Crackepidemie in Nederland

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met flakka.

Ik heb tina geprobeerd, maar dat werkt veel langer dan crack, veel veel langer.
Ik heb het echter op een festival gebruikt en was er niet verslaafd aan, maar ik kan me herinneren dat het effect erg lang aanhield. Na 24 uur was slapen ondenkbaar (oké, bij vaker gebruik werkt het niet zo sterk).

Bij mijn crackgebruik, dat ook beperkt bleef tot proberen, wilde ik al na 20 minuten meer.
Als je verslaafd bent aan crack, bestaat dat uit roken, 5 euro halen voor de volgende pijp, weer roken, enzovoort.
Op welke manier heb je Tina gebruikt?

Zijn er dealers die dat per 5 euro verkopen?
Of wordt dat door mede gebruikers onderling verkocht?
Wat maakt het dat je alsmaar door wil gebruiken?

Felis

Belezen gebruiker
Op welke manier heb je Tina gebruikt?

Zijn er dealers die dat per 5 euro verkopen?
Of wordt dat door mede gebruikers onderling verkocht?
Wat maakt het dat je alsmaar door wil gebruiken?
- tina nasaal, crack gerookt
- Met 5 euro bedoelde ik crack en niet tina
- Ik heb het alleen geprobeerd en gebruik het niet meer, noch tina noch crack.
Ik kan echter niet beschrijven waarom ik na de eerste crackpijp meteen weer wilde roken. Dat is een onbeschrijfelijk gevoel, dat zich helaas niet herhaalt. Je blijft roken, maar het effect van de eerste pijp komt niet terug.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Ik kan echter niet beschrijven waarom ik na de eerste crackpijp meteen weer wilde roken. Dat is een onbeschrijfelijk gevoel, dat zich helaas niet herhaalt. Je blijft roken, maar het effect van de eerste pijp komt niet terug.
Voel je je ook tering depri als crack is uitgewerkt?

Felis

Belezen gebruiker
Voel je je ook tering depri als crack is uitgewerkt?
Nee.
Ik heb maar één dag crack gerookt.
De volgende dag was ik alleen maar boos dat ik zoveel geld had uitgegeven.
Ik heb mezelf gezworen het nooit meer aan te raken.

Zoals ik al zei, je kunt mijn ervaring (een korte poging) niet vergelijken met de ervaring van iemand die verslaafd is aan crack.

Brakka Mang

Badass junkie
Crystal meth roken is 100(misschien iets overdreven) keer heftiger schijnt het , ik wou het een keer proberen maar God greep in en de pijp donderde op de grond 🤣 Beschouwde het als een teken van god en nooit meer een poging gedaan. Uit anderen hun verhalen opmakende leidt het gebruik vooral naar super heftige rukbunkermarathons en zwaar seksueel grensoverschrijdende stoute dingen.

Brakka Mang

Badass junkie
Het schijnt dat ze nu ook proeven willen gaan doen met gesubsidieerd crack gebruik....dat laat maar weer zien dat degenen die dat uit hun lala koker trekken in een hele andere wereld leven. Crackgebruikers kan je niet vergelijken met heroïne. Heroïne is het op een gegeven moment klaar. Crack is nooit genoeg, helemaal bij hardcore gebruikers niet. Geef ze en ze zullen alleen maar nog meer nodig hebben. Een dergelijke proef jaagt criminaliteit eerder aan dan dat het afremt. Ik ga me overigens wel aanmelden , kan een leuke bijverdienste zijn.

Ps. Ik bedenk me net dat het ook wel eens zo zou kunnen zijn dat ze met die een veel sinister doel hebben en ze de populatie crack gebruikers naar gesubsidieerde rustplaatsen willen verplaatsen 😈

Bovenaan