog steeds de juiste keuze heb gemaakt.
Ook had ik een hele lieve jongedame leren kennen maar ik heb haar niet meer gezien. Ik hoop dat ze hetzelfde pad bewandeld als ik nu doe. Ik gun het haar echt. Ze verdient beter dan dat vieze leven.

Lees de verhalen van de mensen hier.
Probeer iets anders maar geen crack (en ook geen heroine).
Het vult je verlangens.......................................... ((((NIET !))))

your friend D.

Wartaal

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Slipperman terug en aan de base? Zieke shit.
Ja deranged. Helaas wel maar ik moet zeggen dat het stoppen dit x zeer goed gaat (al meerdere pogingen zonder succes afgesloten) (alleen dit x is het anders, de gedachten zijn zo goed als weg normaal als ik naar me werk fietste dacht ik aan een lekkere trek, in de middag dacht ik bijna nergens anders meer aan als: JA, bijna vrij dan lekker coke halen.) Nu bijna niet meer en de keren dat ik er aan denk dan stop ik het weg. Lukt dat niet dan pak ik genoeg ket of ghb zodat die drang weg is.

Wartaal

Belezen gebruiker
Kim zei:
Waarom begin je met crack?
Uit nieuwsgierigheid, ik zag een aantal mensen het regelmatig doen en MOEST toen is weten wat er door hun heen ging. Ze wouden mij geen trek geven(omdat ze het ook niet verstandig vonden) dus zelf maar een halfje gehaald en uitgekookt. De eerste keer vond ik wel lekker maar niet echt van GEWELDIG dit ga ik vaker doen. Dat kwam pas na een keer of 3-4 (verspreid over half jaar) van het een kwam het ander en vervolgens rook je elke dag.

Bovenaan